Autoritatile pentru competitie din UE si SUA au dat unda verde parteneriatului pentru cautare dintre Microsoft si Yahoo, care intentioneaza sa atace dominanta Google pe piata.

Potrivit termenilor acordului propus in iulie 2009, Microsoft va furniza algoritmii pentru rezultatele la cautari firmelor mici care cumpara reclame legate de termenii pentru cautari. Yahoo va gestiona companiile mai mari care cumpara reclame sponsorizate. Aceasta ii va oferi companiei Microsoft o licenta pe 10 ani pentru tehnologia de cautare a Yahoo si 400 de angajati.

Se asteapta sa se primeasca aprobarea europeana a aliantei, insa aprobarea din partea autoritatilor americane a fost mai putin asteptata, deoarece cota de piata combinata a Yahoo si Microsoft este mai mare in SUA decat in Europa.

Autoritatile americane au spus ca vor stabili conditii mai stricte in ce priveste competitia decat sub alte administratii, iar regulatorii americani s-au opus in trecut fuziunii dintre jucatorii cu numarul doi si trei de pe piata. Federal Trade Commission a impiedicat Heinz sa achizitioneze Beech-Nut, chiar daca Gerber controla doua treimi din piata.

Insa oficialii europeni au spus ca parteneriatul dintre Microsoft si Yahoo va fi bun pentru competitie pe piata europeana de publicitate seach, care este dominata de Google cu o cota de piata de 90%.

Microsoft si Yahoo trebuie acum sa efectueze integrarea operatiunilor lor, stabilindu-si sa transfere advertiserii si publisher-ii americani pe noul sistem combinat pana la sfarsitul lui 2010. Restul clientilor si partenerilor globali vor fi transferati pana la inceputul lui 2012.

Citeste articolul pe: SmartNews

Parterneriatul pentru cautare intre Microsoft si Yahoo a fost aprobat

Autoritatile pentru competitie din UE si SUA au dat unda verde parteneriatului pentru cautare dintre Microsoft si Yahoo, care intentioneaza sa atace dominanta Google pe piata.

Potrivit termenilor acordului propus in iulie 2009, Microsoft va furniza algoritmii pentru rezultatele la cautari firmelor mici care cumpara reclame legate de termenii pentru cautari. Yahoo va gestiona companiile mai mari care cumpara reclame sponsorizate. Aceasta ii va oferi companiei Microsoft o licenta pe 10 ani pentru tehnologia de cautare a Yahoo si 400 de angajati.

Se asteapta sa se primeasca aprobarea europeana a aliantei, insa aprobarea din partea autoritatilor americane a fost mai putin asteptata, deoarece cota de piata combinata a Yahoo si Microsoft este mai mare in SUA decat in Europa.

Autoritatile americane au spus ca vor stabili conditii mai stricte in ce priveste competitia decat sub alte administratii, iar regulatorii americani s-au opus in trecut fuziunii dintre jucatorii cu numarul doi si trei de pe piata. Federal Trade Commission a impiedicat Heinz sa achizitioneze Beech-Nut, chiar daca Gerber controla doua treimi din piata.

Insa oficialii europeni au spus ca parteneriatul dintre Microsoft si Yahoo va fi bun pentru competitie pe piata europeana de publicitate seach, care este dominata de Google cu o cota de piata de 90%.

Microsoft si Yahoo trebuie acum sa efectueze integrarea operatiunilor lor, stabilindu-si sa transfere advertiserii si publisher-ii americani pe noul sistem combinat pana la sfarsitul lui 2010. Restul clientilor si partenerilor globali vor fi transferati pana la inceputul lui 2012.

Citeste articolul pe: SmartNews

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 62 ori.

Publica un raspuns