Saptamana aceasta s-au implinit cinci ani de la activarea site-ului de file-sharing youtube.com, a carui prima denumire a fost „Me at the zoo“ („eu la gradina zoologica“). Site-ul a evoluat in timp, ajungand in prezent subsidiara independenta a Google, dupa ce a fost achizitionat in 2006 pentru suma de 1,65 miliarde de dolari. YouTube are peste un miliard de vizualizari zilnic, dupa ce la momentul lansarii concura cu servicii similare oferite de Vimeo, Veoh si altii. Daca in 2007 veniturile companiei erau mentionate ca fiind „nemateriale“, in 2008 un articol din revista „Forbes“ sustinea faptul ca incasarile companiei erau estimate la aproximativ 200 de milioane de dolari, aratand astfel cresterea importantei veniturilor din publicitate on-line.
Din punctul de vedere al impactului social, YouTube a insemnat o noua metoda de divertisment pentru utilizatorii de computere. Site-ul a atras si multe controverse din cauza problemelor legate de respectarea drepturilor de autor. De asemenea, a reprezentat o sursa importanta de informatii pentru cei care voiau sa afle mai mult despre viata in timpul razboiului din Iran, fiind in acelasi timp si rampa de lansare pentru oameni obisnuiti deveniti celebri.
Este cazul unei tinere din Statele Unite care a renuntat la locul de munca si si-a facut un canal pe YouTube prin care transmite sfaturi despre machiaj.
Videoclipurile ei sunt urmarite de peste 70 de milioane de oameni. De asemenea, in iunie 2007, doua adolescente au facut un film, „Olivia:Explorer“, cu un buget de 7 lire, care a atras 3,6 milioane de vizitatori. La inceputul anului, compania a „testat“ un serviciu de inchiriere on-line timp de 10 zile, perioada in care a incasat peste 10.000 de dolari. Site-ul punea la dispozitie patru filme, la un cost de 4 dolari pentru o perioada de 10 zile.
Citeste articolul pe: Financiarul
Saptamana aceasta s-au implinit cinci ani de la activarea site-ului de file-sharing youtube.com, a carui prima denumire a fost „Me at the zoo“ („eu la gradina zoologica“). Site-ul a evoluat in timp, ajungand in prezent subsidiara independenta a Google, dupa ce a fost achizitionat in 2006 pentru suma de 1,65 miliarde de dolari. YouTube are peste un miliard de vizualizari zilnic, dupa ce la momentul lansarii concura cu servicii similare oferite de Vimeo, Veoh si altii. Daca in 2007 veniturile companiei erau mentionate ca fiind „nemateriale“, in 2008 un articol din revista „Forbes“ sustinea faptul ca incasarile companiei erau estimate la aproximativ 200 de milioane de dolari, aratand astfel cresterea importantei veniturilor din publicitate on-line.
Din punctul de vedere al impactului social, YouTube a insemnat o noua metoda de divertisment pentru utilizatorii de computere. Site-ul a atras si multe controverse din cauza problemelor legate de respectarea drepturilor de autor. De asemenea, a reprezentat o sursa importanta de informatii pentru cei care voiau sa afle mai mult despre viata in timpul razboiului din Iran, fiind in acelasi timp si rampa de lansare pentru oameni obisnuiti deveniti celebri.
Este cazul unei tinere din Statele Unite care a renuntat la locul de munca si si-a facut un canal pe YouTube prin care transmite sfaturi despre machiaj.
Videoclipurile ei sunt urmarite de peste 70 de milioane de oameni. De asemenea, in iunie 2007, doua adolescente au facut un film, „Olivia:Explorer“, cu un buget de 7 lire, care a atras 3,6 milioane de vizitatori. La inceputul anului, compania a „testat“ un serviciu de inchiriere on-line timp de 10 zile, perioada in care a incasat peste 10.000 de dolari. Site-ul punea la dispozitie patru filme, la un cost de 4 dolari pentru o perioada de 10 zile.
Citeste articolul pe: Financiarul