Google a achizitionat spatiu publicitar la Super Bowl, unul dintre cele mai importante evenimente sportive, noteaza „The Guardian”. Google ar fi platit cinci milioane de dolari pentru difuzarea spotului publicitar „Parisian Love” in cadrul Super Bowl. Reclama, ce dureaza aproximativ un minut, a rulat in cel de-al treilea sfert al campionatului Super Bowl. Fiind unul dintre cele mai urmarite evenimente sportive televizate, Super Bowl reprezinta, de asemenea, o oportunitate pentru advertiseri de a se apropia de audienta, transmisiile evenimentului fiind considerate cele mai scumpe momente publicitare difuzate pe TV. Potrivit datelor TNS Media Intelligence, un spot de 30 de secunde de publicitate in timpul evenimentului difuzat pe postul CBS s-a vandut cu o valoare cuprinsa intre 2,5 milioane de dolari si 2,8 milioane de dolari. Preturile sunt totusi in scadere fata de anul trecut, cand spoturile publicitare costau, in medie, trei milioane de dolari la NBC, o suma-record, potrivit TNS. Anul trecut, preturile au ramas mari pentru ca marea parte a spatiilor publicitare au fost cumparate primavara, inainte de accentuarea recesiunii.
Citeste articolul pe: Financiarul
Google a achizitionat spatiu publicitar la Super Bowl, unul dintre cele mai importante evenimente sportive, noteaza „The Guardian”. Google ar fi platit cinci milioane de dolari pentru difuzarea spotului publicitar „Parisian Love” in cadrul Super Bowl. Reclama, ce dureaza aproximativ un minut, a rulat in cel de-al treilea sfert al campionatului Super Bowl. Fiind unul dintre cele mai urmarite evenimente sportive televizate, Super Bowl reprezinta, de asemenea, o oportunitate pentru advertiseri de a se apropia de audienta, transmisiile evenimentului fiind considerate cele mai scumpe momente publicitare difuzate pe TV. Potrivit datelor TNS Media Intelligence, un spot de 30 de secunde de publicitate in timpul evenimentului difuzat pe postul CBS s-a vandut cu o valoare cuprinsa intre 2,5 milioane de dolari si 2,8 milioane de dolari. Preturile sunt totusi in scadere fata de anul trecut, cand spoturile publicitare costau, in medie, trei milioane de dolari la NBC, o suma-record, potrivit TNS. Anul trecut, preturile au ramas mari pentru ca marea parte a spatiilor publicitare au fost cumparate primavara, inainte de accentuarea recesiunii.
Citeste articolul pe: Financiarul