Sperantele renasc odata cu venirea toamnei, studentii spera la un an mai bun, taximetristii la vreme ploioasa iar magazinele de electronice la salvarea unui an dezastros.

Calculatoarele nu se mai vand asa cum se vindeau odata, oamenii au devenit dintr-o data mai atenti cu banii lor, cheltuiesc mai rezonabil iar sporul de performanta adus de noile sisteme de calcul nu-i mai convinge sa faca o noua investitie.

Creditul cu buletinul a murit iar principale sursa de venituri a retailerilor a scazut atat de mult incat cheltuielile cu magazinele din coltul strazi au ajuns peste noapte astronomice. Multe dintre aceste magazine nu au mai trecut criza si au intrat, asa cum prognozam la inceputul anului, in faliment.

Falimentul este un mecanism sanatos al economiei de piata, este modul in care economia scapa de jucatorii neperformanti si lasa loc pentru cei ce pot sa fie eficienti cu adevarat. Iesirea din joc a mai multor retele de magazine ce pareau atat de sigure pe ele le spune managerilor celor ce se zbat inca pe aceasta piata ca undeva gresesc in organizarea afacerii lor.

Chirile aberant de mari, politica de schimbare frecventa a personalului si salariile foarte mici au facut ca cel mai important element dintr-o afacere si anume clientul sa fie tratat necorespunzator.

Efectele din acest an sunt determinate de acumularea problemelor din anii trecuti. Romania a fost mai tot timpul cu un pas in urma tarilor din Vest, la noi criza a ajuns mai tarziu si cel mai probabil ne va slabi imediat dupa revenirea pietelor occidentale.

Produsele noi dau sperante comerciantilor si aprind imaginatia clientilor odata cu incheierea perioadei de concedii.

Noile sisteme de calcul in factor redus, calculatoarele ultraportabile si device-urile mobile capabile deja sa ruleze jocuri 3D sunt cateva dintre cartile ascunse in maneca celor mai priceputi negustori.

Performantele crescute ale acestor sisteme si orientarea producatorilor catre VLSi (Very-large-scale integration) transforma calculatorul intr-un adevarat bun de consum.

Standardizarile si maturizarea tehnologiei determina clientul sa nu mai fie atat de atent catre diferentele minore ce apar intre diferite produse electronice high-tech.

Schimbarea modurilor de abordare a pietei se accelereaza odata ce situatia economica devine tot mai clara.

Tehnologiile care erau de neatins in urma cu doi ani precum Blu-ray, televizoare fullHD sau procesoare quad-core devin principalele achizitii ale consumatorilor. Motivele sunt multiple fie ca discutam de amortizarea investitiilor in noile tehnologii sau de dorinta de a vinde un numar tot mai mare de produse la un pret rezonabil pentru bunul mers al afacerii.

In tara noastra, pe langa toate aceste lucruri, un singur detaliu mai trebuie ajustat: pretul care se incapataneaza sa se mentina ridicat pentru un consumator care isi vede afectate veniturile de situatia conjucturala creata de sistemul bancar. Situatia se va imbunatati in mod sigur insa modul de a afaceri se va schimba ireversibil.

Dupa nu mai putin de patru ani, iata ca XtremPC face pasul si spre un nou site, mult mai actual…

In fiecare inceput de an targul international Consumer Electronics Show (CES) ce se desfasoara in Las Vegas, Nevada in perioada…

Avantajele pe care cumparatorii le au in achizitia unor modele electronice complexe sunt datorate unei competitii acerbe cu pedepse groaznice…

Publicitatea se schimba de regula odata cu societatea, lucrurile care sunt la moda precum si falsele necesitati impuse agresiv prin…

Presa scrisa va evolua in mod sigur iar primele semne ale acestei evolutii au inceput sa apara timid. Viitorul este…

Lansarile celor mai performante modele de procesoare si placi video existente la momentul actual pe bancurile de proba ale inginerilor,…

Citeste articolul pe: XtremPC

Toamna sperantelor

Sperantele renasc odata cu venirea toamnei, studentii spera la un an mai bun, taximetristii la vreme ploioasa iar magazinele de electronice la salvarea unui an dezastros.

Calculatoarele nu se mai vand asa cum se vindeau odata, oamenii au devenit dintr-o data mai atenti cu banii lor, cheltuiesc mai rezonabil iar sporul de performanta adus de noile sisteme de calcul nu-i mai convinge sa faca o noua investitie.

Creditul cu buletinul a murit iar principale sursa de venituri a retailerilor a scazut atat de mult incat cheltuielile cu magazinele din coltul strazi au ajuns peste noapte astronomice. Multe dintre aceste magazine nu au mai trecut criza si au intrat, asa cum prognozam la inceputul anului, in faliment.

Falimentul este un mecanism sanatos al economiei de piata, este modul in care economia scapa de jucatorii neperformanti si lasa loc pentru cei ce pot sa fie eficienti cu adevarat. Iesirea din joc a mai multor retele de magazine ce pareau atat de sigure pe ele le spune managerilor celor ce se zbat inca pe aceasta piata ca undeva gresesc in organizarea afacerii lor.

Chirile aberant de mari, politica de schimbare frecventa a personalului si salariile foarte mici au facut ca cel mai important element dintr-o afacere si anume clientul sa fie tratat necorespunzator.

Efectele din acest an sunt determinate de acumularea problemelor din anii trecuti. Romania a fost mai tot timpul cu un pas in urma tarilor din Vest, la noi criza a ajuns mai tarziu si cel mai probabil ne va slabi imediat dupa revenirea pietelor occidentale.

Produsele noi dau sperante comerciantilor si aprind imaginatia clientilor odata cu incheierea perioadei de concedii.

Noile sisteme de calcul in factor redus, calculatoarele ultraportabile si device-urile mobile capabile deja sa ruleze jocuri 3D sunt cateva dintre cartile ascunse in maneca celor mai priceputi negustori.

Performantele crescute ale acestor sisteme si orientarea producatorilor catre VLSi (Very-large-scale integration) transforma calculatorul intr-un adevarat bun de consum.

Standardizarile si maturizarea tehnologiei determina clientul sa nu mai fie atat de atent catre diferentele minore ce apar intre diferite produse electronice high-tech.

Schimbarea modurilor de abordare a pietei se accelereaza odata ce situatia economica devine tot mai clara.

Tehnologiile care erau de neatins in urma cu doi ani precum Blu-ray, televizoare fullHD sau procesoare quad-core devin principalele achizitii ale consumatorilor. Motivele sunt multiple fie ca discutam de amortizarea investitiilor in noile tehnologii sau de dorinta de a vinde un numar tot mai mare de produse la un pret rezonabil pentru bunul mers al afacerii.

In tara noastra, pe langa toate aceste lucruri, un singur detaliu mai trebuie ajustat: pretul care se incapataneaza sa se mentina ridicat pentru un consumator care isi vede afectate veniturile de situatia conjucturala creata de sistemul bancar. Situatia se va imbunatati in mod sigur insa modul de a afaceri se va schimba ireversibil.

Dupa nu mai putin de patru ani, iata ca XtremPC face pasul si spre un nou site, mult mai actual…

In fiecare inceput de an targul international Consumer Electronics Show (CES) ce se desfasoara in Las Vegas, Nevada in perioada…

Avantajele pe care cumparatorii le au in achizitia unor modele electronice complexe sunt datorate unei competitii acerbe cu pedepse groaznice…

Publicitatea se schimba de regula odata cu societatea, lucrurile care sunt la moda precum si falsele necesitati impuse agresiv prin…

Presa scrisa va evolua in mod sigur iar primele semne ale acestei evolutii au inceput sa apara timid. Viitorul este…

Lansarile celor mai performante modele de procesoare si placi video existente la momentul actual pe bancurile de proba ale inginerilor,…

Citeste articolul pe: XtremPC

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 466 ori.

Publica un raspuns