Panourile publicitare sunt urmarite des sau foarte des in timpul deplasarilor zilnice de un sfert dintre romani, in special de cei cu educatie medie si superioara, arata cel mai recent studiu realizat la nivel national de compania de cercetare de piata GfK Romania. Cercetarea mai arata ca romanii prefera lectura ziarelor contra cost, in defavoarea celor gratuite, in timpul deplasarilor.
GfK Romania a analizat, in cel mai recent studiu Omnibus, obiceiurile romanilor in timpul calatoriilor lor zilnice spre sau dinspre un loc anume, fie ca acesta este serviciu, scoala, facultate sau cea mai apropiata piata.
Potrivit studiului, panourile publicitare sunt urmarite de un sfert dintre romani, in special de cei cu educatie medie si superioara. Aproximativ 16% dintre tinerii pana in 25 de ani sunt interesati de emisiunile prezentate pe ecranele din statiile sau mijloacele de transport in comun, fata de aproape 10% – procentul inregistrat in totalul populatiei.
Cercetarea GfK mai arata ca romanilor le place lectura in timpul deplasarii in aceeasi masura, indiferent de varsta. Ziarele cumparate sunt mai cautate decat cele gratuite: 19% dintre subiecti citesc ziare cumparate, fata de 11% care citesc ziare gratuite. Diferenta dintre cele doua tipuri de ziare se mentine si printre calatorii Capitalei: 37% dintre acestia citesc ziare gratuite si 42% citesc ziare cumparate.
Generatia tanara asculta muzica in timpul deplasarilor mai lungi de 10 minute. Jumatate dintre adolescentii de 15-19 ani si o treime dintre tinerii de 20-25 de ani asculta muzica stocata pe player sau telefon. Posturile de radio au o popularitate mai scazuta, fiind ascultate de 30% dintre tinerii de 15-19 ani si de 20% din cei de 20-25 ani.
Jocurile pe telefon sunt preferate de un sfert din persoanele sub 19 ani, iar videoclipurile si filmele sunt vizionate pe telefoane sau alte dispozitive portabile doar de 16% dintre acestia.
Informatiile provin din studiul GfK Omnibus, realizat in luna ianuarie 2010 pe un esantion de 1.072 de respondenti din mediul urban si rural. Rezultatele sunt reprezentative pentru populatia Romaniei in varsta de 15 ani si peste.

Citeste articolul pe: Daily Business

Studiu GfK : Un sfert dintre romani se uita la panourile publicitare in timpul deplasarilor zilnice

Panourile publicitare sunt urmarite des sau foarte des in timpul deplasarilor zilnice de un sfert dintre romani, in special de cei cu educatie medie si superioara, arata cel mai recent studiu realizat la nivel national de compania de cercetare de piata GfK Romania. Cercetarea mai arata ca romanii prefera lectura ziarelor contra cost, in defavoarea celor gratuite, in timpul deplasarilor.
GfK Romania a analizat, in cel mai recent studiu Omnibus, obiceiurile romanilor in timpul calatoriilor lor zilnice spre sau dinspre un loc anume, fie ca acesta este serviciu, scoala, facultate sau cea mai apropiata piata.
Potrivit studiului, panourile publicitare sunt urmarite de un sfert dintre romani, in special de cei cu educatie medie si superioara. Aproximativ 16% dintre tinerii pana in 25 de ani sunt interesati de emisiunile prezentate pe ecranele din statiile sau mijloacele de transport in comun, fata de aproape 10% – procentul inregistrat in totalul populatiei.
Cercetarea GfK mai arata ca romanilor le place lectura in timpul deplasarii in aceeasi masura, indiferent de varsta. Ziarele cumparate sunt mai cautate decat cele gratuite: 19% dintre subiecti citesc ziare cumparate, fata de 11% care citesc ziare gratuite. Diferenta dintre cele doua tipuri de ziare se mentine si printre calatorii Capitalei: 37% dintre acestia citesc ziare gratuite si 42% citesc ziare cumparate.
Generatia tanara asculta muzica in timpul deplasarilor mai lungi de 10 minute. Jumatate dintre adolescentii de 15-19 ani si o treime dintre tinerii de 20-25 de ani asculta muzica stocata pe player sau telefon. Posturile de radio au o popularitate mai scazuta, fiind ascultate de 30% dintre tinerii de 15-19 ani si de 20% din cei de 20-25 ani.
Jocurile pe telefon sunt preferate de un sfert din persoanele sub 19 ani, iar videoclipurile si filmele sunt vizionate pe telefoane sau alte dispozitive portabile doar de 16% dintre acestia.
Informatiile provin din studiul GfK Omnibus, realizat in luna ianuarie 2010 pe un esantion de 1.072 de respondenti din mediul urban si rural. Rezultatele sunt reprezentative pentru populatia Romaniei in varsta de 15 ani si peste.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 488 ori.

Publica un raspuns