Xerox este marca de hartie numarul unu in Europa, pentru al saselea an consecutiv, conform unui studiu efectuat de institutul suedez de cercetare Opticom International Research. Sondajul a fost realizat in sapte tari europene, pe un esantion de 4000 de companii care utilizeaza frecvent hartie pentru birou.
Indicele Opticom de calcul al valorii marcii (Brand Equity Index – BEI) reprezinta o abordare completa a strategiei de branding a unei companii. Acest indice evalueaza impactul fiecarei marci de hartie pentru birou, pozitioneaza brandurile de top prin comparatie directa si ia in calcul succesul fiecarei strategii individuale de branding de-a lungul timpului. Pentru stabilirea clasamentului, BEI utilizeaza patru criterii: recunoasterea spontana a marcii, ordinea in top-of-mind, calitati si asocieri, respectiv loialitatea utilizatorilor.
De-a lungul timpului, Xerox si-a construit reputatia de brand inovator, care stabileste standardul de excelenta in industria hartiei. Experienta vasta a companiei – atat in domeniul tehnologiei imprimarii, cat si in cel al producerii suporturilor de imprimare – reprezinta un sprijin continuu pentru clienti, care primesc intotdeauna modelul de hartie potrivit pentru fiecare aplicatie in parte, astfel incat sa-si mareasca productivitatea si sa-si pastreze standardele de calitate.
Hartia de birou Xerox este disponibila in doua variante: gama de hartie alba – Exclusive, Premier, Business, Laserprint, Transit, si o gama completa de hartie reciclata – Recycled Supreme (produsa 80% din materiale reciclate), Recycled+ (produsa 100% din materiale reciclate) si Recycled – hartie colorata Recycled Symphony si, nu in ultimul rand, Colotech+ Recycled, un model special creat pentru imprimarea digitala color.
Compania Regus, lider pe piata globala a furnizorilor de solutii inovative pentru spatiile de lucru, anunta lansarea celei mai mari…
Nokia Siemens Networks si LG Electronics au atins o rata de transfer de date LTE in downlink de 100 Mbps,…
Power Net Consulting, unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii informatice integrate de pe piata din Romania, a obtinut…
Cu 51,98% din totalul vizitelor efectuate pe Internet, motoarele de cautare sunt principala sursa de trafic pentru site-urile romanesti. Google…
Noul membru al popularei familii TZ de camere foto digitale Panasonic a fost lansat astazi. LUMIX DMC-TZ10 este un adevarat…
eMAG si Credit Europe Bank anunta implementarea solutiei integrate de comert electronic dedicata magazinului online eMAG, platforma ce permite achizitionarea…
Xerox este marca de hartie numarul unu in Europa, pentru al saselea an consecutiv, conform unui studiu efectuat de institutul suedez de cercetare Opticom International Research. Sondajul a fost realizat in sapte tari europene, pe un esantion de 4000 de companii care utilizeaza frecvent hartie pentru birou.
Indicele Opticom de calcul al valorii marcii (Brand Equity Index – BEI) reprezinta o abordare completa a strategiei de branding a unei companii. Acest indice evalueaza impactul fiecarei marci de hartie pentru birou, pozitioneaza brandurile de top prin comparatie directa si ia in calcul succesul fiecarei strategii individuale de branding de-a lungul timpului. Pentru stabilirea clasamentului, BEI utilizeaza patru criterii: recunoasterea spontana a marcii, ordinea in top-of-mind, calitati si asocieri, respectiv loialitatea utilizatorilor.
De-a lungul timpului, Xerox si-a construit reputatia de brand inovator, care stabileste standardul de excelenta in industria hartiei. Experienta vasta a companiei – atat in domeniul tehnologiei imprimarii, cat si in cel al producerii suporturilor de imprimare – reprezinta un sprijin continuu pentru clienti, care primesc intotdeauna modelul de hartie potrivit pentru fiecare aplicatie in parte, astfel incat sa-si mareasca productivitatea si sa-si pastreze standardele de calitate.
Hartia de birou Xerox este disponibila in doua variante: gama de hartie alba – Exclusive, Premier, Business, Laserprint, Transit, si o gama completa de hartie reciclata – Recycled Supreme (produsa 80% din materiale reciclate), Recycled+ (produsa 100% din materiale reciclate) si Recycled – hartie colorata Recycled Symphony si, nu in ultimul rand, Colotech+ Recycled, un model special creat pentru imprimarea digitala color.
Compania Regus, lider pe piata globala a furnizorilor de solutii inovative pentru spatiile de lucru, anunta lansarea celei mai mari…
Nokia Siemens Networks si LG Electronics au atins o rata de transfer de date LTE in downlink de 100 Mbps,…
Power Net Consulting, unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii informatice integrate de pe piata din Romania, a obtinut…
Cu 51,98% din totalul vizitelor efectuate pe Internet, motoarele de cautare sunt principala sursa de trafic pentru site-urile romanesti. Google…
Noul membru al popularei familii TZ de camere foto digitale Panasonic a fost lansat astazi. LUMIX DMC-TZ10 este un adevarat…
eMAG si Credit Europe Bank anunta implementarea solutiei integrate de comert electronic dedicata magazinului online eMAG, platforma ce permite achizitionarea…