Importatorul de tigle metalice Final Distribution, distribuitorul Gerad in Romania, isi dubleaza bugetul de marketing in 2010, alocand 235.000 euro pentru campanii de branding si comunicare, a anuntat luni compania.
Compania urmeaza sa isi schimbe identitatea vizuala in prima parte a anului, in urma unui proces de re-branding. Obiectivul pe termen mediu al companiei este dezvoltarea nisei tiglei metalice cu acoperire de piatra naturala, care reprezinta in prezent doar 3% din piata totala a acoperisurilor.
„Cea mai mare parte a bugetului va fi canalizat catre activitatile de PR & comunicare pentru produsele din portofoliu Gerard (tigla metalica cu acoperire din piatra naturala), Delta (membrane de protectie pentru acoperisuri si fundatii) si ferestrele de mansarda Keylite. Pentru campania de PR a fost aleasa, in urma unui pitch, agentia de PR Pi 2 Communications”, potrivit reprezentantilor companiei.
In luna ianuarie a acestui an a inceput campania de re-branding, realizata de Seed Consultants, care se va finaliza in luna aprilie si care va avea ca rezultat schimbarea identitatii vizuale a companiei pentru a sustine cat mai bine pozitionarea pe nisa premium pe care compania activeaza.
„Obiectivul pe termen scurt este consolidarea pozitiei de lider pe care o avem la anumite categorii. Pe termen mediu, ne dorim dublarea segmentului de piata detinut de tigla metalica cu acoperire de piatra naturala unde produsul nostru Gerad detine o cota de piata de 85%. Premizele sunt bune, anul 2009 demonstrandu-ne ca segmentul premium a avut cel mai putin de suferit, clientii din aceasta categorie fiind cel mai putin dispusi la compromisuri legate de calitate si pret”, a declarat directorul general al Final Distribution, Dan Mircescu.
Final Distribution este importatorul si distribuitorul exclusiv al brandului Gerad (tigla metalica cu acoperire din piatra naturala). La sfarsitul anului 2009, Final Distribution detinea 85% din piata tiglei metalice cu acoperire de piatra. Final Distribution lucreaza in prezent cu o retea nationala de peste 100 de parteneri, firme specializate de distributie si montaj a produselor pentru acoperis, dar si cu retele de tip DIY (Do It Yourself).
Final Distribution a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri de aproximativ 5,3 milioane euro, asigurand prin vanzarile de tigla Gerard 93,5% din totalul vanzarilor de tigla metalica cu acoperire din piatra din Romania, respectiv 313.000 mp dintr-un total care s-a situat in jurul cifrei de 340.000 mp.

Citeste articolul pe: Money.ro

Importatorul de tigle Final Distribution isi dubleaza bugetul de marketing pentru 2010

Importatorul de tigle metalice Final Distribution, distribuitorul Gerad in Romania, isi dubleaza bugetul de marketing in 2010, alocand 235.000 euro pentru campanii de branding si comunicare, a anuntat luni compania.
Compania urmeaza sa isi schimbe identitatea vizuala in prima parte a anului, in urma unui proces de re-branding. Obiectivul pe termen mediu al companiei este dezvoltarea nisei tiglei metalice cu acoperire de piatra naturala, care reprezinta in prezent doar 3% din piata totala a acoperisurilor.
„Cea mai mare parte a bugetului va fi canalizat catre activitatile de PR & comunicare pentru produsele din portofoliu Gerard (tigla metalica cu acoperire din piatra naturala), Delta (membrane de protectie pentru acoperisuri si fundatii) si ferestrele de mansarda Keylite. Pentru campania de PR a fost aleasa, in urma unui pitch, agentia de PR Pi 2 Communications”, potrivit reprezentantilor companiei.
In luna ianuarie a acestui an a inceput campania de re-branding, realizata de Seed Consultants, care se va finaliza in luna aprilie si care va avea ca rezultat schimbarea identitatii vizuale a companiei pentru a sustine cat mai bine pozitionarea pe nisa premium pe care compania activeaza.
„Obiectivul pe termen scurt este consolidarea pozitiei de lider pe care o avem la anumite categorii. Pe termen mediu, ne dorim dublarea segmentului de piata detinut de tigla metalica cu acoperire de piatra naturala unde produsul nostru Gerad detine o cota de piata de 85%. Premizele sunt bune, anul 2009 demonstrandu-ne ca segmentul premium a avut cel mai putin de suferit, clientii din aceasta categorie fiind cel mai putin dispusi la compromisuri legate de calitate si pret”, a declarat directorul general al Final Distribution, Dan Mircescu.
Final Distribution este importatorul si distribuitorul exclusiv al brandului Gerad (tigla metalica cu acoperire din piatra naturala). La sfarsitul anului 2009, Final Distribution detinea 85% din piata tiglei metalice cu acoperire de piatra. Final Distribution lucreaza in prezent cu o retea nationala de peste 100 de parteneri, firme specializate de distributie si montaj a produselor pentru acoperis, dar si cu retele de tip DIY (Do It Yourself).
Final Distribution a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri de aproximativ 5,3 milioane euro, asigurand prin vanzarile de tigla Gerard 93,5% din totalul vanzarilor de tigla metalica cu acoperire din piatra din Romania, respectiv 313.000 mp dintr-un total care s-a situat in jurul cifrei de 340.000 mp.

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 485 ori.

Publica un raspuns