Cel mai nou Bentley, denumit Continental Supersports Convertible, este prezentat de producator drept “cel mai rapid, cel mai potent decapotabil Bentley construit vreodata“, dar si “cea mai rapida decapotabila cu patru locuri din lume“.
Motivele pentru care toate aceste superlative i-au fost atribuite noului Bentley tin evident de parametri masurati: acceleratia de la 0 la 100 km/h este de numai 4,2 secunde, iar viteza maxima ajunge la 325 km/h. Valori incredibile, regasite in mod normal doar la automobilele sport, joase, cu suspensii sofisticate si siluete filiforme. Ceea ce au facut insa cei de la Bentley, evident sub atenta supraveghere a sefilor din Volkswagen Group, este o noua etapa in evolutia segmentului lux, acolo unde cumparatorii sunt tot mai pretentiosi. Automobilul reprezinta o continuare fireasca a seriei Continental, in care si-a facut aparitia anul trecut modelul Coupe, pe baza caruia a fost dezvoltata si caroseria decapotabila. Elementul central ramane motorul W12 de 630 CP, de provenienta Audi, un propulsor cu o capacitate de 6.0 litri, cu dubla turbina, care atinge puterea maxima la 6.000 de rotatii pe minut, iar cuplul maxim de 800 Nm in intervalul 2.000-4.500 rpm. Fata de precursorii sai, Supersports Convertible are si o cutie mai rapida, sistemul “Qickshift“ opereaza schimbarile cu 50% mai repede si permite o dubla retrogradare. De asemenea, diferentialul nou permite o distributie 40/60 fata/spate, cu reducerea subvirarii la iesirea din curba.
Suspensia a fost si ea revizuita (Continous Damping Control) pentru un comportament mai bun si un raspuns mai rapid la viraje. Totodata ecartamentul pe puntea spate a fost marit cu 50 mm, rezultatul fiind o mai buna stabilitate. Anvelopele Pirelli 275/35 ZR20 completeaza perfect ansamblul motopropulsor.
Interiorul este unul tipic Bentley, rafinat si luxos, orientat in egala masura pentru toate cele patru locuri.
Scaunele fata au profil sport, din fibra de carbon, extrem de usoare, si sunt acoperite cu Alcantara cusuta manual. In pofida caracterului sportiv extrem, modelul respecta traditia deja si permite alimentarea deopotriva cu benzina si E85 (etanol), in timp ce consumul de benzina este unul pe masura cilindreei: 25,5 litri/100 km urban, 11,6 litri/100 km extraurban.
Citeste articolul pe: Financiarul
Cel mai nou Bentley, denumit Continental Supersports Convertible, este prezentat de producator drept “cel mai rapid, cel mai potent decapotabil Bentley construit vreodata“, dar si “cea mai rapida decapotabila cu patru locuri din lume“.
Motivele pentru care toate aceste superlative i-au fost atribuite noului Bentley tin evident de parametri masurati: acceleratia de la 0 la 100 km/h este de numai 4,2 secunde, iar viteza maxima ajunge la 325 km/h. Valori incredibile, regasite in mod normal doar la automobilele sport, joase, cu suspensii sofisticate si siluete filiforme. Ceea ce au facut insa cei de la Bentley, evident sub atenta supraveghere a sefilor din Volkswagen Group, este o noua etapa in evolutia segmentului lux, acolo unde cumparatorii sunt tot mai pretentiosi. Automobilul reprezinta o continuare fireasca a seriei Continental, in care si-a facut aparitia anul trecut modelul Coupe, pe baza caruia a fost dezvoltata si caroseria decapotabila. Elementul central ramane motorul W12 de 630 CP, de provenienta Audi, un propulsor cu o capacitate de 6.0 litri, cu dubla turbina, care atinge puterea maxima la 6.000 de rotatii pe minut, iar cuplul maxim de 800 Nm in intervalul 2.000-4.500 rpm. Fata de precursorii sai, Supersports Convertible are si o cutie mai rapida, sistemul “Qickshift“ opereaza schimbarile cu 50% mai repede si permite o dubla retrogradare. De asemenea, diferentialul nou permite o distributie 40/60 fata/spate, cu reducerea subvirarii la iesirea din curba.
Suspensia a fost si ea revizuita (Continous Damping Control) pentru un comportament mai bun si un raspuns mai rapid la viraje. Totodata ecartamentul pe puntea spate a fost marit cu 50 mm, rezultatul fiind o mai buna stabilitate. Anvelopele Pirelli 275/35 ZR20 completeaza perfect ansamblul motopropulsor.
Interiorul este unul tipic Bentley, rafinat si luxos, orientat in egala masura pentru toate cele patru locuri.
Scaunele fata au profil sport, din fibra de carbon, extrem de usoare, si sunt acoperite cu Alcantara cusuta manual. In pofida caracterului sportiv extrem, modelul respecta traditia deja si permite alimentarea deopotriva cu benzina si E85 (etanol), in timp ce consumul de benzina este unul pe masura cilindreei: 25,5 litri/100 km urban, 11,6 litri/100 km extraurban.
Citeste articolul pe: Financiarul