Pi 2 Communications este agentia de PR care gestioneaza incepand din luna ianuarie a acestui an activitatea de comunicare pentru Final Distribution, lider pe piata tiglei metalice cu acoperire de piatra naturala, segment premium de pe piata acoperisurilor.
“Este pentru prima data cand clientul, Final Distribution, decide externalizarea serviciilor de comunicare si relatii publice, compania angajand in paralel o firma de branding pentru redesenarea identitatii vizuale. Obiectivul principal al acestei campanii este cresterea nisei premium pe piata romaneasca a materialelor de constructii. In acest sens, activitatile de PR vor urmari in principal prin corecta informare a potentialilor clienti si cresterea notorietatii produselor premium din portofoliul companiei”, a declarat Mirela Pitu, Directorul Pi2 Communications.
Agentia de PR Pi2 Communications va oferi companiei Final Distribution servicii de consultanta pentru promovarea si pozitionarea imaginii de companie si a produselor sale. Agentia va crea o strategie de comunicare si va implementa activitati de relatii publice la nivel national, urmarind consolidarea pozitiei Final Distribution si a produselor sale pe piata materialelor de constructii din Romania. Printre serviciile oferite se numara consultanta strategica business2business si business2consumers, media relations, comunicare on-line, organizare de evenimente, CSR etc.

Citeste articolul pe: Financiarul

Pi 2 Communications comunica pentru Final Distribution

Pi 2 Communications este agentia de PR care gestioneaza incepand din luna ianuarie a acestui an activitatea de comunicare pentru Final Distribution, lider pe piata tiglei metalice cu acoperire de piatra naturala, segment premium de pe piata acoperisurilor.
“Este pentru prima data cand clientul, Final Distribution, decide externalizarea serviciilor de comunicare si relatii publice, compania angajand in paralel o firma de branding pentru redesenarea identitatii vizuale. Obiectivul principal al acestei campanii este cresterea nisei premium pe piata romaneasca a materialelor de constructii. In acest sens, activitatile de PR vor urmari in principal prin corecta informare a potentialilor clienti si cresterea notorietatii produselor premium din portofoliul companiei”, a declarat Mirela Pitu, Directorul Pi2 Communications.
Agentia de PR Pi2 Communications va oferi companiei Final Distribution servicii de consultanta pentru promovarea si pozitionarea imaginii de companie si a produselor sale. Agentia va crea o strategie de comunicare si va implementa activitati de relatii publice la nivel national, urmarind consolidarea pozitiei Final Distribution si a produselor sale pe piata materialelor de constructii din Romania. Printre serviciile oferite se numara consultanta strategica business2business si business2consumers, media relations, comunicare on-line, organizare de evenimente, CSR etc.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 410 ori.

Publica un raspuns