De la inceperea Jocurilor Olimpice (JO) de Iarna de la Vancouver 2010, pe 12 februarie, postul TV NBC Universal a difuzat sute de ore de acoperire a evenimentului si mii de spoturi publicitare, noteaza nytimes.com. Este greu sa poti acuza NBC Universal ca incearca sa diminueze pierderile ocazionate de transmiterea evenimentului, estimate intre 200-250 milioane de dolari, insa pauzele publicitare dese sunt greu de suportat de telespectatori, noteaza cotidianul on-line „New York Times”. De exemplu, vinerea trecura, pe durata unei ore de prime time, postul NBC a rulat 15 minute de spoturi publicitare. In cele mai multe cazuri insa, spoturile publicitare ce au avut o durata de 60 de secunde in timpul evenimentului Super Bowl, la JO au fost transmise in versiuni de 30 de secunde.

Citeste articolul pe: Financiarul

Telespectatorii, suprasaturati de publicitatea din timpul JO

De la inceperea Jocurilor Olimpice (JO) de Iarna de la Vancouver 2010, pe 12 februarie, postul TV NBC Universal a difuzat sute de ore de acoperire a evenimentului si mii de spoturi publicitare, noteaza nytimes.com. Este greu sa poti acuza NBC Universal ca incearca sa diminueze pierderile ocazionate de transmiterea evenimentului, estimate intre 200-250 milioane de dolari, insa pauzele publicitare dese sunt greu de suportat de telespectatori, noteaza cotidianul on-line „New York Times”. De exemplu, vinerea trecura, pe durata unei ore de prime time, postul NBC a rulat 15 minute de spoturi publicitare. In cele mai multe cazuri insa, spoturile publicitare ce au avut o durata de 60 de secunde in timpul evenimentului Super Bowl, la JO au fost transmise in versiuni de 30 de secunde.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 470 ori.

Publica un raspuns