Cel mai nou Bentley, denumit Continental Supersports Convertible, este prezentat de producator drept “cel mai rapid, cel mai potent decapotabil Bentley construit vreodata“, dar si “cea mai rapida decapo­tabila cu patru locuri din lume“.
Motivele pentru care toate aceste su­perlative i-au fost atribuite noului Bent­ley tin evident de pa­ra­metri masurati: acceleratia de la 0 la 100 km/h este de nu­mai 4,2 secunde, iar viteza ma­xi­ma ajunge la 325 km/h. Valori incredibile, regasite in mod normal doar la auto­mo­­bilele sport, joase, cu suspensii so­fi­sti­cate si si­luete filiforme. Ceea ce au facut insa cei de la Bentley, evi­dent sub atenta supraveghere a sefi­lor din Volkswa­gen Group, este o noua etapa in evolutia segmentului lux, acolo unde cumparatorii sunt tot mai preten­tiosi. Automobilul re­prezinta o conti­nuare fireasca a seriei Con­tinental, in care si-a facut aparitia anul trecut mo­delul Coupe, pe baza caruia a fost dez­voltata si caroseria deca­potabila. Ele­men­tul central ramane motorul W12 de 630 CP, de provenienta Audi, un pro­pulsor cu o capacitate de 6.0 litri, cu dubla turbina, care atinge puterea ma­xima la 6.000 de rotatii pe minut, iar cu­­plul maxim de 800 Nm in intervalul 2.000-4.500 rpm. Fata de precursorii sai, Supersports Conver­tible are si o cu­tie mai rapida, sistemul “Qickshift“ ope­­­reaza schimbarile cu 50% mai repede si permite o dubla retro­gradare. De ase­me­nea, diferentia­lul nou permite o di­stributie 40/60 fata/spate, cu reducerea subvirarii la iesirea din curba.
Suspensia a fost si ea revizuita (Con­tinous Damping Control) pentru un comportament mai bun si un raspuns mai rapid la viraje. Totodata ecarta­men­tul pe puntea spate a fost marit cu 50 mm, rezultatul fiind o mai buna stabi­litate. Anve­lopele Pirelli 275/35 ZR20 com­pleteaza perfect ansamblul moto­pro­pulsor.
Inte­riorul este unul tipic Bentley, rafinat si luxos, orientat in egala masura pentru toate cele patru locuri.
Scaunele fata au profil sport, din fibra de carbon, extrem de usoare, si sunt acoperite cu Alcantara cusuta manual. In pofida ca­rac­terului sportiv extrem, modelul re­spec­ta traditia deja si permite alimen­tarea deopotriva cu ben­zina si E85 (eta­nol), in timp ce con­sumul de ben­zina este unul pe masura cilindreei: 25,5 litri/100 km urban, 11,6 litri/100 km extraurban.

Citeste articolul pe: Financiarul

Bentley Continental Supersports Convertible

Cel mai nou Bentley, denumit Continental Supersports Convertible, este prezentat de producator drept “cel mai rapid, cel mai potent decapotabil Bentley construit vreodata“, dar si “cea mai rapida decapo­tabila cu patru locuri din lume“.
Motivele pentru care toate aceste su­perlative i-au fost atribuite noului Bent­ley tin evident de pa­ra­metri masurati: acceleratia de la 0 la 100 km/h este de nu­mai 4,2 secunde, iar viteza ma­xi­ma ajunge la 325 km/h. Valori incredibile, regasite in mod normal doar la auto­mo­­bilele sport, joase, cu suspensii so­fi­sti­cate si si­luete filiforme. Ceea ce au facut insa cei de la Bentley, evi­dent sub atenta supraveghere a sefi­lor din Volkswa­gen Group, este o noua etapa in evolutia segmentului lux, acolo unde cumparatorii sunt tot mai preten­tiosi. Automobilul re­prezinta o conti­nuare fireasca a seriei Con­tinental, in care si-a facut aparitia anul trecut mo­delul Coupe, pe baza caruia a fost dez­voltata si caroseria deca­potabila. Ele­men­tul central ramane motorul W12 de 630 CP, de provenienta Audi, un pro­pulsor cu o capacitate de 6.0 litri, cu dubla turbina, care atinge puterea ma­xima la 6.000 de rotatii pe minut, iar cu­­plul maxim de 800 Nm in intervalul 2.000-4.500 rpm. Fata de precursorii sai, Supersports Conver­tible are si o cu­tie mai rapida, sistemul “Qickshift“ ope­­­reaza schimbarile cu 50% mai repede si permite o dubla retro­gradare. De ase­me­nea, diferentia­lul nou permite o di­stributie 40/60 fata/spate, cu reducerea subvirarii la iesirea din curba.
Suspensia a fost si ea revizuita (Con­tinous Damping Control) pentru un comportament mai bun si un raspuns mai rapid la viraje. Totodata ecarta­men­tul pe puntea spate a fost marit cu 50 mm, rezultatul fiind o mai buna stabi­litate. Anve­lopele Pirelli 275/35 ZR20 com­pleteaza perfect ansamblul moto­pro­pulsor.
Inte­riorul este unul tipic Bentley, rafinat si luxos, orientat in egala masura pentru toate cele patru locuri.
Scaunele fata au profil sport, din fibra de carbon, extrem de usoare, si sunt acoperite cu Alcantara cusuta manual. In pofida ca­rac­terului sportiv extrem, modelul re­spec­ta traditia deja si permite alimen­tarea deopotriva cu ben­zina si E85 (eta­nol), in timp ce con­sumul de ben­zina este unul pe masura cilindreei: 25,5 litri/100 km urban, 11,6 litri/100 km extraurban.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 469 ori.

Publica un raspuns