Orange Romania anunta lansarea PrePay Suporter, un produs inedit pe piata romaneasca, dedicat comunitatilor de suporteri ai fotbalului.

Pe langa avantajele specifice produsului PrePay Orange, cartela PrePay Suporter include si o serie de beneficii speciale pentru iubitorii fotbalului, precum oferte de comunicare personalizate, informatii in timp real si continut mobil despre echipa favorita. Primul produs din cadrul ofertei pentru microbisti este adresat suporterilor echipei de fotbal Dinamo Bucuresti.

Designul pachetului PrePay Suporter este unul special. Acesta are forma unui tricou si include materiale cu logo-ul echipei de fotbal partenere: cate un abtibild pe care clientii il pot utiliza pentru a-si personaliza telefonul mobil si cate un breloc.

Cu PrePay Suporter, clientii Orange primesc o serie de beneficii gratuite pentru a comunica pe mobil si sunt inscrisi automat la serviciul FAN pentru a fi mereu in contact cu noutatile despre echipa favorita.

La reincarcarea cartelei PrePay Suporter cu minimum 7 euro, clientii pot consuma creditul de 7 euro asa cum isi doresc si primesc suplimentar o serie de beneficii gratuite, valabile timp de 30 de zile de la reincarcare. Astfel, la fiecare meci, clientii PrePay Suporter primesc pe mobil informatii despre goluri si marcatori. In plus, la fiecare gol inscris de echipa favorita, primesc 10 mesaje scrise nationale pentru pentru a impartasi bucuria victoriei cu prietenii lor. Pentru fiecare meci castigat de echipa pe teren propriu, clientii PrePay Suporter primesc un bonus de 1 euro pe care il pot folosi pentru mesaje scrise si apeluri in retea, iar pentru fiecare meci castigat in deplasare primesc un bonus de 2 euro.

De asemenea, odata cu reincarcarea cartelei cu minimum 7 euro, clientii PrePay Suporter au reducere de 50% la tarifele pentru apelurile catre alti utilizatori PrePay Suporter, reducere de 50% pentru achizitionarea continului despre echipa de fotbal favorita din Portalul Orange pentru mobil – precum tonuri de apel si wallpapere, 5MB de trafic pentru navigarea pe internet, notificari pe mobil cu link catre stirile despre echipa din portal si notificari cu “primul 11” cu aproximativ o ora inainte de inceperea meciului.

Clientii care utilizeaza deja Orange PrePay se pot inscrie in PrePay Suporter printr-un mesaj scris gratuit cu numele echipei de fotbal partenere Orange, trimis la numarul 321.

Orange si cluburile sportive partenere pregatesc multe alte surprize pentru suporterii care vin la meciurile importante ale echipelor, precum premii instant la intrarea pe stadion si loterii cu premii, organizate in pauza dintre reprize.

´Suntem mandri sa lansam PrePay Suporter, primul produs de acest gen pe piata dedicat iubitorilor fotbalului romanesc. Ne propunem sa dezvoltam noi servicii pentru clientii PrePay Suporter si sa extindem parteneriatul si cu alte echipe de fotbal indragite din tara. Astfel, suporterii fotbalului vor beneficia de informatii relevante in timp real despre echipa favorita si de oferte personalizate de la Orange”, a declarat Thierry Millet, CEO Orange Romania.

„Suporterii sunt parte din spectacolul sportiv. In multe situatii ei pot fi determinanti. Nu de putine ori au devenit al doisprezecelea jucator. Ca semn al aprecierii suporterilor dinamovisti am initiat impreuna cu Orange Romania un nou serviciu pentru voce si informatii in timp real – Prepay Suporter Dinamo”, a declarat Nicolae Badea, Presedintele Fotbal Club Dinamo Bucuresti.

Orange este lider de piata in Romania cu 10.694.000 de clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 190 de milioane de clienti pe cinci continente.

Veniturile Orange Romania in primele noua luni ale acestui an au cumulat 800 de milioane de euro, dintre care 269 milioane de euro au fost obtinute in trimestrul al treilea.

Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.

Citeste articolul pe: SmartNews

Orange lanseaza un produs dedicat suporterilor fotbalului romanesc

Orange Romania anunta lansarea PrePay Suporter, un produs inedit pe piata romaneasca, dedicat comunitatilor de suporteri ai fotbalului.

Pe langa avantajele specifice produsului PrePay Orange, cartela PrePay Suporter include si o serie de beneficii speciale pentru iubitorii fotbalului, precum oferte de comunicare personalizate, informatii in timp real si continut mobil despre echipa favorita. Primul produs din cadrul ofertei pentru microbisti este adresat suporterilor echipei de fotbal Dinamo Bucuresti.

Designul pachetului PrePay Suporter este unul special. Acesta are forma unui tricou si include materiale cu logo-ul echipei de fotbal partenere: cate un abtibild pe care clientii il pot utiliza pentru a-si personaliza telefonul mobil si cate un breloc.

Cu PrePay Suporter, clientii Orange primesc o serie de beneficii gratuite pentru a comunica pe mobil si sunt inscrisi automat la serviciul FAN pentru a fi mereu in contact cu noutatile despre echipa favorita.

La reincarcarea cartelei PrePay Suporter cu minimum 7 euro, clientii pot consuma creditul de 7 euro asa cum isi doresc si primesc suplimentar o serie de beneficii gratuite, valabile timp de 30 de zile de la reincarcare. Astfel, la fiecare meci, clientii PrePay Suporter primesc pe mobil informatii despre goluri si marcatori. In plus, la fiecare gol inscris de echipa favorita, primesc 10 mesaje scrise nationale pentru pentru a impartasi bucuria victoriei cu prietenii lor. Pentru fiecare meci castigat de echipa pe teren propriu, clientii PrePay Suporter primesc un bonus de 1 euro pe care il pot folosi pentru mesaje scrise si apeluri in retea, iar pentru fiecare meci castigat in deplasare primesc un bonus de 2 euro.

De asemenea, odata cu reincarcarea cartelei cu minimum 7 euro, clientii PrePay Suporter au reducere de 50% la tarifele pentru apelurile catre alti utilizatori PrePay Suporter, reducere de 50% pentru achizitionarea continului despre echipa de fotbal favorita din Portalul Orange pentru mobil – precum tonuri de apel si wallpapere, 5MB de trafic pentru navigarea pe internet, notificari pe mobil cu link catre stirile despre echipa din portal si notificari cu “primul 11” cu aproximativ o ora inainte de inceperea meciului.

Clientii care utilizeaza deja Orange PrePay se pot inscrie in PrePay Suporter printr-un mesaj scris gratuit cu numele echipei de fotbal partenere Orange, trimis la numarul 321.

Orange si cluburile sportive partenere pregatesc multe alte surprize pentru suporterii care vin la meciurile importante ale echipelor, precum premii instant la intrarea pe stadion si loterii cu premii, organizate in pauza dintre reprize.

´Suntem mandri sa lansam PrePay Suporter, primul produs de acest gen pe piata dedicat iubitorilor fotbalului romanesc. Ne propunem sa dezvoltam noi servicii pentru clientii PrePay Suporter si sa extindem parteneriatul si cu alte echipe de fotbal indragite din tara. Astfel, suporterii fotbalului vor beneficia de informatii relevante in timp real despre echipa favorita si de oferte personalizate de la Orange”, a declarat Thierry Millet, CEO Orange Romania.

„Suporterii sunt parte din spectacolul sportiv. In multe situatii ei pot fi determinanti. Nu de putine ori au devenit al doisprezecelea jucator. Ca semn al aprecierii suporterilor dinamovisti am initiat impreuna cu Orange Romania un nou serviciu pentru voce si informatii in timp real – Prepay Suporter Dinamo”, a declarat Nicolae Badea, Presedintele Fotbal Club Dinamo Bucuresti.

Orange este lider de piata in Romania cu 10.694.000 de clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 190 de milioane de clienti pe cinci continente.

Veniturile Orange Romania in primele noua luni ale acestui an au cumulat 800 de milioane de euro, dintre care 269 milioane de euro au fost obtinute in trimestrul al treilea.

Orange Romania se remarca prin cea mai larga acoperire a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.

Citeste articolul pe: SmartNews

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 411 ori.

Publica un raspuns