Experienta pe care o au utilizatorii cand viziteaza site-ul unei companii poate juca un rol determinat in decizia de achizitie sau nu a unui produs sau serviciu, iar strategia firmelor pe acest segment este una cheie, potrivit reprezentantilor Orange, care organizeaza saptamana viitoare la Bucuresti o conferinta pe aceasta tema. Invitat la acest eveniment este Paul Schwartfeger, director si cofondator in cadrul agentiei de comunicare digitala Etre. Orange, numarul unu pe piata locala de telefonie mobila, companie care are ca obiectiv o dezvoltare puternica a vanzarilor prin propriul magazin online, a inceput sa organizeze anul trecut conferinte la care participa experti in online.
Printre invitatii de la editiile anterioare ale evenimentului s-au numarat reprezentanti ai Google si Orange Marea Britanie. Orange, care a investit anul trecut 0,2 mil. euro in pagina web, are ca obiectiv sa realizeze 20% din vanzarile de abonamente, telefoane sau servicii prin intermediul paginii web.

Citeste articolul pe: Ziarul Financiar

Orange: experienta clientilor pe site devine cheie pentru vanzari

Experienta pe care o au utilizatorii cand viziteaza site-ul unei companii poate juca un rol determinat in decizia de achizitie sau nu a unui produs sau serviciu, iar strategia firmelor pe acest segment este una cheie, potrivit reprezentantilor Orange, care organizeaza saptamana viitoare la Bucuresti o conferinta pe aceasta tema. Invitat la acest eveniment este Paul Schwartfeger, director si cofondator in cadrul agentiei de comunicare digitala Etre. Orange, numarul unu pe piata locala de telefonie mobila, companie care are ca obiectiv o dezvoltare puternica a vanzarilor prin propriul magazin online, a inceput sa organizeze anul trecut conferinte la care participa experti in online.
Printre invitatii de la editiile anterioare ale evenimentului s-au numarat reprezentanti ai Google si Orange Marea Britanie. Orange, care a investit anul trecut 0,2 mil. euro in pagina web, are ca obiectiv sa realizeze 20% din vanzarile de abonamente, telefoane sau servicii prin intermediul paginii web.

Citeste articolul pe: Ziarul Financiar

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 604 ori.

Publica un raspuns