European Bottled Watercooler Association (EBWA) a oferit locul 3 la categoria „Best promotion of healthy hydration” campaniei La Fantana, realizata de Pastel Group.
Campania castigatoare a vizat un public-tinta nisat, viitoarele si proaspetele mamici, pe care le informeaza despre importanta apei in viata lor si a celor mici si despre beneficiile watercooler-ului La Fantana.
„Aceste femei au nevoie de un consum suplimentar de apa, pentru ca bebelusii lor sa fie cu adevarat bucurosi. Am lucrat cu Pastel Group, incercand sa ajungem cat mai aproape de target, asta insemnand ca a trebuit sa analizam cat se poate de atent toate insighturile care conteaza pentru o viitoare sau proaspata mamica. Munca noastra a avut ca rezultat dublarea volumului de clienti pe segmentul consumatorilor casnici”, subliniaza Ana-Maria Gate, Director de Marketing La Fantana.
EBWA este o asociatie internationala ce are ca scop promovarea serviciilor de aprovizionare cu apa de tip watercooler. Evenimentul EBWA Aqua Awards a avut loc anul acesta in Barcelona si a reunit lucrarile unor tari ca Spania, Elvetia, Israel, Belgia sau Marea Britanie. La categoria la care a participat campania La Fantana, locurile intai si doi au fost castigate de Eden Springs Europe si Sipwell (Belgia). Echipa care a organizat campania a fost compusa din: Ana-Maria Gate, Director de Marketing La Fantana, Andreea Melinte, Senior Project Manager Pastel Group, si Maria Anghel, Art Director Pastel Group.
Aceasta campanie a marcat, in 2009, inceputul colaborarii dintre La Fantana si Pastel Group. Dupa multe alte lucrari de grafica si design, in prezent, La Fantana realizeaza impreuna cu grupul de comunicare un proiect inovator pe un alt segment de servicii.

Citeste articolul pe: Hotnews

webRelease: La Fantana si Pastel Group castiga locul 3 la EBWA Aqua Awards

European Bottled Watercooler Association (EBWA) a oferit locul 3 la categoria „Best promotion of healthy hydration” campaniei La Fantana, realizata de Pastel Group.
Campania castigatoare a vizat un public-tinta nisat, viitoarele si proaspetele mamici, pe care le informeaza despre importanta apei in viata lor si a celor mici si despre beneficiile watercooler-ului La Fantana.
„Aceste femei au nevoie de un consum suplimentar de apa, pentru ca bebelusii lor sa fie cu adevarat bucurosi. Am lucrat cu Pastel Group, incercand sa ajungem cat mai aproape de target, asta insemnand ca a trebuit sa analizam cat se poate de atent toate insighturile care conteaza pentru o viitoare sau proaspata mamica. Munca noastra a avut ca rezultat dublarea volumului de clienti pe segmentul consumatorilor casnici”, subliniaza Ana-Maria Gate, Director de Marketing La Fantana.
EBWA este o asociatie internationala ce are ca scop promovarea serviciilor de aprovizionare cu apa de tip watercooler. Evenimentul EBWA Aqua Awards a avut loc anul acesta in Barcelona si a reunit lucrarile unor tari ca Spania, Elvetia, Israel, Belgia sau Marea Britanie. La categoria la care a participat campania La Fantana, locurile intai si doi au fost castigate de Eden Springs Europe si Sipwell (Belgia). Echipa care a organizat campania a fost compusa din: Ana-Maria Gate, Director de Marketing La Fantana, Andreea Melinte, Senior Project Manager Pastel Group, si Maria Anghel, Art Director Pastel Group.
Aceasta campanie a marcat, in 2009, inceputul colaborarii dintre La Fantana si Pastel Group. Dupa multe alte lucrari de grafica si design, in prezent, La Fantana realizeaza impreuna cu grupul de comunicare un proiect inovator pe un alt segment de servicii.

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 468 ori.

Publica un raspuns