Orange a reconfirmat luni, 15 februarie, angajamentul asumat cu privire la asigurarea accesului cat mai multor clienti la servicii mobile multimedia prin lansarea unui tarif pentru transfer zilnic de date in roaming pe intreg teritoriul Uniunii Europene (UE). Pachetul de „2 euro pentru 2MB” pentru transfer zilnic de date este conceput astfel incat sa ofere clientilor Orange acces fara griji la serviciile de date mobile oriunde in UE. Este realizat in asa fel incat clientii sa poata folosi cu incredere serviciile de e-mail, de navigare pe internet si de accesare a retelelor sociale atunci cand se afla in strainatate, avand siguranta ca stiu exact ce costuri vor avea la intoarcerea acasa. Special pentru clientii iPhone din Franta si in curand si in alte tari, Orange ofera si optiunea zilnica de 5€ pentru 10 MB de date in roaming.
Pachetul Travel Data Daily de 2 euro pentru 2MB, lansat in Spania si Romania in 2009, este acum disponibil in Marea Britanie, Polonia, Franta, Slovacia, Elvetia, Austria, Luxemburg, Belgia si Moldova. Pe toate pietele in care este prezenta compania Orange, acest pachet va fi oferit clientilor existenti sub forma unei optiuni pe care acestia o pot activa.
In utilizarea curenta, 2 MB inseamna aproximativ o mie de mesaje pe Twitter, intre 80 si 100 de mesaje e-mail (fara atasamente), intre 80 si 100 de pagini web (text) sau aproximativ 15-20 de imagini. O optiune atractiva pentru clientii care folosesc smartphone-ul – pentru care accesarea serviciilor de internet mobil a devenit o obisnuinta – Travel Data Daily va fi interesanta si pentru baza extinsa de clienti care utilizeaza telefoane cu caracteristici care permit accesul la internet, email si retelele sociale.
Olaf Swantee, senior executive vice president pentru divizia globala de servicii mobile Orange, a precizat: „Clientii nostri nu ar trebui sa fie constransi de granitele dintre tari sau de grijile legate de factura atunci cand sunt in strainatate. Ne dorim ca pe multi dintre clientii nostri, care se afla abia la inceputul experientei de internet mobil, sa ii scapam de griji si sa cream o platforma simpla pentru a le permite sa experimenteze serviciile multimedia mobile oriunde s-ar afla si oricand isi doresc.
Practic, la pretul unei cesti de cafea, noi ii ajutam pe clienti sa continue sa faca ceea ce fac de obicei – oferta nu a fost creata pentru cei care folosesc intens internetul mobil pentru a descarca muzica sau jocuri, ci pentru clientii obisnuiti care doresc sa isi poata verifica mesajele e-mail, sa publice mesaje pe Twitter sau sa isi incarce pozele pe site-urile retelelor sociale, oriunde s-ar afla in UE.”
Pachetul Travel Data Daily completeaza suita de produse de roaming Orange Travel care confera clientilor flexibilitate totala in ceea ce priveste serviciile de voce si transfer de date in roaming. Ofertele Orange Travel sunt concepute astfel incat sa asigure un sistem de tarifare accesibil, simplu si transparent, adaptat necesitatilor clientilor nostri business si individuali. Pentru informatii suplimentare despre ofertele Orange Travel, accesati www.orange.com/travel.
Despre Orange
Orange este principala marca a Grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume. Cu 126 de milioane de clienti in toata lumea, Orange a devenit marca pentru mobil, internet si tv pe majoritatea pietelor pe care opereaza compania. La sfarsitul anului 2008, France Telecom detinea veniturile consolidate in valoare de 53.5 miliarde de euro (in primele noua luni ale anului 2009 veniturile sale au totalizat 38.1 miliarde de euro). La 30 septembrie 2009, Grupul avea 190 de milioane de clienti in 32 de tari, dintre care 128.8 milioane de clienti mobili si 13.4 milioane de clienti broadband (ADSL) in toata lumea. Orange este cel de-al treilea operator de telefonie mobila si cel de-al doilea operator de Internet din Europa, iar sub marca Orange Business Services este unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de telecomunicatii pentru companiile multinationale la nivel global.
Strategia Grupului este caracterizata de un focus puternic pe inovatie, convergenta si managementul eficient al costurilor, iar obiectivul sau este confirmare Orange ca operator integrat si model de urmat pentru noile servicii de telecomunicatii din Europa. In prezent Grupul se concentreaza pe activitatea sa de baza de exploatare a retelei si continua sa isi dezvolte pozitia in noi activitati ce genereaza crestere. Pentru a indeplini asteptarile clientilor sai, Grupul France Telecom se straduieste sa ofere produse si servicii care sunt simple si usor de utilizat si in acelasi timp mentine un model de dezvoltare durabila si responsabila a business-ului ce se poate adapta la cerintele unui ecosistem aflat intr-o schimbare continua.
France Telecom (NYSE:FTE) este listata la Euronext Paris Eurolist si la Bursa de Valori din New York.
Pentru mai multe informatii: www.orange.com, www.francetelecom.com, www.orange-business.com.

Citeste articolul pe: Hotnews

webRelease: Orange lanseaza optiunea „2 euro pentru 2MB” de trafic de date in roaming

Orange a reconfirmat luni, 15 februarie, angajamentul asumat cu privire la asigurarea accesului cat mai multor clienti la servicii mobile multimedia prin lansarea unui tarif pentru transfer zilnic de date in roaming pe intreg teritoriul Uniunii Europene (UE). Pachetul de „2 euro pentru 2MB” pentru transfer zilnic de date este conceput astfel incat sa ofere clientilor Orange acces fara griji la serviciile de date mobile oriunde in UE. Este realizat in asa fel incat clientii sa poata folosi cu incredere serviciile de e-mail, de navigare pe internet si de accesare a retelelor sociale atunci cand se afla in strainatate, avand siguranta ca stiu exact ce costuri vor avea la intoarcerea acasa. Special pentru clientii iPhone din Franta si in curand si in alte tari, Orange ofera si optiunea zilnica de 5€ pentru 10 MB de date in roaming.
Pachetul Travel Data Daily de 2 euro pentru 2MB, lansat in Spania si Romania in 2009, este acum disponibil in Marea Britanie, Polonia, Franta, Slovacia, Elvetia, Austria, Luxemburg, Belgia si Moldova. Pe toate pietele in care este prezenta compania Orange, acest pachet va fi oferit clientilor existenti sub forma unei optiuni pe care acestia o pot activa.
In utilizarea curenta, 2 MB inseamna aproximativ o mie de mesaje pe Twitter, intre 80 si 100 de mesaje e-mail (fara atasamente), intre 80 si 100 de pagini web (text) sau aproximativ 15-20 de imagini. O optiune atractiva pentru clientii care folosesc smartphone-ul – pentru care accesarea serviciilor de internet mobil a devenit o obisnuinta – Travel Data Daily va fi interesanta si pentru baza extinsa de clienti care utilizeaza telefoane cu caracteristici care permit accesul la internet, email si retelele sociale.
Olaf Swantee, senior executive vice president pentru divizia globala de servicii mobile Orange, a precizat: „Clientii nostri nu ar trebui sa fie constransi de granitele dintre tari sau de grijile legate de factura atunci cand sunt in strainatate. Ne dorim ca pe multi dintre clientii nostri, care se afla abia la inceputul experientei de internet mobil, sa ii scapam de griji si sa cream o platforma simpla pentru a le permite sa experimenteze serviciile multimedia mobile oriunde s-ar afla si oricand isi doresc.
Practic, la pretul unei cesti de cafea, noi ii ajutam pe clienti sa continue sa faca ceea ce fac de obicei – oferta nu a fost creata pentru cei care folosesc intens internetul mobil pentru a descarca muzica sau jocuri, ci pentru clientii obisnuiti care doresc sa isi poata verifica mesajele e-mail, sa publice mesaje pe Twitter sau sa isi incarce pozele pe site-urile retelelor sociale, oriunde s-ar afla in UE.”
Pachetul Travel Data Daily completeaza suita de produse de roaming Orange Travel care confera clientilor flexibilitate totala in ceea ce priveste serviciile de voce si transfer de date in roaming. Ofertele Orange Travel sunt concepute astfel incat sa asigure un sistem de tarifare accesibil, simplu si transparent, adaptat necesitatilor clientilor nostri business si individuali. Pentru informatii suplimentare despre ofertele Orange Travel, accesati www.orange.com/travel.
Despre Orange
Orange este principala marca a Grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume. Cu 126 de milioane de clienti in toata lumea, Orange a devenit marca pentru mobil, internet si tv pe majoritatea pietelor pe care opereaza compania. La sfarsitul anului 2008, France Telecom detinea veniturile consolidate in valoare de 53.5 miliarde de euro (in primele noua luni ale anului 2009 veniturile sale au totalizat 38.1 miliarde de euro). La 30 septembrie 2009, Grupul avea 190 de milioane de clienti in 32 de tari, dintre care 128.8 milioane de clienti mobili si 13.4 milioane de clienti broadband (ADSL) in toata lumea. Orange este cel de-al treilea operator de telefonie mobila si cel de-al doilea operator de Internet din Europa, iar sub marca Orange Business Services este unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de telecomunicatii pentru companiile multinationale la nivel global.
Strategia Grupului este caracterizata de un focus puternic pe inovatie, convergenta si managementul eficient al costurilor, iar obiectivul sau este confirmare Orange ca operator integrat si model de urmat pentru noile servicii de telecomunicatii din Europa. In prezent Grupul se concentreaza pe activitatea sa de baza de exploatare a retelei si continua sa isi dezvolte pozitia in noi activitati ce genereaza crestere. Pentru a indeplini asteptarile clientilor sai, Grupul France Telecom se straduieste sa ofere produse si servicii care sunt simple si usor de utilizat si in acelasi timp mentine un model de dezvoltare durabila si responsabila a business-ului ce se poate adapta la cerintele unui ecosistem aflat intr-o schimbare continua.
France Telecom (NYSE:FTE) este listata la Euronext Paris Eurolist si la Bursa de Valori din New York.
Pentru mai multe informatii: www.orange.com, www.francetelecom.com, www.orange-business.com.

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 542 ori.

Publica un raspuns