In incercarea de a pune un pic de ordine pe forumul asta, threadul „Programele de grafica 3d preferate” a fost sters, pentru ca era mai mult o colectie de flame-uri si aberatii, si a fost inlocuit cu threadul de fatza, in care puteti sa discutati orice despre programele de grafica 3d : de ce nu va place X, de ce va place Y, ce are Z in plus, etc.

Ultima oara modificat de pe 06 Apr 2004 08:54, modificat de 6 ori in total.

bah,n-a zis nimeni nimic de lightwave…asta e super cunoscut,cu utilizatori suparatsi.eu personal,m-am jucat cu el,dar n-am prins nimic.

hai,shi pe ce sa ne mai contrazicem?…parca n-are farmec sa ajungem la intselegere

sa shtii ca nu eshti singurul,jet lee!…shi eu i-am acordat inca o shansa de vre-o 3 ori,dar tot degeaba. eu reushisem sa fac un cub,dar sa nu ma pui sa-tsi zic cum,ca nu mai tsin minte

jet lee,tu ce preferai,wings+povray? chiar ash vrea sa vad ceva mishto facut cu programe de-astea ieftine sau free.mie personal mi se pare nasoala faza cu programe diferite pt modelare,texturare,animatsie,etc… ideea de baza e buna,dar practic e mai greu,mai ales cand ai de gand sa faci ceva complet (film de animatsie,ceva). silo e super tare,mi-a placut mult,dar pacat ca n-am gasit animator bun shi ieftin,ca ma reprofilam.

aia de la nevercenter mi-au zis ca ei recomanda Messiah:Animate,dar tata, contrasteaza puternic cele 2 programe foarte mult!…

jet lee,tu ce preferai,wings+povray? chiar ash vrea sa vad ceva mishto facut cu programe de-astea ieftine sau free.mie personal mi se pare nasoala faza cu programe diferite pt modelare,texturare,animatsie,etc… ideea de baza e buna,dar practic e mai greu,mai ales cand ai de gand sa faci ceva complet (film de animatsie,ceva). silo e super tare,mi-a placut mult,dar pacat ca n-am gasit animator bun shi ieftin,ca ma reprofilam.

aia de la nevercenter mi-au zis ca ei recomanda Messiah:Animate,dar tata, contrasteaza puternic cele 2 programe foarte mult!…

am folosit povray acum multa vreme, pe vremea 3ds max 2.5 , pentru ca pentru povray aparuse un mic addon care introducea posibilitatea de a avea caustics ‘reale’ la render (deci nu fake-uri cum se puteau face in max folosind bitmapuri sau texturi procedurale). La vremea aia, userii de max nici nu indrazneau sa viseze la asa ceva. Din pacate de wings am aflat foarte foarte tarziu, deja aveam max 4 cred, deci nu mai conta asa tare.

Problema cu combinarea programelor – am sa iti dau un exemplu celebru: Maya + Renderman. Desi Maya exceleaza la modelare, animatie, flexibilitate, are o singura problema: engineul de render, destul de vechi. (desi acum s-a mai rezolvat, pentru ca Maya 5 vine cu Mental Ray 3.2) De aceea, de pilda in Lord of the Rings (oricare din serie), s-a folosit modelarea in Maya (modelele au fost facute cu subdivision surfaces, dupa ce intai au fost facute cu NURBS) si renderul final s-a facut la calitate cinematografica de catre Renderman, celebrul engine de render de la Pixar. Pentru ca la ora actuala Renderman este singurul renderer capabil sa livreze calitatea, viteza si foarte important, stabilitatea de care e nevoie pentru astfel de proiecte practic industriale.

MA scuza-ma ca te intreb dar efectele speciale de la LotR nu au fost realizate cu un program de la Weta Digital,Massive, la care s-a lucrat nush cati amar de ani special ptr LotR??? . (asa stiu eu, poa ma-nsel)

Da, dar numai pentru a genera automat animatiile din scenele de lupta, in sensul ca fiecare personaj era reprezentat simplificat, iar la pornirea simularii fiecare era controlat de o rutina AI proprie, care includea o gramada de modele de comportament pe timpul luptei, functie de ce se intampla pe acolo. Practic Massive este un program de ‘crowd animation’, foarte avansat as adauga eu. Apoi animatiile au fost aplicate personajelor modelate in Maya, si s-a facut un render final cu Renderman.

asta e prima mea incercare ^, dar are o greshala de assign, adica indoirea din oase e aplicata pe subdiviziunile finale (le considera poly), in loc sa fie pe mesha initsiala (de control).

nu shtiu cum ar trebui sa pui variantele sa acoperi toate posibilitatsile…

nu shtiu cum ar trebui sa pui variantele sa acoperi toate posibilitatsile…

Da, modul de constructie al pollurilor nu ma lasa sa fac o apreciere detaliata a cunostintelor fiecaruia (in sensul ca fiecare sa poata arata cat stie din fiecare ‘specialitate’); de aceea am optat pentru o grupare gradata, grosiera, a cunostintelor.

pentru cladiri (proiecte arh, scene urbane, cladiri) folosesc Archicad 8.1 cu o serie de add-on devine foarte performant pentru asa ceva. programul are inclus o biblioteca foarte ampla de obiecte 3d care pot fi folosite la imbogatirea scenei plus include o serie doarte mare de elemente de genul geamuri, usi, scari la care pot fi schimbate un numar foarte mare de variabile.

enginul propriu de randare este foarte slab, in conlcuzie folosesc Artlantis 4.5 care are un singur dezavantaj imens, daca nu chiar fatal uneori, scena 3d nu mai poate fi modificata, intervii doar la texturi, lumini, and stuff.

daca dispun de mai mult timp randarea o fac in 3d max.

in Archicad cu un pentium 2.4 cu 512 mb ram poti sa modelezi o cladire cu un nivel de detaliere foarte ridicat. pentru scene mai mari de genul zone urbane ai nevoie de un pic mai mult. (eu personal am un P4 la 2.8 cu 1 Gb ram si placa video de 126 si sunt foarte multumit de viteza de lucru a compului)

as fi curios de alte programe de modelare 3d cu specific arhitectura care sa suporte si modelarea unor blob-uri (galme neregulate).

Povray,lol, cand l-am vazut prima oara pe PC se lucra in dos (eu l-am avut pe amiga) la fel real3d caligary imagine strata lightwave maxon si tot sa mai fie pana la 3ds max si cele mai noi.

Personal am reusit sa ma adaptez la mai multe interfete mai putin houdini si max si asta din cauza ca nu am avut rabdare sa invat sa fac o chestie relativ simpla (care imi lua putin timp in alte programe).

N-as putea sa spun ca exista un program perfect sau ca unul e cel mai tare. Toate au – si +. Cred ca cel mai mult depinde de cel care il foloseste, cat de bine il stapaneste.

Imi aduc aminte ca stateam sa emulez fum, ceata, explozii si toate efectele noi de azi prin obiecte cu transparenta si diferite tertipuri. Rezultatul era aproape acelasi cu ce se poate face azi prin cateva clicuri sau un plugin numai ca atunci nu erau foarte des folosite din cauza scenei foarte incarcate si hardware foarte slab comparativ cu ce e azi (pentru reflectii si niste glow am stat 2 zile la un cadru PAL pe un amiga la 7MHz).

Gasesc max la fel de bun ca maya – SI – xsi – maxon – lightwave – houdini si toate restul daca sunt pe mana unui artist cu experienta.

Dupa preferinte lucrez cu lightwave, cate ceva cu xsi iar restul sunt doar in stadiu de experiente deoarece nu stapanesc la fel de bine pe toate si imi pierd rabdarea.

Incearca si decide singur. E ca si cum ai intreba „adidas, nike, puma sau reebok?”

Ma hotarasem sa folosesc Maya ..ca e vestit…vedeti voi dar tutoriale ceva ? un tutorial care sa ma ia de la zero

Ma hotarasem sa folosesc Maya ..ca e vestit…vedeti voi dar tutoriale ceva ? un tutorial care sa ma ia de la zero

ai un (deschis tot de tine)unde ti s-a raspuns.

Picard catre La-Forja: hold the line!!! La care La-Forja: tine-o tu ca am dat abort, teleporta-m-as pe voi, betivi ce sunteti…

Nambar oan deschise geamurile la Entarpraiz; Picard vazand asta ii spuse lu Raica sa incarce torpilele.

Picard catre La-Forja: hold the line!!! La care La-Forja: tine-o tu ca am dat abort, teleporta-m-as pe voi, betivi ce sunteti…

Nambar oan deschise geamurile la Entarpraiz; Picard vazand asta ii spuse lu Raica sa incarce torpilele.

Picard catre La-Forja: hold the line!!! La care La-Forja: tine-o tu ca am dat abort, teleporta-m-as pe voi, betivi ce sunteti…

Nambar oan deschise geamurile la Entarpraiz; Picard vazand asta ii spuse lu Raica sa incarce torpilele.

toate programele sunt bune, la asta poti sa iti raspunzi tu, dupa ce experimentezi cu fiecare, eu sincer prefer max pt 3d, dar maya de exemplu nu e deloc dificil. pt 2d, prefer photoshop cs. la fel, cred ca e o chestie de gust si la cele 2d, deci experimenteaza si afla care iti place mai mult.

Picard catre La-Forja: hold the line!!! La care La-Forja: tine-o tu ca am dat abort, teleporta-m-as pe voi, betivi ce sunteti…

Nambar oan deschise geamurile la Entarpraiz; Picard vazand asta ii spuse lu Raica sa incarce torpilele.

Azi mi-am instalat maya. Maine imi fac rost de niste tutoriale video pt el

Am instalat modo saptamana trecuta! O interfatza de milioane!!!! eu sunt vai de capul meu la modelare 3D pt ca sunt incepator dar programul asta e o minune! in 2 ore am reushit sa fac un model, zic eu, chiar reushit, fara nici o problema! Recomand tuturor incepatorilor shi chiar shi avansatzilor programul asta!! Ii mai slab la texturare shi randare dar la modelare e cel mai bun!

ce ziceti de Softimage XSI? personal nu l-am incercat, dar am vazut niste filmulete si poze facute in el si am ramas impresionat.

ce ziceti de Softimage XSI? personal nu l-am incercat, dar am vazut niste filmulete si poze facute in el si am ramas impresionat.

nu mai stiu prin ce imprejurari m-am trezit acasa cu un plic cu 2 cd-uri cu un demo de xsi si niste filmulete. era o versiune mai veche, acum vreo 4 ani, pe vremea unui duron@700. filmuletele erau extraordinare. stiu ca avea insa 2 impedimente majore pentru mine. si anume pornea doar pe 1280×1024 si imi „mucifica” monitorul de 14″ si era extraordinar de complicat. am zis „multumesc, nu mai vreau” si m-am reintors la max…

ce ziceti de Softimage XSI? personal nu l-am incercat, dar am vazut niste filmulete si poze facute in el si am ramas impresionat.

Am vazut niste lucrari (doar modelare) facute de undoz in Wings3D care m-au impresionat. De asemenea, am vazut niste lucrari facute de diversi indivizi in Max si in Maya care m-au dezgustat. Dar asta nu inseamna ca Wings3D este mai bun, pe partea de modelare, decat cele doua, pentru ca la ceea ce ai vazut tu nu s-a ajuns numai datorita programului.

visky, nu zic ca nu ai dreptate, dar am zis ca am ramas impresionat datorita micului concurs de poze desfasurat la ei pe .Acele poze sunt facute numai in XSI, fara ajutorul altui program.

Eu unul lucrez si cu 3D Studio Max , acum 7.0 si cu Maya , acum 6.5 , dar cel mai bine ma descurc in 3D Studio Max.Dar programul cu care am pornit acum 6 ani de zile este un mic programel de modelare 3D care mi-a ramas in suflet poate si datorita uneltelor si a preciziei de utilizare.Numele este MetaCreations Extreme 3D 2 si l-as mai fi folosit si acum dar dotarile la capitolul efecte speciale sunt demult depasite.Pe atunci am facut primul meu blindat 3D dupa schitele unui distrugator de tancuri german din al doilea razboi mondial.Avea peste 2000 de elemente si cateva milioane de poligoane si P 200 Mhz al meu inca il mai renderiza…

Asta spune ceva despre calitatea programului utilizat…

De asemenea , mai folosesc de doi ani si Poser (tot de la MetaCreations) acum 5.0 (nu am inca 6.0).Poate unii dintre profesionisti or sa strambe din nas dar este un program cu care poti face lucruri extraordinare daca stii sa il stapanesti.Poti face mai mult decat obisnuitele femei goale cu sani mari…

In rest , desi nu e software 3D , folosesc Adobe Photoshop , de 8 ani si cred ca am ajuns la un nivel destul de avansat.Imi face placere sa mai „inventez” din cand in cand cate ceva in Photoshop.Am zis ca invat si ceva scripting pentru el dar deocamdata nu ma decat un nivel modest la scripting…

Salve de tun.

Io folosesc 3d Max 7 si sunt multumit de el. Am incercat sa instalez Maya 6.3 parca Learning Edition (pt ca am auzit ca maya ar fi mai profesional) pe Win Xp SP2 dar imi da o eroare cand incerc sa-l rulez dupa instalare(l-am bifat si in DEP si tot nimic). Si ma oftic pentru ca pe Win Xp SP1 mergea.

Hudini pe unde pot sa-l gasesc ca sunt curios sa-l vad si io cum functioneaza si cum arata. Oricum am auzit ca e o groaza de bani.

Pentru editare video va recomand combustion. Merge bine cu max-ul.

) dar acum folosesc tot mai mult cinema 4D.La inceput l-am urat sincer din cauza ca mi se parea aiurea fata de max…dar m-am obisnuit si acum nu ma mai deranjeaza. Am trecut pe c4d din cauza ca lucrez 3d-urile in nemetschek si importul in max avea diverse bube pe la texturi si meshuri asa ca asta e perfect compatibil si am scapat de o gramada de griji.

3)INTEL P4 2.8 GHz HT,INTEL D865PERL, 1,5GB DDR PC 3200,PNY NVIDIA QUADRO FX 1100/ SAMSUNG710T + Marantz 1072, Pioneer SG-9500, Marantz 6MkII.

XSI cred ca are cel bun mai raport pret/performanta pe piata, urmat de Lightwave3D. Pentru $500 poti avea un program care face cam tot ce fac si celelalte, cel putin la capitolul strict 3D.

M-am jucat putin cu el si nu cred ca e mai complicat decat Max sau Maya, de fapt e chiar usor de folosit cu interfata prietenoasa.

Cat despre rezultate, depinde foarte mult de cat de bine stii sa-l folosesti si „pregatirea” ta profesionala in domeniul 3D.

Salutare! Apropos de programe de grafica 3d … ati auzit cumva de ? S-a jucat cineva cu el? E un program mai mult de prezentare decat de modelare insa tinand cont ca e gratuit mi se pare ok ptr ce poti realiza cu el.

da, am trecut prin cateva versiuni de blender, dar faptul ca nu avea „undo…” m-a calauzit spre max.

tu ai facut glontul ala si filmuletul in 4 ore? esti tare amice! mult succes!

E cumva disponibil vreun soft pentru grafice 3D tip tabel, cum sunt cele din Excel ? ma intereseaza acele grafice cum sunt cele pentru evolutia cursului euro….etc. M-ar interesa si daca cumva se pot anima cumva.

Utilizez 3 programe de grafica: Gimp pentru bitmap, Inkscape pentru grafica vectoriala, Pivot pentru animatii.

Citeste articolul pe: XtremPC

Programe de grafica 3d: discutii, comparatii

In incercarea de a pune un pic de ordine pe forumul asta, threadul „Programele de grafica 3d preferate” a fost sters, pentru ca era mai mult o colectie de flame-uri si aberatii, si a fost inlocuit cu threadul de fatza, in care puteti sa discutati orice despre programele de grafica 3d : de ce nu va place X, de ce va place Y, ce are Z in plus, etc.

Ultima oara modificat de pe 06 Apr 2004 08:54, modificat de 6 ori in total.

bah,n-a zis nimeni nimic de lightwave…asta e super cunoscut,cu utilizatori suparatsi.eu personal,m-am jucat cu el,dar n-am prins nimic.

hai,shi pe ce sa ne mai contrazicem?…parca n-are farmec sa ajungem la intselegere

sa shtii ca nu eshti singurul,jet lee!…shi eu i-am acordat inca o shansa de vre-o 3 ori,dar tot degeaba. eu reushisem sa fac un cub,dar sa nu ma pui sa-tsi zic cum,ca nu mai tsin minte

jet lee,tu ce preferai,wings+povray? chiar ash vrea sa vad ceva mishto facut cu programe de-astea ieftine sau free.mie personal mi se pare nasoala faza cu programe diferite pt modelare,texturare,animatsie,etc… ideea de baza e buna,dar practic e mai greu,mai ales cand ai de gand sa faci ceva complet (film de animatsie,ceva). silo e super tare,mi-a placut mult,dar pacat ca n-am gasit animator bun shi ieftin,ca ma reprofilam.

aia de la nevercenter mi-au zis ca ei recomanda Messiah:Animate,dar tata, contrasteaza puternic cele 2 programe foarte mult!…

jet lee,tu ce preferai,wings+povray? chiar ash vrea sa vad ceva mishto facut cu programe de-astea ieftine sau free.mie personal mi se pare nasoala faza cu programe diferite pt modelare,texturare,animatsie,etc… ideea de baza e buna,dar practic e mai greu,mai ales cand ai de gand sa faci ceva complet (film de animatsie,ceva). silo e super tare,mi-a placut mult,dar pacat ca n-am gasit animator bun shi ieftin,ca ma reprofilam.

aia de la nevercenter mi-au zis ca ei recomanda Messiah:Animate,dar tata, contrasteaza puternic cele 2 programe foarte mult!…

am folosit povray acum multa vreme, pe vremea 3ds max 2.5 , pentru ca pentru povray aparuse un mic addon care introducea posibilitatea de a avea caustics ‘reale’ la render (deci nu fake-uri cum se puteau face in max folosind bitmapuri sau texturi procedurale). La vremea aia, userii de max nici nu indrazneau sa viseze la asa ceva. Din pacate de wings am aflat foarte foarte tarziu, deja aveam max 4 cred, deci nu mai conta asa tare.

Problema cu combinarea programelor – am sa iti dau un exemplu celebru: Maya + Renderman. Desi Maya exceleaza la modelare, animatie, flexibilitate, are o singura problema: engineul de render, destul de vechi. (desi acum s-a mai rezolvat, pentru ca Maya 5 vine cu Mental Ray 3.2) De aceea, de pilda in Lord of the Rings (oricare din serie), s-a folosit modelarea in Maya (modelele au fost facute cu subdivision surfaces, dupa ce intai au fost facute cu NURBS) si renderul final s-a facut la calitate cinematografica de catre Renderman, celebrul engine de render de la Pixar. Pentru ca la ora actuala Renderman este singurul renderer capabil sa livreze calitatea, viteza si foarte important, stabilitatea de care e nevoie pentru astfel de proiecte practic industriale.

MA scuza-ma ca te intreb dar efectele speciale de la LotR nu au fost realizate cu un program de la Weta Digital,Massive, la care s-a lucrat nush cati amar de ani special ptr LotR??? . (asa stiu eu, poa ma-nsel)

Da, dar numai pentru a genera automat animatiile din scenele de lupta, in sensul ca fiecare personaj era reprezentat simplificat, iar la pornirea simularii fiecare era controlat de o rutina AI proprie, care includea o gramada de modele de comportament pe timpul luptei, functie de ce se intampla pe acolo. Practic Massive este un program de ‘crowd animation’, foarte avansat as adauga eu. Apoi animatiile au fost aplicate personajelor modelate in Maya, si s-a facut un render final cu Renderman.

asta e prima mea incercare ^, dar are o greshala de assign, adica indoirea din oase e aplicata pe subdiviziunile finale (le considera poly), in loc sa fie pe mesha initsiala (de control).

nu shtiu cum ar trebui sa pui variantele sa acoperi toate posibilitatsile…

nu shtiu cum ar trebui sa pui variantele sa acoperi toate posibilitatsile…

Da, modul de constructie al pollurilor nu ma lasa sa fac o apreciere detaliata a cunostintelor fiecaruia (in sensul ca fiecare sa poata arata cat stie din fiecare ‘specialitate’); de aceea am optat pentru o grupare gradata, grosiera, a cunostintelor.

pentru cladiri (proiecte arh, scene urbane, cladiri) folosesc Archicad 8.1 cu o serie de add-on devine foarte performant pentru asa ceva. programul are inclus o biblioteca foarte ampla de obiecte 3d care pot fi folosite la imbogatirea scenei plus include o serie doarte mare de elemente de genul geamuri, usi, scari la care pot fi schimbate un numar foarte mare de variabile.

enginul propriu de randare este foarte slab, in conlcuzie folosesc Artlantis 4.5 care are un singur dezavantaj imens, daca nu chiar fatal uneori, scena 3d nu mai poate fi modificata, intervii doar la texturi, lumini, and stuff.

daca dispun de mai mult timp randarea o fac in 3d max.

in Archicad cu un pentium 2.4 cu 512 mb ram poti sa modelezi o cladire cu un nivel de detaliere foarte ridicat. pentru scene mai mari de genul zone urbane ai nevoie de un pic mai mult. (eu personal am un P4 la 2.8 cu 1 Gb ram si placa video de 126 si sunt foarte multumit de viteza de lucru a compului)

as fi curios de alte programe de modelare 3d cu specific arhitectura care sa suporte si modelarea unor blob-uri (galme neregulate).

Povray,lol, cand l-am vazut prima oara pe PC se lucra in dos (eu l-am avut pe amiga) la fel real3d caligary imagine strata lightwave maxon si tot sa mai fie pana la 3ds max si cele mai noi.

Personal am reusit sa ma adaptez la mai multe interfete mai putin houdini si max si asta din cauza ca nu am avut rabdare sa invat sa fac o chestie relativ simpla (care imi lua putin timp in alte programe).

N-as putea sa spun ca exista un program perfect sau ca unul e cel mai tare. Toate au – si +. Cred ca cel mai mult depinde de cel care il foloseste, cat de bine il stapaneste.

Imi aduc aminte ca stateam sa emulez fum, ceata, explozii si toate efectele noi de azi prin obiecte cu transparenta si diferite tertipuri. Rezultatul era aproape acelasi cu ce se poate face azi prin cateva clicuri sau un plugin numai ca atunci nu erau foarte des folosite din cauza scenei foarte incarcate si hardware foarte slab comparativ cu ce e azi (pentru reflectii si niste glow am stat 2 zile la un cadru PAL pe un amiga la 7MHz).

Gasesc max la fel de bun ca maya – SI – xsi – maxon – lightwave – houdini si toate restul daca sunt pe mana unui artist cu experienta.

Dupa preferinte lucrez cu lightwave, cate ceva cu xsi iar restul sunt doar in stadiu de experiente deoarece nu stapanesc la fel de bine pe toate si imi pierd rabdarea.

Incearca si decide singur. E ca si cum ai intreba „adidas, nike, puma sau reebok?”

Ma hotarasem sa folosesc Maya ..ca e vestit…vedeti voi dar tutoriale ceva ? un tutorial care sa ma ia de la zero

Ma hotarasem sa folosesc Maya ..ca e vestit…vedeti voi dar tutoriale ceva ? un tutorial care sa ma ia de la zero

ai un (deschis tot de tine)unde ti s-a raspuns.

Picard catre La-Forja: hold the line!!! La care La-Forja: tine-o tu ca am dat abort, teleporta-m-as pe voi, betivi ce sunteti…

Nambar oan deschise geamurile la Entarpraiz; Picard vazand asta ii spuse lu Raica sa incarce torpilele.

Picard catre La-Forja: hold the line!!! La care La-Forja: tine-o tu ca am dat abort, teleporta-m-as pe voi, betivi ce sunteti…

Nambar oan deschise geamurile la Entarpraiz; Picard vazand asta ii spuse lu Raica sa incarce torpilele.

Picard catre La-Forja: hold the line!!! La care La-Forja: tine-o tu ca am dat abort, teleporta-m-as pe voi, betivi ce sunteti…

Nambar oan deschise geamurile la Entarpraiz; Picard vazand asta ii spuse lu Raica sa incarce torpilele.

toate programele sunt bune, la asta poti sa iti raspunzi tu, dupa ce experimentezi cu fiecare, eu sincer prefer max pt 3d, dar maya de exemplu nu e deloc dificil. pt 2d, prefer photoshop cs. la fel, cred ca e o chestie de gust si la cele 2d, deci experimenteaza si afla care iti place mai mult.

Picard catre La-Forja: hold the line!!! La care La-Forja: tine-o tu ca am dat abort, teleporta-m-as pe voi, betivi ce sunteti…

Nambar oan deschise geamurile la Entarpraiz; Picard vazand asta ii spuse lu Raica sa incarce torpilele.

Azi mi-am instalat maya. Maine imi fac rost de niste tutoriale video pt el

Am instalat modo saptamana trecuta! O interfatza de milioane!!!! eu sunt vai de capul meu la modelare 3D pt ca sunt incepator dar programul asta e o minune! in 2 ore am reushit sa fac un model, zic eu, chiar reushit, fara nici o problema! Recomand tuturor incepatorilor shi chiar shi avansatzilor programul asta!! Ii mai slab la texturare shi randare dar la modelare e cel mai bun!

ce ziceti de Softimage XSI? personal nu l-am incercat, dar am vazut niste filmulete si poze facute in el si am ramas impresionat.

ce ziceti de Softimage XSI? personal nu l-am incercat, dar am vazut niste filmulete si poze facute in el si am ramas impresionat.

nu mai stiu prin ce imprejurari m-am trezit acasa cu un plic cu 2 cd-uri cu un demo de xsi si niste filmulete. era o versiune mai veche, acum vreo 4 ani, pe vremea unui duron@700. filmuletele erau extraordinare. stiu ca avea insa 2 impedimente majore pentru mine. si anume pornea doar pe 1280×1024 si imi „mucifica” monitorul de 14″ si era extraordinar de complicat. am zis „multumesc, nu mai vreau” si m-am reintors la max…

ce ziceti de Softimage XSI? personal nu l-am incercat, dar am vazut niste filmulete si poze facute in el si am ramas impresionat.

Am vazut niste lucrari (doar modelare) facute de undoz in Wings3D care m-au impresionat. De asemenea, am vazut niste lucrari facute de diversi indivizi in Max si in Maya care m-au dezgustat. Dar asta nu inseamna ca Wings3D este mai bun, pe partea de modelare, decat cele doua, pentru ca la ceea ce ai vazut tu nu s-a ajuns numai datorita programului.

visky, nu zic ca nu ai dreptate, dar am zis ca am ramas impresionat datorita micului concurs de poze desfasurat la ei pe .Acele poze sunt facute numai in XSI, fara ajutorul altui program.

Eu unul lucrez si cu 3D Studio Max , acum 7.0 si cu Maya , acum 6.5 , dar cel mai bine ma descurc in 3D Studio Max.Dar programul cu care am pornit acum 6 ani de zile este un mic programel de modelare 3D care mi-a ramas in suflet poate si datorita uneltelor si a preciziei de utilizare.Numele este MetaCreations Extreme 3D 2 si l-as mai fi folosit si acum dar dotarile la capitolul efecte speciale sunt demult depasite.Pe atunci am facut primul meu blindat 3D dupa schitele unui distrugator de tancuri german din al doilea razboi mondial.Avea peste 2000 de elemente si cateva milioane de poligoane si P 200 Mhz al meu inca il mai renderiza…

Asta spune ceva despre calitatea programului utilizat…

De asemenea , mai folosesc de doi ani si Poser (tot de la MetaCreations) acum 5.0 (nu am inca 6.0).Poate unii dintre profesionisti or sa strambe din nas dar este un program cu care poti face lucruri extraordinare daca stii sa il stapanesti.Poti face mai mult decat obisnuitele femei goale cu sani mari…

In rest , desi nu e software 3D , folosesc Adobe Photoshop , de 8 ani si cred ca am ajuns la un nivel destul de avansat.Imi face placere sa mai „inventez” din cand in cand cate ceva in Photoshop.Am zis ca invat si ceva scripting pentru el dar deocamdata nu ma decat un nivel modest la scripting…

Salve de tun.

Io folosesc 3d Max 7 si sunt multumit de el. Am incercat sa instalez Maya 6.3 parca Learning Edition (pt ca am auzit ca maya ar fi mai profesional) pe Win Xp SP2 dar imi da o eroare cand incerc sa-l rulez dupa instalare(l-am bifat si in DEP si tot nimic). Si ma oftic pentru ca pe Win Xp SP1 mergea.

Hudini pe unde pot sa-l gasesc ca sunt curios sa-l vad si io cum functioneaza si cum arata. Oricum am auzit ca e o groaza de bani.

Pentru editare video va recomand combustion. Merge bine cu max-ul.

) dar acum folosesc tot mai mult cinema 4D.La inceput l-am urat sincer din cauza ca mi se parea aiurea fata de max…dar m-am obisnuit si acum nu ma mai deranjeaza. Am trecut pe c4d din cauza ca lucrez 3d-urile in nemetschek si importul in max avea diverse bube pe la texturi si meshuri asa ca asta e perfect compatibil si am scapat de o gramada de griji.

3)INTEL P4 2.8 GHz HT,INTEL D865PERL, 1,5GB DDR PC 3200,PNY NVIDIA QUADRO FX 1100/ SAMSUNG710T + Marantz 1072, Pioneer SG-9500, Marantz 6MkII.

XSI cred ca are cel bun mai raport pret/performanta pe piata, urmat de Lightwave3D. Pentru $500 poti avea un program care face cam tot ce fac si celelalte, cel putin la capitolul strict 3D.

M-am jucat putin cu el si nu cred ca e mai complicat decat Max sau Maya, de fapt e chiar usor de folosit cu interfata prietenoasa.

Cat despre rezultate, depinde foarte mult de cat de bine stii sa-l folosesti si „pregatirea” ta profesionala in domeniul 3D.

Salutare! Apropos de programe de grafica 3d … ati auzit cumva de ? S-a jucat cineva cu el? E un program mai mult de prezentare decat de modelare insa tinand cont ca e gratuit mi se pare ok ptr ce poti realiza cu el.

da, am trecut prin cateva versiuni de blender, dar faptul ca nu avea „undo…” m-a calauzit spre max.

tu ai facut glontul ala si filmuletul in 4 ore? esti tare amice! mult succes!

E cumva disponibil vreun soft pentru grafice 3D tip tabel, cum sunt cele din Excel ? ma intereseaza acele grafice cum sunt cele pentru evolutia cursului euro….etc. M-ar interesa si daca cumva se pot anima cumva.

Utilizez 3 programe de grafica: Gimp pentru bitmap, Inkscape pentru grafica vectoriala, Pivot pentru animatii.

Citeste articolul pe: XtremPC

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 644 ori.

Publica un raspuns