Radio ZU, Intact Media Group, se mentine pe primul loc in topul celor mai ascultate posturi de radio din Capitala, potrivit ultimului val de masuratori ale Studiului de Audienta Radio realizat in perioada 31 august-20 decembrie 2009 de catre IMAS. Astfel, ZU este „urmarit” in FM de un numar de 221.600 de bucuresteni in medie pe zi, avand o cota de piata de 11,9%.
Pe locul al doilea in topul pe Bucuresti al posturilor comerciale se afla Kiss FM, cu 219.700 de ascultatori in medie pe zi (cota de piata 11,4%), urmat de Radio 21, cu 151.000 de ascultatori (9,2% market share). Desi este un post de nisa, Romantic FM si-a adjudecat la nivelul Bucurestiului o cota de piata de 4,4%. In acelasi timp, Radio Guerilla a avut in perioada amintita o cota de piata de 2,2%, in timp ce Realitatea FM a avut 2,6% market share.
La nivel urban, postul de radio la care Buzdugan si Morar dau trezirea ocupa locul al treilea, fiind ascultat de peste un milion de romani in medie pe zi (11,5% market share). Radio ZU este, potrivit ultimului val al SAR, printre foarte putinele posturi care au castigat audienta fata de raportarile de vara, la nivel national. Astfel, fata de sezonul trecut, ZU are cu aproximativ 125.000 mai multi auditori in medie pe zi in orasele din tara.
Citeste articolul pe: Financiarul
Radio ZU, Intact Media Group, se mentine pe primul loc in topul celor mai ascultate posturi de radio din Capitala, potrivit ultimului val de masuratori ale Studiului de Audienta Radio realizat in perioada 31 august-20 decembrie 2009 de catre IMAS. Astfel, ZU este „urmarit” in FM de un numar de 221.600 de bucuresteni in medie pe zi, avand o cota de piata de 11,9%.
Pe locul al doilea in topul pe Bucuresti al posturilor comerciale se afla Kiss FM, cu 219.700 de ascultatori in medie pe zi (cota de piata 11,4%), urmat de Radio 21, cu 151.000 de ascultatori (9,2% market share). Desi este un post de nisa, Romantic FM si-a adjudecat la nivelul Bucurestiului o cota de piata de 4,4%. In acelasi timp, Radio Guerilla a avut in perioada amintita o cota de piata de 2,2%, in timp ce Realitatea FM a avut 2,6% market share.
La nivel urban, postul de radio la care Buzdugan si Morar dau trezirea ocupa locul al treilea, fiind ascultat de peste un milion de romani in medie pe zi (11,5% market share). Radio ZU este, potrivit ultimului val al SAR, printre foarte putinele posturi care au castigat audienta fata de raportarile de vara, la nivel national. Astfel, fata de sezonul trecut, ZU are cu aproximativ 125.000 mai multi auditori in medie pe zi in orasele din tara.
Citeste articolul pe: Financiarul