Retailerul de produse electronice, electrocasnice si IT&C Flanco International deruleaza incepand de astazi, 4 februarie, o promotie la nivel national, prin care cumparatorii beneficiaza de un discount de 50% la al doilea produs achizitionat din orice magazin Flanco si Flanco World.
„Am hotarat sa extindem campania de reduceri la nivel national dupa succesul inregistrat de aceasta in cateva magazine din tara, unde a fost implementata intr-o prima faza. Exista o cerere buna pentru mai multe categorii de produse, insa cumparatorii sunt inca destul de reticenti din cauza lipsei banilor, dar si a preturilor pentru anumite obiecte de uz casnic. Pentru a veni in sprijinul clientilor nostri din intreaga tara am initiat aceasta oferta prin care cautam sa raspundem cat mai bine nevoilor acestora”, a declarat Adrian Olteanu, CEO al companiei.
Prin promotia „– 50% la al doilea produs”, Flanco International urmareste stimularea vanzarilor intr-un sezon caracterizat de un ritm mai lent al achizitiilor, in special pentru produse precum notebook-uri, televizoare LCD sau electrocasnice mici.

Citeste articolul pe: Agora News

Reducere de 50% in magazinele Flanco si Flanco World

Retailerul de produse electronice, electrocasnice si IT&C Flanco International deruleaza incepand de astazi, 4 februarie, o promotie la nivel national, prin care cumparatorii beneficiaza de un discount de 50% la al doilea produs achizitionat din orice magazin Flanco si Flanco World.
„Am hotarat sa extindem campania de reduceri la nivel national dupa succesul inregistrat de aceasta in cateva magazine din tara, unde a fost implementata intr-o prima faza. Exista o cerere buna pentru mai multe categorii de produse, insa cumparatorii sunt inca destul de reticenti din cauza lipsei banilor, dar si a preturilor pentru anumite obiecte de uz casnic. Pentru a veni in sprijinul clientilor nostri din intreaga tara am initiat aceasta oferta prin care cautam sa raspundem cat mai bine nevoilor acestora”, a declarat Adrian Olteanu, CEO al companiei.
Prin promotia „– 50% la al doilea produs”, Flanco International urmareste stimularea vanzarilor intr-un sezon caracterizat de un ritm mai lent al achizitiilor, in special pentru produse precum notebook-uri, televizoare LCD sau electrocasnice mici.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 510 ori.

Publica un raspuns