Google, gigantul online, a platit pentru difuzarea unui spot publicitar de 50 de secunde in cadrul Super Bowl, cel mai profitabil program american de televiziune, 5 milioane de dolari, conform Guardian.co.uk.
Google a facut un pas major in publicitatea TV dupa ce a cumparat un spatiu publicitar la cea de a 44-a editie a Super Bowl, finala ligii profesioniste de fotbal (National Football League – NFL), desfasurata, duminica, in Miami, pentru care a platit 5 milioane de dolari.
Eric Schmidt, CEO Google ii indemna, samabata pe utilizatorii Twitter sa se uite la Super Bowl si sa urmareasca in special reclamele din sfertul al treilea al meciului. „Abia astept sa vad Super Bowl maine. Sa va uitati la reclamele din sfertul al treilea”, a scris acesta intr-un post pe Twitter.
Super Bowl este cel mai profitabil program american de televiziune si este urmarit de peste 100 de milioane de oameni. Televiziunea CBS care a transmis meciul a scos anul acesta la vanzare spatii publicitare de 30 de secunde, pentru sume cuprinse intre 2,5 si 2,8 milioane de dolari. La editia de anul trecut a Super Bowl, CBS a castigat 213 milioane de dolari numai din reclame.
Companii precum Pepsi si General Motors, clienti fideli ai evenimentului, nu si-au mai facut reclama anul acesta din cauza recesiunii.
A 44-a editie a Super Bowl a fost castigata, in premiera, de New Orleans Saints, care i-au invins cu scorul de 31-17 pe cei de la Indianapolis Colts.
SURSA: Guardian.co.uk

Citeste articolul pe: Capital

Google a platit 5 milioane de dolari pentru o reclama la Super Bowl

Google, gigantul online, a platit pentru difuzarea unui spot publicitar de 50 de secunde in cadrul Super Bowl, cel mai profitabil program american de televiziune, 5 milioane de dolari, conform Guardian.co.uk.
Google a facut un pas major in publicitatea TV dupa ce a cumparat un spatiu publicitar la cea de a 44-a editie a Super Bowl, finala ligii profesioniste de fotbal (National Football League – NFL), desfasurata, duminica, in Miami, pentru care a platit 5 milioane de dolari.
Eric Schmidt, CEO Google ii indemna, samabata pe utilizatorii Twitter sa se uite la Super Bowl si sa urmareasca in special reclamele din sfertul al treilea al meciului. „Abia astept sa vad Super Bowl maine. Sa va uitati la reclamele din sfertul al treilea”, a scris acesta intr-un post pe Twitter.
Super Bowl este cel mai profitabil program american de televiziune si este urmarit de peste 100 de milioane de oameni. Televiziunea CBS care a transmis meciul a scos anul acesta la vanzare spatii publicitare de 30 de secunde, pentru sume cuprinse intre 2,5 si 2,8 milioane de dolari. La editia de anul trecut a Super Bowl, CBS a castigat 213 milioane de dolari numai din reclame.
Companii precum Pepsi si General Motors, clienti fideli ai evenimentului, nu si-au mai facut reclama anul acesta din cauza recesiunii.
A 44-a editie a Super Bowl a fost castigata, in premiera, de New Orleans Saints, care i-au invins cu scorul de 31-17 pe cei de la Indianapolis Colts.
SURSA: Guardian.co.uk

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 379 ori.

Publica un raspuns