Sony va participa in premiera la Salonul International de Mobila de la Milano 2010 (14-19 aprilie), in Zona Tortona, cu o expozitie a noii linii de design a produselor electronice din anul 2010. Expozitia va reprezenta o previzualizare a evolutiei abordarii designerilor creativi ai Sony.
Pricipalul punct de atractie al expozitiei va consta in prezentarea design-ului Monolith, un nou concept de design pe care Sony il propune pentru gamele de televizoare si pentru sistemele de divertisment pentru acasa. Conceptul revolutionar de design este inspirat de pasiunea de a produce o schimbare in atitudinea oamenilor fata de spatiul locuintei. Sony incearca sa incurajeze o transformare a stilului de viata al comportamentului utilizatorului, prin prezenta unor televizoare sau produse pentru divertisment cu un design special.
Spatiul de prezentare din cadrul expozitiei duce noul concept de design la un alt nivel: vizualizarea concreta a explorarii esentei de design centrate pe specificul uman, cu ajutorul unor concepte de design special create pentru imbunatatirea stilului de viata.
In exclusivitate pentru aceasta expozitie, echipa Sony Design a invitat designerii londonezi Edward Barber si Jay Osgerby (BarberOsgerby) sa isi puna in valoare creativitatea si cunostintele vaste din domeniul design-ului, colaborand alaturi de designerii Sony pentru realizarea unei integrari mai profunde a produselor in stilurile de viata contemporane, exprimate prin arhetipurile conceptuale.
„Suntem incantati sa prezentam viziunea noului nostru design in cadrul celei mai creative si contemporane platforme din lume. Expozitia din Milano reprezinta e noua demonstratie, o manifestare a puterii energiei noastre creative”, a declarat liderul de proiect Kaz Ichikawa, Sony Creative Centre.
„Cand i-am intalnit pe Edward si Jay pentru prima data, am observat o sincronizare a ideilor noastre, pe care am considerat-o necesara pentru contopirea optima a ideilor creative. Mai mult, am observat ca strategia lor de design complementeaza filozofia noastra. Operele lor aduc o noua interpretare a conceptelor de individualism, stil de viata si experimentarea intregii experiente”, a adaugat acesta.
„Sony a fost o parte a design-ului lifestyle inca de la momentul lansarii unor produse iconice, precum Walkman-ul”, a declarat Edward Barber, „asa ca acest proiect a reprezentat o imensa provocare pentru noi. Este o adevarata oportunitate de a arata lumii o alta fateta a muncii noastre. Rezultatul se va concretiza intr-un experiment spectaculos”.
„Expozitia ne-a oferit in premiera oportunitatea de a intelege si de a explora liniile de design ale Sony, intr-un proces inspirational care ne permite sa dezvoltam noi arhetipuri cu linii arhitecturale neasteptate”, a completat Jay Osgerby.

Citeste articolul pe: Agora News

Sony participa la Salonul International de Mobila de la Milano

Sony va participa in premiera la Salonul International de Mobila de la Milano 2010 (14-19 aprilie), in Zona Tortona, cu o expozitie a noii linii de design a produselor electronice din anul 2010. Expozitia va reprezenta o previzualizare a evolutiei abordarii designerilor creativi ai Sony.
Pricipalul punct de atractie al expozitiei va consta in prezentarea design-ului Monolith, un nou concept de design pe care Sony il propune pentru gamele de televizoare si pentru sistemele de divertisment pentru acasa. Conceptul revolutionar de design este inspirat de pasiunea de a produce o schimbare in atitudinea oamenilor fata de spatiul locuintei. Sony incearca sa incurajeze o transformare a stilului de viata al comportamentului utilizatorului, prin prezenta unor televizoare sau produse pentru divertisment cu un design special.
Spatiul de prezentare din cadrul expozitiei duce noul concept de design la un alt nivel: vizualizarea concreta a explorarii esentei de design centrate pe specificul uman, cu ajutorul unor concepte de design special create pentru imbunatatirea stilului de viata.
In exclusivitate pentru aceasta expozitie, echipa Sony Design a invitat designerii londonezi Edward Barber si Jay Osgerby (BarberOsgerby) sa isi puna in valoare creativitatea si cunostintele vaste din domeniul design-ului, colaborand alaturi de designerii Sony pentru realizarea unei integrari mai profunde a produselor in stilurile de viata contemporane, exprimate prin arhetipurile conceptuale.
„Suntem incantati sa prezentam viziunea noului nostru design in cadrul celei mai creative si contemporane platforme din lume. Expozitia din Milano reprezinta e noua demonstratie, o manifestare a puterii energiei noastre creative”, a declarat liderul de proiect Kaz Ichikawa, Sony Creative Centre.
„Cand i-am intalnit pe Edward si Jay pentru prima data, am observat o sincronizare a ideilor noastre, pe care am considerat-o necesara pentru contopirea optima a ideilor creative. Mai mult, am observat ca strategia lor de design complementeaza filozofia noastra. Operele lor aduc o noua interpretare a conceptelor de individualism, stil de viata si experimentarea intregii experiente”, a adaugat acesta.
„Sony a fost o parte a design-ului lifestyle inca de la momentul lansarii unor produse iconice, precum Walkman-ul”, a declarat Edward Barber, „asa ca acest proiect a reprezentat o imensa provocare pentru noi. Este o adevarata oportunitate de a arata lumii o alta fateta a muncii noastre. Rezultatul se va concretiza intr-un experiment spectaculos”.
„Expozitia ne-a oferit in premiera oportunitatea de a intelege si de a explora liniile de design ale Sony, intr-un proces inspirational care ne permite sa dezvoltam noi arhetipuri cu linii arhitecturale neasteptate”, a completat Jay Osgerby.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 502 ori.

Publica un raspuns