Gama Volkswagen Golf 6 s-a im­bogatit incepand de luna aceas­ta cu noul Golf GTD, o interpretare diesel a ideii GTI in­tro­dusa de gru­pul ger­man cu multi ani in urma si revita­lizata in timpul generatiei MKV. Spre deosebire de ver­siu­nile standard Golf 6 dotate cu motoare TDI, noul GTD aduce mai multa performanta, cu ajutorul unui propulsor 2.0 TDI de 170 CP, unul care se regaseste si pe alte vehicule din grup. Acesta se remarca printr-un cuplu maxim de 350 Nm, o acceleratie de 8,5 secunde (0-100 km/h) si o viteza maxima de 222 km/h, de cealalta parte stand un consum mediu de 5,3 litri/100 km. Ca si GTI, noul GTD va fi disponibil optional cu cutia automata DSG in 7 trepte. Din punct de vedere al s­e­ta­rilor dinamice, sasiul este mai c­o­bo­rat decat versiunile standard, sta­bi-li­ta­tea fiind ajutata si de anvelopele de 225, cu jante de 17 inchi. Detaliile optice sunt similare cu cele de pe GTI, in special in zona frontala, unde se rega­seste si logoul GTD, dar si la partea din spate, unde se evi­den­tiaza cele doua tevi de eva­cuare de culoare neagra. La in­terior, scaunele sport, vola­nul imbracat in piele cu un contur aparte, si logoul GTD completeaza aspectul specific acestui model. Si dotarile vor fi unele de top, cu aer conditionat automat, ESP, sen­zori de parcare, 7 airbag-uri si altele. Pretul noului VW Golf GTD va fi comparabil cu cel al lui GTI, adica aproximativ 23.000 de euro.

Citeste articolul pe: Financiarul

Volkswagen Golf GTD, alternativa diesel la GTI

Gama Volkswagen Golf 6 s-a im­bogatit incepand de luna aceas­ta cu noul Golf GTD, o interpretare diesel a ideii GTI in­tro­dusa de gru­pul ger­man cu multi ani in urma si revita­lizata in timpul generatiei MKV. Spre deosebire de ver­siu­nile standard Golf 6 dotate cu motoare TDI, noul GTD aduce mai multa performanta, cu ajutorul unui propulsor 2.0 TDI de 170 CP, unul care se regaseste si pe alte vehicule din grup. Acesta se remarca printr-un cuplu maxim de 350 Nm, o acceleratie de 8,5 secunde (0-100 km/h) si o viteza maxima de 222 km/h, de cealalta parte stand un consum mediu de 5,3 litri/100 km. Ca si GTI, noul GTD va fi disponibil optional cu cutia automata DSG in 7 trepte. Din punct de vedere al s­e­ta­rilor dinamice, sasiul este mai c­o­bo­rat decat versiunile standard, sta­bi-li­ta­tea fiind ajutata si de anvelopele de 225, cu jante de 17 inchi. Detaliile optice sunt similare cu cele de pe GTI, in special in zona frontala, unde se rega­seste si logoul GTD, dar si la partea din spate, unde se evi­den­tiaza cele doua tevi de eva­cuare de culoare neagra. La in­terior, scaunele sport, vola­nul imbracat in piele cu un contur aparte, si logoul GTD completeaza aspectul specific acestui model. Si dotarile vor fi unele de top, cu aer conditionat automat, ESP, sen­zori de parcare, 7 airbag-uri si altele. Pretul noului VW Golf GTD va fi comparabil cu cel al lui GTI, adica aproximativ 23.000 de euro.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 619 ori.

Publica un raspuns