Compania Turner Broadcasting System are in vedere lansarea unor noi posturi pe piata romaneasca, in completarea portofoliului local actual – Cartoon Network, Boomerang si TCM.
Dupa un an in care a inregistrat „ratinguri exceptionale”, indeosebi prin Cartoon Network, dar care a fost mai slab din punct de vedere al veniturilor din publicitate, Turner este interesata sa lanseze in Romania posturile TNT (specializat in seriale, filme si transmisiuni sportive) si TruTV (fostul Court TV), dupa cum a spus, marti, Gordana Duspara Moriarty, vicepresedinte Turner pentru Europa Centrala si de Est si Benelux, in cadrul unui eveniment desfasurat la Bucuresti.
Aceasta nu a putut preciza daca vreunul dintre cele doua posturi va fi lansat in 2010, deoarece „totul depinde de piata. Discutam cu partenerii nostri, monitorizam piata de publicitate (…) Depinde cat de repede isi revine piata, de cand va aparea nevoia” unor noi posturi. Turner este interesata in special de lansarea TNT, desi „cred ca exista o piata si pentru TruTV”.
Gordana Duspara Moriarty a apreciat ca anul trecut postul Cartoon Network a inregistrat rezultate „exceptionale” din punct de vedere al audientei, pe publicul-tinta al postului, anume copiii cu varste de 4-15 ani. In decembrie 2009, CN a fost lider de piata pe segmentul sau, a afirmat ea, indicand o crestere a ratingului de 17% si o cota de piata de 40% pe acest segment, in conditiile in care 73% dintre copiii romani care au acces la cablu si satelit au receptionat Cartoon Network.
Pe de alta parte, anul trecut nu a fost unul roz din punct de vedere al publicitatii pentru Turner Broadcasting System, care a intrat pe piata locala de publicitate in 2008. „2008 a fost un an de incalzire, atunci abia am inceput. Apoi, din nefericire, a venit 2009”, iar rezultatele inregistrate in vanzarile de publicitate nu s-au ridicat la nivelul preconizat, veniturile fiind influentate mult si de rata de schimb, a spus Moriarty. Ea nu a oferit detalii despre rezultatele Turner in Romania, insa a precizat ca veniturile din publicitate au fost cu circa 30% sub nivelul asteptat.
In 2010, „luna ianuarie a fost relativ buna comparativ cu anul trecut. Ne asteptam ca rezultatele din publicitate sa fie, anul acesta, undeva la mijloc, intre cele din 2008 si cele din 2009”, potrivit lui Moriarty.
Programe noi pe posturile operate de Turner in Romania:
Cartoon Network – episoade noi: Ben 10 (serial prezentat drept „cel mai bun lucru care s-a intamplat vreodata pentru CN”), The Secret Saturdays, The Marvelous Misadventures of Flapjack, Chowder, Bakugan, Star Wars – The Clone Wars; seriale noi: Batman – The Brave and the Bold, Hero 108, Total Drama Island; interes pentru dezvoltarea versiunii 2.0 a Cartoonnetwork.ro Boomerang – seriale noi: Paddington Bear, Pink Panther and Pals. Episoade noi: Duck Dodgers, Garfield TCM – peste 150 de filme noi

Citeste articolul pe: Hotnews

Turner Broadcasting System: vrem sa lansam TNT si TruTV in Romania, dar totul depinde de cat de repede isi revine piata

Compania Turner Broadcasting System are in vedere lansarea unor noi posturi pe piata romaneasca, in completarea portofoliului local actual – Cartoon Network, Boomerang si TCM.
Dupa un an in care a inregistrat „ratinguri exceptionale”, indeosebi prin Cartoon Network, dar care a fost mai slab din punct de vedere al veniturilor din publicitate, Turner este interesata sa lanseze in Romania posturile TNT (specializat in seriale, filme si transmisiuni sportive) si TruTV (fostul Court TV), dupa cum a spus, marti, Gordana Duspara Moriarty, vicepresedinte Turner pentru Europa Centrala si de Est si Benelux, in cadrul unui eveniment desfasurat la Bucuresti.
Aceasta nu a putut preciza daca vreunul dintre cele doua posturi va fi lansat in 2010, deoarece „totul depinde de piata. Discutam cu partenerii nostri, monitorizam piata de publicitate (…) Depinde cat de repede isi revine piata, de cand va aparea nevoia” unor noi posturi. Turner este interesata in special de lansarea TNT, desi „cred ca exista o piata si pentru TruTV”.
Gordana Duspara Moriarty a apreciat ca anul trecut postul Cartoon Network a inregistrat rezultate „exceptionale” din punct de vedere al audientei, pe publicul-tinta al postului, anume copiii cu varste de 4-15 ani. In decembrie 2009, CN a fost lider de piata pe segmentul sau, a afirmat ea, indicand o crestere a ratingului de 17% si o cota de piata de 40% pe acest segment, in conditiile in care 73% dintre copiii romani care au acces la cablu si satelit au receptionat Cartoon Network.
Pe de alta parte, anul trecut nu a fost unul roz din punct de vedere al publicitatii pentru Turner Broadcasting System, care a intrat pe piata locala de publicitate in 2008. „2008 a fost un an de incalzire, atunci abia am inceput. Apoi, din nefericire, a venit 2009”, iar rezultatele inregistrate in vanzarile de publicitate nu s-au ridicat la nivelul preconizat, veniturile fiind influentate mult si de rata de schimb, a spus Moriarty. Ea nu a oferit detalii despre rezultatele Turner in Romania, insa a precizat ca veniturile din publicitate au fost cu circa 30% sub nivelul asteptat.
In 2010, „luna ianuarie a fost relativ buna comparativ cu anul trecut. Ne asteptam ca rezultatele din publicitate sa fie, anul acesta, undeva la mijloc, intre cele din 2008 si cele din 2009”, potrivit lui Moriarty.
Programe noi pe posturile operate de Turner in Romania:
Cartoon Network – episoade noi: Ben 10 (serial prezentat drept „cel mai bun lucru care s-a intamplat vreodata pentru CN”), The Secret Saturdays, The Marvelous Misadventures of Flapjack, Chowder, Bakugan, Star Wars – The Clone Wars; seriale noi: Batman – The Brave and the Bold, Hero 108, Total Drama Island; interes pentru dezvoltarea versiunii 2.0 a Cartoonnetwork.ro Boomerang – seriale noi: Paddington Bear, Pink Panther and Pals. Episoade noi: Duck Dodgers, Garfield TCM – peste 150 de filme noi

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 520 ori.

Publica un raspuns