Calin Dragan, Director General Coca-Cola HBC Romania&Moldova, a primit in cadrul Galei Premiilor de Excelenta in Resurse Umane organizata de HR Club, pe 28 ianuarie 2010, distinctia “Managerul General al anului 2009” la categoria Managementul Schimbarii.
In cadrul aceleiasi Gale, Coca-Cola HBC Romania a fost premiata pentru ”Cel mai bun proiect de Resurse Umane al Anului 2009” pentru programul de promovare al brandului de angajator.
Activitatea sustinuta si implicarea activa in programele de resurse umane, calitatea de lider care intelege si sustine procesele de dezvoltare a oamenilor reprezinta numai cateva dintre argumentele care au determinat juriul Galei Premiilor de Excelenta in Resurse Umane sa-i acorde domnului Calin Dragan distinctia de „Chief Executive of the Year”. In calitate de director general, Calin Dragan a continuat in anul 2009 sa joace un rol vizibil in zona de resurse umane a organizatiei, sa sustina alinierea dintre strategia de resurse umane si cea a afacerii, sa promoveze brandul de angajator si programele de responsabilitate sociala corporatista dedicate angajatilor.
„In Coca-Cola HBC Romania, ne place sa spunem ca schimbarea este singura constanta din viata noastra. Insa nu este un lucru usor. Schimbarea reprezinta pentru orice organizatie un moment-cheie in care sunt puse la incercare abilitatile echipei manageriale si coeziunea interna a companiei. Anul 2009 ne-a demonstrat inca o data ca suntem o companie antreprenoriala, competitiva, in care pasiunea pentru ceea ce facem si leadership-ul sustin cu succes adaptarea la noutate si la cerintele actuale”, a declarat Calin Dragan, Country General Manager, Coca-Cola HBC Romania&Moldova.
O serie de programe organizationale de schimbare au fost implementate in decursul anului 2009, iar rolul domnului Dragan a fost unul determinant. Pot fi mentionate: inagurarea in premiera in Romania, la fabrica Coca-Cola HBC din Ploiesti, a mega depozitului automatizat High-Bay si a centralei de co-generare sau mutarea sediului central al companiei intr-un spatiu nou si modern.
Strategia de consolidare a brandului de angajator in 2009 s-a bazat pe o abordare segmentata si diferentiata a publicului vizat, prin realizarea de programe dedicate de dezvoltare profesionala impreuna cu organizatiile educationale non-guvernamentale partenere, precum Fundatiile Codecs pentru Leadership, Junior Achievement, Leaders, organizatii studentesti din campusurile din intreaga tara, si sustinute prin comunicare directa in mediul online, in completarea comunicarii off-line, traditionale.

Citeste articolul pe: Money.ro

HR Club a premiat Coca-Cola HBC Romania

Calin Dragan, Director General Coca-Cola HBC Romania&Moldova, a primit in cadrul Galei Premiilor de Excelenta in Resurse Umane organizata de HR Club, pe 28 ianuarie 2010, distinctia “Managerul General al anului 2009” la categoria Managementul Schimbarii.
In cadrul aceleiasi Gale, Coca-Cola HBC Romania a fost premiata pentru ”Cel mai bun proiect de Resurse Umane al Anului 2009” pentru programul de promovare al brandului de angajator.
Activitatea sustinuta si implicarea activa in programele de resurse umane, calitatea de lider care intelege si sustine procesele de dezvoltare a oamenilor reprezinta numai cateva dintre argumentele care au determinat juriul Galei Premiilor de Excelenta in Resurse Umane sa-i acorde domnului Calin Dragan distinctia de „Chief Executive of the Year”. In calitate de director general, Calin Dragan a continuat in anul 2009 sa joace un rol vizibil in zona de resurse umane a organizatiei, sa sustina alinierea dintre strategia de resurse umane si cea a afacerii, sa promoveze brandul de angajator si programele de responsabilitate sociala corporatista dedicate angajatilor.
„In Coca-Cola HBC Romania, ne place sa spunem ca schimbarea este singura constanta din viata noastra. Insa nu este un lucru usor. Schimbarea reprezinta pentru orice organizatie un moment-cheie in care sunt puse la incercare abilitatile echipei manageriale si coeziunea interna a companiei. Anul 2009 ne-a demonstrat inca o data ca suntem o companie antreprenoriala, competitiva, in care pasiunea pentru ceea ce facem si leadership-ul sustin cu succes adaptarea la noutate si la cerintele actuale”, a declarat Calin Dragan, Country General Manager, Coca-Cola HBC Romania&Moldova.
O serie de programe organizationale de schimbare au fost implementate in decursul anului 2009, iar rolul domnului Dragan a fost unul determinant. Pot fi mentionate: inagurarea in premiera in Romania, la fabrica Coca-Cola HBC din Ploiesti, a mega depozitului automatizat High-Bay si a centralei de co-generare sau mutarea sediului central al companiei intr-un spatiu nou si modern.
Strategia de consolidare a brandului de angajator in 2009 s-a bazat pe o abordare segmentata si diferentiata a publicului vizat, prin realizarea de programe dedicate de dezvoltare profesionala impreuna cu organizatiile educationale non-guvernamentale partenere, precum Fundatiile Codecs pentru Leadership, Junior Achievement, Leaders, organizatii studentesti din campusurile din intreaga tara, si sustinute prin comunicare directa in mediul online, in completarea comunicarii off-line, traditionale.

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 485 ori.

Publica un raspuns