Gama Volkswagen Golf 6 s-a imbogatit incepand de luna aceasta cu noul Golf GTD, o interpretare diesel a ideii GTI introdusa de grupul german cu multi ani in urma si revitalizata in timpul generatiei MKV. Spre deosebire de versiunile standard Golf 6 dotate cu motoare TDI, noul GTD aduce mai multa performanta, cu ajutorul unui propulsor 2.0 TDI de 170 CP, unul care se regaseste si pe alte vehicule din grup. Acesta se remarca printr-un cuplu maxim de 350 Nm, o acceleratie de 8,5 secunde (0-100 km/h) si o viteza maxima de 222 km/h, de cealalta parte stand un consum mediu de 5,3 litri/100 km. Ca si GTI, noul GTD va fi disponibil optional cu cutia automata DSG in 7 trepte. Din punct de vedere al setarilor dinamice, sasiul este mai coborat decat versiunile standard, stabi-litatea fiind ajutata si de anvelopele de 225, cu jante de 17 inchi. Detaliile optice sunt similare cu cele de pe GTI, in special in zona frontala, unde se regaseste si logoul GTD, dar si la partea din spate, unde se evidentiaza cele doua tevi de evacuare de culoare neagra. La interior, scaunele sport, volanul imbracat in piele cu un contur aparte, si logoul GTD completeaza aspectul specific acestui model. Si dotarile vor fi unele de top, cu aer conditionat automat, ESP, senzori de parcare, 7 airbag-uri si altele. Pretul noului VW Golf GTD va fi comparabil cu cel al lui GTI, adica aproximativ 23.000 de euro.
Citeste articolul pe: Financiarul
Gama Volkswagen Golf 6 s-a imbogatit incepand de luna aceasta cu noul Golf GTD, o interpretare diesel a ideii GTI introdusa de grupul german cu multi ani in urma si revitalizata in timpul generatiei MKV. Spre deosebire de versiunile standard Golf 6 dotate cu motoare TDI, noul GTD aduce mai multa performanta, cu ajutorul unui propulsor 2.0 TDI de 170 CP, unul care se regaseste si pe alte vehicule din grup. Acesta se remarca printr-un cuplu maxim de 350 Nm, o acceleratie de 8,5 secunde (0-100 km/h) si o viteza maxima de 222 km/h, de cealalta parte stand un consum mediu de 5,3 litri/100 km. Ca si GTI, noul GTD va fi disponibil optional cu cutia automata DSG in 7 trepte. Din punct de vedere al setarilor dinamice, sasiul este mai coborat decat versiunile standard, stabi-litatea fiind ajutata si de anvelopele de 225, cu jante de 17 inchi. Detaliile optice sunt similare cu cele de pe GTI, in special in zona frontala, unde se regaseste si logoul GTD, dar si la partea din spate, unde se evidentiaza cele doua tevi de evacuare de culoare neagra. La interior, scaunele sport, volanul imbracat in piele cu un contur aparte, si logoul GTD completeaza aspectul specific acestui model. Si dotarile vor fi unele de top, cu aer conditionat automat, ESP, senzori de parcare, 7 airbag-uri si altele. Pretul noului VW Golf GTD va fi comparabil cu cel al lui GTI, adica aproximativ 23.000 de euro.
Citeste articolul pe: Financiarul