Google a achizitionat spa­tiu publicitar la Super Bowl, unul din­tre cele mai impor­tan­te eve­ni­men­te spor­tive, noteaza „The Guar­dian”. Google ar fi platit cinci mili­oa­ne de do­lari pentru difuzarea spotului pu­bli­citar „Par­isian Love” in cadrul Super Bowl. Re­cla­ma, ce dureaza apro­­xi­mativ un mi­nut, a rulat in cel de-al trei­­lea sfert al cam­pionatului Super Bowl. Fiind unul din­tre cele mai urma­ri­te eve­nimente sportive televizate, Super Bowl reprezinta, de asemenea, o oport­u­ni­­tate pen­tru advertiseri de a se apropia de audi­en­ta, transmisiile eve­nimentului fiind con­si­derate cele mai scumpe momente publicitare difuzate pe TV. Potrivit datelor TNS Media Intelligence, un spot de 30 de se­cunde de publicitate in timpul eve­ni­men­tului difuzat pe pos­tul CBS s-a vandut cu o valoare cuprinsa intre 2,5 milioane de dolari si 2,8 mili­oane de dolari. Preturile sunt totusi in scadere fata de anul trecut, cand spoturile publicitare costau, in me­die, trei milioane de dolari la NBC, o suma-record, potrivit TNS. Anul trecut, preturile au ra­mas mari pentru ca marea parte a spa­tiilor publicitare au fost cum­pa­ra­te pri­mavara, inainte de accen­tua­rea re­ce­siunii.

Citeste articolul pe: Financiarul

Google investeste cinci mil. dolari in reclame la Super Bowl

Google a achizitionat spa­tiu publicitar la Super Bowl, unul din­tre cele mai impor­tan­te eve­ni­men­te spor­tive, noteaza „The Guar­dian”. Google ar fi platit cinci mili­oa­ne de do­lari pentru difuzarea spotului pu­bli­citar „Par­isian Love” in cadrul Super Bowl. Re­cla­ma, ce dureaza apro­­xi­mativ un mi­nut, a rulat in cel de-al trei­­lea sfert al cam­pionatului Super Bowl. Fiind unul din­tre cele mai urma­ri­te eve­nimente sportive televizate, Super Bowl reprezinta, de asemenea, o oport­u­ni­­tate pen­tru advertiseri de a se apropia de audi­en­ta, transmisiile eve­nimentului fiind con­si­derate cele mai scumpe momente publicitare difuzate pe TV. Potrivit datelor TNS Media Intelligence, un spot de 30 de se­cunde de publicitate in timpul eve­ni­men­tului difuzat pe pos­tul CBS s-a vandut cu o valoare cuprinsa intre 2,5 milioane de dolari si 2,8 mili­oane de dolari. Preturile sunt totusi in scadere fata de anul trecut, cand spoturile publicitare costau, in me­die, trei milioane de dolari la NBC, o suma-record, potrivit TNS. Anul trecut, preturile au ra­mas mari pentru ca marea parte a spa­tiilor publicitare au fost cum­pa­ra­te pri­mavara, inainte de accen­tua­rea re­ce­siunii.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 563 ori.

Publica un raspuns