Epson Romania, subsidiara locala a grupului japonez Seiko-Epson, a vandut anul trecut videoproiectoare in valoare de 1,65 milioane de euro, a anuntat compania. Cota de piata a Epson pe segmentul videoproiectoarelor s-a ridicat anul trecut la 25% din piata locala, compania situandu-se pe primul loc pe acest segment, potrivit unui raport realizat de Futuresource Consulting. Potrivit oficialilor, anul 2009 a inceput pe un traseu ascendent in primul trimestru, cand Epson a obtinut o cota de piata de 38% din totalul proiectoarelor vandute in Romania, insa in urmatoarele doua trimestre piata a inregistrat o scadere importanta, ceea ce a dus la o contractie a vanzarilor de proiectoare. Primele semne de revenire a pietei au fost inregistrate in ultimul trimestru al anului, Epson obtinand o cota de 22% din piata. Ciprian Baranga, National Sales&Marketing Manager Epson Romania si Bulgaria, a precizat ca planurile Epson pentru Romania pe segmentul proiectoarelor vizeaza o usoara crestere a anumitor segmente cu potential, precum cel al produselor dedicate mediului educational si home cinema. Anul trecut, Epson estima piata locala de proiectoare la 16.000 de unitati. Epson concureaza pe piata din Romania pe segmentul videoproiectoarelor cu Benq, Panasonic, Acer etc.
Citeste articolul pe: Financiarul
Epson Romania, subsidiara locala a grupului japonez Seiko-Epson, a vandut anul trecut videoproiectoare in valoare de 1,65 milioane de euro, a anuntat compania. Cota de piata a Epson pe segmentul videoproiectoarelor s-a ridicat anul trecut la 25% din piata locala, compania situandu-se pe primul loc pe acest segment, potrivit unui raport realizat de Futuresource Consulting. Potrivit oficialilor, anul 2009 a inceput pe un traseu ascendent in primul trimestru, cand Epson a obtinut o cota de piata de 38% din totalul proiectoarelor vandute in Romania, insa in urmatoarele doua trimestre piata a inregistrat o scadere importanta, ceea ce a dus la o contractie a vanzarilor de proiectoare. Primele semne de revenire a pietei au fost inregistrate in ultimul trimestru al anului, Epson obtinand o cota de 22% din piata. Ciprian Baranga, National Sales&Marketing Manager Epson Romania si Bulgaria, a precizat ca planurile Epson pentru Romania pe segmentul proiectoarelor vizeaza o usoara crestere a anumitor segmente cu potential, precum cel al produselor dedicate mediului educational si home cinema. Anul trecut, Epson estima piata locala de proiectoare la 16.000 de unitati. Epson concureaza pe piata din Romania pe segmentul videoproiectoarelor cu Benq, Panasonic, Acer etc.
Citeste articolul pe: Financiarul