Skoda Octavia va avea o noua motorizare – actuala linie de motoare pe benzina va fi extinsa cu un motor turbo cu patru cilindri, 1.2 TSI / 77kW, un motor care este deja disponibil pentru modelul Yeti. Acest motor dispune de un cuplu maxim de 175 Nm la 1,550 – 4,100 revs/min-1, si o viteza de reactie extrem de mare, fiind solutia ideala atat pentru oras, cat si pentru drumuri lungi. Motorul poate fi cuplat fie la o cutie manuala cu sase viteze sau o transmisie DSG cu sapte viteze.
Urmarind noul trend, volum cat mai mic si putere mare, acest motor modern face posibila combinarea criteriilor economice si de mediu, cu o senzatie uluitoare in timpul condusului. Cu un consum de 5.7 l/100 km si emisii record de 114g CO2/km, Octavia 1.2 TSI dispune de norma de poluare EU5, fiind momentan motorul cu cel mai redus consum de benzina al gamei. Aceasta noua motorizare va fi disponibila din februarie 2010.
„Suntem foarte mandri de cel mai mic motor al nostru, pentru ca este combinatia ideala intre cea mai noua tehnologie, costuri mici pentru intretinere si emisii reduse. Este un motor avansat care ofera placere la condus in orice imprejurare”, Dr. Eckhard Scholz, Consiliul Director Skoda Auto, Responsabil pentru Dezvoltarea Tehnologica.
Noul propulsor continua traditia de peste 110 ani a marcii Skoda in producerea de motoare. Fabrica de la Mlada Boleslav a inceput producerea acestei unitati in 2009, planuind sa ajunga la 1.000 unitati /zi in acest an. Pentru realizarea obiectivului, departamentul de productie a motoarelor din cadrul Skoda Auto dispune de un numar de 600 de angajati producand un numar impresionant de 2.800 motoare / zi. In afara de 1.2 TSI, aici se produc doua versiuni ale motorizarii 1.2 HTP (doua nivele diferite de putere) si se executa asamblarea finala pentru 1.4 MPI si pentru motoarele diesel 1.4 TDI PD, 2.0 TDI PD, 2.0 TDI CR.

Citeste articolul pe: Curierul National

Motor nou pentru Octavia – micutul turbo 1.2 TSI

Skoda Octavia va avea o noua motorizare – actuala linie de motoare pe benzina va fi extinsa cu un motor turbo cu patru cilindri, 1.2 TSI / 77kW, un motor care este deja disponibil pentru modelul Yeti. Acest motor dispune de un cuplu maxim de 175 Nm la 1,550 – 4,100 revs/min-1, si o viteza de reactie extrem de mare, fiind solutia ideala atat pentru oras, cat si pentru drumuri lungi. Motorul poate fi cuplat fie la o cutie manuala cu sase viteze sau o transmisie DSG cu sapte viteze.
Urmarind noul trend, volum cat mai mic si putere mare, acest motor modern face posibila combinarea criteriilor economice si de mediu, cu o senzatie uluitoare in timpul condusului. Cu un consum de 5.7 l/100 km si emisii record de 114g CO2/km, Octavia 1.2 TSI dispune de norma de poluare EU5, fiind momentan motorul cu cel mai redus consum de benzina al gamei. Aceasta noua motorizare va fi disponibila din februarie 2010.
„Suntem foarte mandri de cel mai mic motor al nostru, pentru ca este combinatia ideala intre cea mai noua tehnologie, costuri mici pentru intretinere si emisii reduse. Este un motor avansat care ofera placere la condus in orice imprejurare”, Dr. Eckhard Scholz, Consiliul Director Skoda Auto, Responsabil pentru Dezvoltarea Tehnologica.
Noul propulsor continua traditia de peste 110 ani a marcii Skoda in producerea de motoare. Fabrica de la Mlada Boleslav a inceput producerea acestei unitati in 2009, planuind sa ajunga la 1.000 unitati /zi in acest an. Pentru realizarea obiectivului, departamentul de productie a motoarelor din cadrul Skoda Auto dispune de un numar de 600 de angajati producand un numar impresionant de 2.800 motoare / zi. In afara de 1.2 TSI, aici se produc doua versiuni ale motorizarii 1.2 HTP (doua nivele diferite de putere) si se executa asamblarea finala pentru 1.4 MPI si pentru motoarele diesel 1.4 TDI PD, 2.0 TDI PD, 2.0 TDI CR.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 467 ori.

Publica un raspuns