Megane Coupe-Cabriolet
Renault
Noul este fabricat in uzina din Douai, Franta, unde se produc si modelele Scenic si Grand Scenic si va fi comercializat incepand cu primavara lui 2010.
Design exterior
Aliura noului model se remarca printr-un stil sobru elegant si se distinge printr-un plafon vitrat generos care ofera senzatia unui cabrio si atunci cand automobilul nu este decapotat. Plafonul vitrat de culoare neagra, cu finisajele crom satinate din jurul parbrizului si a liniei centurii confera un touch de inalta clasa ce reinvie „mitul cabrioletului „. Stopurile de culoare rosu inchis ii confera o luminozitate a parte prin liniile si stopurilor cu tehnologie LED.
Designul interior exprima eleganta si rafinament atat prin calitatea materialelor si a finisajelor, cat si prin armonia tapiteriei: carbune inchis, bej deschis sau bi-ton carbune-rosu, pentru modelele echipate cu tapiterie din piele.
Plansa de bord cu un design inspirat din domeniul aeronauticii este identica cu cea utilizata la modelul berlina. Scaunele prevazute cu un sistem ranforsat de mentinere laterala si panourile portierelor sub forma unor „aripi de fluture ” sunt specifice modelului coupe-cabriolet si contribuie la eleganta automobilului.
Interior stilat
Plafonul rigid decapotabil din sticla este propus pentru echiparea in serie. Acesta are o suprafata vitrata generoasa de 0,47 m² (cea mai mare din clasa ei). Parbrizul aduce un plus de luminozitate in habitaclu si confera o senzatie de spatiu si libertate. Prezinta in egala masura un excelent nivel de confort acustic si termic si un grad ridicat de protectie impotriva actelor de vandalism. Cinematica acestui plafon retractabil compus din doua parti este asigurata de un mecanism electro-hidraulic complet automat. Prin apasarea comenzii dedicate, conducatorul automobilului poate decapota plafonul in 21 de secunde.
In pozitia cabriolet, conducatorul automobilului si pasagerii se bucura de o reala senzatie de libertate. Accesul la bord este facilitat de distanta suplimentara de 10 cm a parbrizului fata de modelul Megane II Coupe-Cabriolet.
Pentru ca toti pasagerii sa profite de senzatiile oferite de un cabriolet fara a resimti niciun inconvenient, Noul Megane Coupe-Cabriolet este echipat in serie cu un element protector fix (unic in clasa sa) amplasat la nivelul tetierelor banchetei din spate. Acest dispositiv asigura confortul chiar si la o viteza de pana la 90 km/h in conditiile ocuparii vehicului de patru pasageri. Plasa fixa de protectie din spatele locurilor din fata, permite utilizarea vehiculului de catre doua persoane in conditii de siguranta deplina, fara turbulente.
Soferul beneficiaza de un post de conducere cu o ergonomie special ingrijita care profita la maxim de solutiile adoptate de modelele Megane Berline si Megane Coupe printre care se regasesc regruparea comenzilor in jurul volanului si la nivelul consolei centrale, reglarea scaunului in inaltime cu pana la 70 mm si pe orizontala cu pana la 240 mm, sistem de memorare a pozitiei scaunelor din fata si reglarea volanului in adancime cu pana la 45 mm si in inaltime cu pana la 5°.
Motorizarile
In ceea ce priveste motorizarile, Noul Megane Coupe-Cabriolet dispune de o gama bogata formata din sapte grupuri motopropulsoare pe benzina si Diesel.
Gama pe benzina cuprinde:
– Motorul 1.6 16v 110 CP cu o cutie de viteze manuala in sase trepte.
– Motorur TCe 130 CP – Turbo Control Efficiency, cu o cutie de viteze manuala in sase trepte.
– Motorul 2.0 16v 140 CP propune o noua transmisie variabila in mod continuu care aduce un plus de confort la volan, prin eliminarea timpilor morti de acceleratie la schimbarea treptelor cutiei de viteze.
Gama Diesel cuprinde motoare omologate Euro 5 :
– Motorul dCi 110 FAP disponibil cu o transmisie automata in sase trepte cu ambreiaj dublu EDC – Efficient Dual Clutch – si o cutie de viteze manuala in sase trepte.
– Motorul dCi 130 FAP cu o cutie de viteze manuala in sase trepte.
– Motorul dCi 160 FAP propus cu o cutie de viteze manuala in sase trepte.
Siguranta Noul Megane Coupe-Cabriolet este dotat cu mai multe sisteme de asistenta:
• ABS cu repartitie electronica a franarii EBV,
• Asistenta la Franarea de Urgenta,
• ESC cu functie de control sub-viraj.
In materie de siguranta pasiva, Noul Megane Coupe-Cabriolet adopta:
• o structura cu deformare programata dezvoltata pentru pastrarea integritatii habitaclului in caz de rasturnare, prin ranforsari situate in barele parbrizului, partile laterale ale caroseriei, praguri si plafon,
• sistem de siguranta pirotehnic cu declansare automata in cazul in care senzorii detecteaza o rasturnare iminenta,
• centuri prentensionate cu limitator de efort,
• airbag-uri frontale adaptate,
• airbag-uri laterale cu camera dubla cap/torace/bazin,
• airbag-uri de protectie impotriva fenomenului de scufundare in scaune pentru locurile din fata,
• senzori de impact lateral,
• tetiere cu sistem de protectie impotriva socurilor,
• puncte de fixare pentru sistemul Isofix ce permite instalarea scaunelor speciale pentru copii la locurile din spate.
Noul Megane Coupe-Cabriolet va fi prezentat publicului larg cu ocazia editiei din 2010 a Salonului de la Geneva (4-14 martie). In paralel, modelul va fi expus in showroom-ul Renault de pe Champs-Elysees, in Paris).

Citeste articolul pe: Money.ro

Noul Renault Megane Cabriolet va fi disponibil pentru vanzare din aceasta primavara

Megane Coupe-Cabriolet
Renault
Noul este fabricat in uzina din Douai, Franta, unde se produc si modelele Scenic si Grand Scenic si va fi comercializat incepand cu primavara lui 2010.
Design exterior
Aliura noului model se remarca printr-un stil sobru elegant si se distinge printr-un plafon vitrat generos care ofera senzatia unui cabrio si atunci cand automobilul nu este decapotat. Plafonul vitrat de culoare neagra, cu finisajele crom satinate din jurul parbrizului si a liniei centurii confera un touch de inalta clasa ce reinvie „mitul cabrioletului „. Stopurile de culoare rosu inchis ii confera o luminozitate a parte prin liniile si stopurilor cu tehnologie LED.
Designul interior exprima eleganta si rafinament atat prin calitatea materialelor si a finisajelor, cat si prin armonia tapiteriei: carbune inchis, bej deschis sau bi-ton carbune-rosu, pentru modelele echipate cu tapiterie din piele.
Plansa de bord cu un design inspirat din domeniul aeronauticii este identica cu cea utilizata la modelul berlina. Scaunele prevazute cu un sistem ranforsat de mentinere laterala si panourile portierelor sub forma unor „aripi de fluture ” sunt specifice modelului coupe-cabriolet si contribuie la eleganta automobilului.
Interior stilat
Plafonul rigid decapotabil din sticla este propus pentru echiparea in serie. Acesta are o suprafata vitrata generoasa de 0,47 m² (cea mai mare din clasa ei). Parbrizul aduce un plus de luminozitate in habitaclu si confera o senzatie de spatiu si libertate. Prezinta in egala masura un excelent nivel de confort acustic si termic si un grad ridicat de protectie impotriva actelor de vandalism. Cinematica acestui plafon retractabil compus din doua parti este asigurata de un mecanism electro-hidraulic complet automat. Prin apasarea comenzii dedicate, conducatorul automobilului poate decapota plafonul in 21 de secunde.
In pozitia cabriolet, conducatorul automobilului si pasagerii se bucura de o reala senzatie de libertate. Accesul la bord este facilitat de distanta suplimentara de 10 cm a parbrizului fata de modelul Megane II Coupe-Cabriolet.
Pentru ca toti pasagerii sa profite de senzatiile oferite de un cabriolet fara a resimti niciun inconvenient, Noul Megane Coupe-Cabriolet este echipat in serie cu un element protector fix (unic in clasa sa) amplasat la nivelul tetierelor banchetei din spate. Acest dispositiv asigura confortul chiar si la o viteza de pana la 90 km/h in conditiile ocuparii vehicului de patru pasageri. Plasa fixa de protectie din spatele locurilor din fata, permite utilizarea vehiculului de catre doua persoane in conditii de siguranta deplina, fara turbulente.
Soferul beneficiaza de un post de conducere cu o ergonomie special ingrijita care profita la maxim de solutiile adoptate de modelele Megane Berline si Megane Coupe printre care se regasesc regruparea comenzilor in jurul volanului si la nivelul consolei centrale, reglarea scaunului in inaltime cu pana la 70 mm si pe orizontala cu pana la 240 mm, sistem de memorare a pozitiei scaunelor din fata si reglarea volanului in adancime cu pana la 45 mm si in inaltime cu pana la 5°.
Motorizarile
In ceea ce priveste motorizarile, Noul Megane Coupe-Cabriolet dispune de o gama bogata formata din sapte grupuri motopropulsoare pe benzina si Diesel.
Gama pe benzina cuprinde:
– Motorul 1.6 16v 110 CP cu o cutie de viteze manuala in sase trepte.
– Motorur TCe 130 CP – Turbo Control Efficiency, cu o cutie de viteze manuala in sase trepte.
– Motorul 2.0 16v 140 CP propune o noua transmisie variabila in mod continuu care aduce un plus de confort la volan, prin eliminarea timpilor morti de acceleratie la schimbarea treptelor cutiei de viteze.
Gama Diesel cuprinde motoare omologate Euro 5 :
– Motorul dCi 110 FAP disponibil cu o transmisie automata in sase trepte cu ambreiaj dublu EDC – Efficient Dual Clutch – si o cutie de viteze manuala in sase trepte.
– Motorul dCi 130 FAP cu o cutie de viteze manuala in sase trepte.
– Motorul dCi 160 FAP propus cu o cutie de viteze manuala in sase trepte.
Siguranta Noul Megane Coupe-Cabriolet este dotat cu mai multe sisteme de asistenta:
• ABS cu repartitie electronica a franarii EBV,
• Asistenta la Franarea de Urgenta,
• ESC cu functie de control sub-viraj.
In materie de siguranta pasiva, Noul Megane Coupe-Cabriolet adopta:
• o structura cu deformare programata dezvoltata pentru pastrarea integritatii habitaclului in caz de rasturnare, prin ranforsari situate in barele parbrizului, partile laterale ale caroseriei, praguri si plafon,
• sistem de siguranta pirotehnic cu declansare automata in cazul in care senzorii detecteaza o rasturnare iminenta,
• centuri prentensionate cu limitator de efort,
• airbag-uri frontale adaptate,
• airbag-uri laterale cu camera dubla cap/torace/bazin,
• airbag-uri de protectie impotriva fenomenului de scufundare in scaune pentru locurile din fata,
• senzori de impact lateral,
• tetiere cu sistem de protectie impotriva socurilor,
• puncte de fixare pentru sistemul Isofix ce permite instalarea scaunelor speciale pentru copii la locurile din spate.
Noul Megane Coupe-Cabriolet va fi prezentat publicului larg cu ocazia editiei din 2010 a Salonului de la Geneva (4-14 martie). In paralel, modelul va fi expus in showroom-ul Renault de pe Champs-Elysees, in Paris).

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 457 ori.

Publica un raspuns