Radio ZU, Intact Media Group, se mentine pe primul loc in topul celor mai ascultate posturi de radio din Capi­tala, potrivit ultimului val de masu­ra­tori ale Studiului de Au­dienta Radio rea­lizat in perioada 31 au­gust-20 de­cem­brie 2009 de catre IMAS. Astfel, ZU este „urmarit” in FM de un numar de 221.600 de bucuresteni in medie pe zi, avand o cota de piata de 11,9%.
Pe locul al doilea in topul pe B­u­cu­resti al posturilor comerciale se afla Kiss FM, cu 219.700 de ascultatori in me­die pe zi (cota de piata 11,4%), urmat de Radio 21, cu 151.000 de ascultatori (9,2% market share). Desi este un post de nisa, Romantic FM si-a adjudecat la nivelul Bucurestiului o cota de piata de 4,4%. In acelasi timp, Radio Guerilla a avut in perioada amintita o cota de piata de 2,2%, in timp ce Realitatea FM a avut 2,6% market share.
La nivel urban, postul de radio la care Buzdugan si Morar dau trezirea ocupa locul al treilea, fiind ascultat de peste un milion de romani in medie pe zi (11,5% market share). Radio ZU este, potrivit ultimului val al SAR, printre foarte putinele posturi care au castigat audi­enta fata de raportarile de vara, la nivel national. Astfel, fata de sezonul trecut, ZU are cu aproximativ 125.000 mai multi auditori in medie pe zi in orasele din tara.

Citeste articolul pe: Financiarul

Radio ZU, ascultat zilnic de 1.100.000 de romani

Radio ZU, Intact Media Group, se mentine pe primul loc in topul celor mai ascultate posturi de radio din Capi­tala, potrivit ultimului val de masu­ra­tori ale Studiului de Au­dienta Radio rea­lizat in perioada 31 au­gust-20 de­cem­brie 2009 de catre IMAS. Astfel, ZU este „urmarit” in FM de un numar de 221.600 de bucuresteni in medie pe zi, avand o cota de piata de 11,9%.
Pe locul al doilea in topul pe B­u­cu­resti al posturilor comerciale se afla Kiss FM, cu 219.700 de ascultatori in me­die pe zi (cota de piata 11,4%), urmat de Radio 21, cu 151.000 de ascultatori (9,2% market share). Desi este un post de nisa, Romantic FM si-a adjudecat la nivelul Bucurestiului o cota de piata de 4,4%. In acelasi timp, Radio Guerilla a avut in perioada amintita o cota de piata de 2,2%, in timp ce Realitatea FM a avut 2,6% market share.
La nivel urban, postul de radio la care Buzdugan si Morar dau trezirea ocupa locul al treilea, fiind ascultat de peste un milion de romani in medie pe zi (11,5% market share). Radio ZU este, potrivit ultimului val al SAR, printre foarte putinele posturi care au castigat audi­enta fata de raportarile de vara, la nivel national. Astfel, fata de sezonul trecut, ZU are cu aproximativ 125.000 mai multi auditori in medie pe zi in orasele din tara.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 553 ori.

Publica un raspuns