Dupa campania de feedback in randul utilizatorilor, care a generat dezvoltari importante in magazinul online, Orange incurajeaza acum utilizatorii sa isi impartaseasca opiniile despre produsele oferite in cadrul acestuia.

Prin intermediul site-ului www.orange.ro/reviews, utilizatorii au posibilitatea sa publice review-uri despre diferite modele de telefoane si laptopuri, sa le citeasca pe cele publicate de alti utilizatori, sa le voteze pe cele mai interesante, sa puna intrebari si sa primeasca raspunsuri de la expertii Orange si sa caute diverse informatii despre produsele care ii intereseaza.

Review-urile de produs si comentariile pot fi consultate atat pe site-ul dedicat, cat si in dreptul fiecarui produs din magazinul online.

Prezentarea produselor din magazinul online va include si lista accesoriilor compatibile cu acestea. De asemenea, pe pagina fiecarui produs este disponibil butonul de „share” catre canalele de socializare Yahoo Messenger, Facebook, Twitter, De.li.cious si My Space, pe care utilizatorii site-ului il pot activa pentru a-si anunta prietenii de aparitia unui produs nou sau de publicarea unei informatii utile. Site-ul va gazdui inclusiv prezentari ale unor produse care urmeaza sa fie lansate de catre Orange.

Site-ul de review-uri este un instrument care va permite utilizatorilor sa ia cea mai buna decizie de cumparare in functie de recomandarile facute de alti utilizatori, dar si de expertii Orange care isi vor publica opiniile despre produse si vor raspunde la intrebari.

Pentru a-i recompensa pe utilizatorii cu cele mai multe review-uri si comentarii, Orange le va oferi vouchere de reducere la cumpararea de servicii si produse din magazinul online, pe baza unui sistem de punctare a activitatii lor pe site. In functie de numarul de puncte acumulate, utilizatorii se pot situa pe unul dintre urmatoarele niveluri: junior, stagiar, senior sau specialist. In functie de nivelul atins, acestia isi pot revendica voucherele de reducere. Cei care ajung la nivelul junior pot solicita un voucher de cumparaturi de 5 euro (TVA inclus), nivelul stagiar – 10 euro (TVA inclus), nivelul senior – 50 de euro (TVA inclus) si nivelul specialist – 100 de euro (TVA inclus). Numarul de vouchere disponibile pentru fiecare nivel este anuntat pe site la inceputul fiecarei saptamani.

´Prin lansarea aplicatiei de review-uri de produse ne dorim sa incurajam in continuare interactiunea directa intre vizitatorii si utilizatorii magazinului online si sa imbunatatim experienta clientilor nostri. Feedbackul oferit de cei care au testat deja anumite produse va avea o contributie majora in procesul de documentare pe care il parcurg clientii inainte de a cumpara online”, a declarat Robert Anghel, Online Marketing Manager Orange Romania.

Orange este lider de piata in Romania cu 10.694.000 de clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 190 de milioane de clienti pe cinci continente.

Veniturile Orange Romania in primele noua luni ale acestui an au cumulat 800 de milioane de euro, dintre care 269 milioane de euro au fost obtinute in trimestrul al treilea.

Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.

Citeste articolul pe: SmartNews

Orange lanseaza site-ul de review-uri pentru produsele din magazinul online

Dupa campania de feedback in randul utilizatorilor, care a generat dezvoltari importante in magazinul online, Orange incurajeaza acum utilizatorii sa isi impartaseasca opiniile despre produsele oferite in cadrul acestuia.

Prin intermediul site-ului www.orange.ro/reviews, utilizatorii au posibilitatea sa publice review-uri despre diferite modele de telefoane si laptopuri, sa le citeasca pe cele publicate de alti utilizatori, sa le voteze pe cele mai interesante, sa puna intrebari si sa primeasca raspunsuri de la expertii Orange si sa caute diverse informatii despre produsele care ii intereseaza.

Review-urile de produs si comentariile pot fi consultate atat pe site-ul dedicat, cat si in dreptul fiecarui produs din magazinul online.

Prezentarea produselor din magazinul online va include si lista accesoriilor compatibile cu acestea. De asemenea, pe pagina fiecarui produs este disponibil butonul de „share” catre canalele de socializare Yahoo Messenger, Facebook, Twitter, De.li.cious si My Space, pe care utilizatorii site-ului il pot activa pentru a-si anunta prietenii de aparitia unui produs nou sau de publicarea unei informatii utile. Site-ul va gazdui inclusiv prezentari ale unor produse care urmeaza sa fie lansate de catre Orange.

Site-ul de review-uri este un instrument care va permite utilizatorilor sa ia cea mai buna decizie de cumparare in functie de recomandarile facute de alti utilizatori, dar si de expertii Orange care isi vor publica opiniile despre produse si vor raspunde la intrebari.

Pentru a-i recompensa pe utilizatorii cu cele mai multe review-uri si comentarii, Orange le va oferi vouchere de reducere la cumpararea de servicii si produse din magazinul online, pe baza unui sistem de punctare a activitatii lor pe site. In functie de numarul de puncte acumulate, utilizatorii se pot situa pe unul dintre urmatoarele niveluri: junior, stagiar, senior sau specialist. In functie de nivelul atins, acestia isi pot revendica voucherele de reducere. Cei care ajung la nivelul junior pot solicita un voucher de cumparaturi de 5 euro (TVA inclus), nivelul stagiar – 10 euro (TVA inclus), nivelul senior – 50 de euro (TVA inclus) si nivelul specialist – 100 de euro (TVA inclus). Numarul de vouchere disponibile pentru fiecare nivel este anuntat pe site la inceputul fiecarei saptamani.

´Prin lansarea aplicatiei de review-uri de produse ne dorim sa incurajam in continuare interactiunea directa intre vizitatorii si utilizatorii magazinului online si sa imbunatatim experienta clientilor nostri. Feedbackul oferit de cei care au testat deja anumite produse va avea o contributie majora in procesul de documentare pe care il parcurg clientii inainte de a cumpara online”, a declarat Robert Anghel, Online Marketing Manager Orange Romania.

Orange este lider de piata in Romania cu 10.694.000 de clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 190 de milioane de clienti pe cinci continente.

Veniturile Orange Romania in primele noua luni ale acestui an au cumulat 800 de milioane de euro, dintre care 269 milioane de euro au fost obtinute in trimestrul al treilea.

Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.

Citeste articolul pe: SmartNews

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 508 ori.

Publica un raspuns