Compania FlorexOnline, care detine floraria online 123Flori.ro, a generat in 2009 venituri de circa 175.000 euro, si estimeaza ca anul acesta sa isi creasca afacerile cu circa 50%, pe fondul unor posibile achizitii ale altor business-uri similare din tara, precum si a investitiilor orientate in extinderea ariei de acoperire a serviciilor sau in automatizarea proceselor interne.
In curand, compania va anunta lansarea a trei servicii ce vor viza o acoperire mai eficienta a zonei corporate, intrarea mai puternica pe retele sociale si imbunatatirea experientei de e-commerce, a declarat pentru DailyBusiness.ro Mircea Scarlatescu, manager al FlorexOnline.
„Avem alocat un buget de investitii de circa 100.000 de euro, dar nu este neaparat necesar sa ii cheltuim pe toti. Am fi dispusi sa investim in achizitia unor florarii online, mai ales din provincie. Proiectele la care ne uitam noi acum nu depasesc valoarea de 30.000 euro”, a spus Scarlatescu. El mai detine proiecte online precum Fyb.ro sau Imobiliare-Rezidentiale.ro.
„Cea mai mare provocare a unui magazin online ramane castigarea increderii clientilor in cumparaturile pe Internet, dar si atragerea clientilor in zona de plati online si servicii aditionale conexe”, a subliniat seful 123Flori.ro.
„De asemenea, avem de-a face cu o mai mare atentie a utilizatorilor la detalii precum si o scadere a valorii comenzilor, deci magazinele online trebuie sa devina din ce in ce mai inventive in a-si convinge vizitatorii sa isi cheltuie banii”, a adaugat Scarlatescu.
Fara sa ofere o estimare a intregii piete de flori, el considera ca ponderea vanzarilor online este de 20% din total.
„Toate florariile online au loc mare de crestere, dar nu ma astept prea curand la o inversare a trendului. De asemenea, cred ca intrarea pe piata devine din ce in ce mai grea pe masura ce acest segment se maturizeaza”, a conchis Mircea Scarlatescu.
Printre concurentii 123Flori.ro se numara Buchete.ro, FloriDeLux.ro, Florarie.com sau eFloral.ro.

Citeste articolul pe: Daily Business

Scarlatescu, FlorexOnline: Mizam pe afaceri in crestere cu 50% anul acesta, am putea achizitiona concurenti

Compania FlorexOnline, care detine floraria online 123Flori.ro, a generat in 2009 venituri de circa 175.000 euro, si estimeaza ca anul acesta sa isi creasca afacerile cu circa 50%, pe fondul unor posibile achizitii ale altor business-uri similare din tara, precum si a investitiilor orientate in extinderea ariei de acoperire a serviciilor sau in automatizarea proceselor interne.
In curand, compania va anunta lansarea a trei servicii ce vor viza o acoperire mai eficienta a zonei corporate, intrarea mai puternica pe retele sociale si imbunatatirea experientei de e-commerce, a declarat pentru DailyBusiness.ro Mircea Scarlatescu, manager al FlorexOnline.
„Avem alocat un buget de investitii de circa 100.000 de euro, dar nu este neaparat necesar sa ii cheltuim pe toti. Am fi dispusi sa investim in achizitia unor florarii online, mai ales din provincie. Proiectele la care ne uitam noi acum nu depasesc valoarea de 30.000 euro”, a spus Scarlatescu. El mai detine proiecte online precum Fyb.ro sau Imobiliare-Rezidentiale.ro.
„Cea mai mare provocare a unui magazin online ramane castigarea increderii clientilor in cumparaturile pe Internet, dar si atragerea clientilor in zona de plati online si servicii aditionale conexe”, a subliniat seful 123Flori.ro.
„De asemenea, avem de-a face cu o mai mare atentie a utilizatorilor la detalii precum si o scadere a valorii comenzilor, deci magazinele online trebuie sa devina din ce in ce mai inventive in a-si convinge vizitatorii sa isi cheltuie banii”, a adaugat Scarlatescu.
Fara sa ofere o estimare a intregii piete de flori, el considera ca ponderea vanzarilor online este de 20% din total.
„Toate florariile online au loc mare de crestere, dar nu ma astept prea curand la o inversare a trendului. De asemenea, cred ca intrarea pe piata devine din ce in ce mai grea pe masura ce acest segment se maturizeaza”, a conchis Mircea Scarlatescu.
Printre concurentii 123Flori.ro se numara Buchete.ro, FloriDeLux.ro, Florarie.com sau eFloral.ro.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 407 ori.

Publica un raspuns