YouTube a lansat, luna trecuta, un nou serviciu de inchiriere de filme de lung metraj, contra cost, si in zece zile a reusit sa adune 10.709 dolari.
Serviciul YouTube de inchirere de filme a debutat cu cinci filme independente prezentate la Sundance Film Festival. Cele cinci filme, „The Cove”, „One too many mornigs”, „Homewrecker”, „Children of Invention” si „Bass Ackwards” au fost disponibile zece zile, iar in acest timp au fost inchirate de 2,864 de ori, aducand companiei un profit de 10,709 dolari.
Pretul unui film este de 3,99 de dolari, iar plata se face prin intermediul sistemului de plati online Google Checkout.
Cel mai vizionat film a fost „The Cove” – 1.103 vizualizari. Celelalte filme au fost urmarite dupa cum urmeaza „One too many mornigs” – 340, „Homewrecker” – 355, „Children of Invention” – 490, „Bass Ackwards” – 396.
Cei de la YouTube nu vad un esec in noul serviciu. „Ne-a depasit asteptarile”, a declarat Chris Dale, purtatorul de cuvant al YouTube. „Este normal ca astfel de filme obscure si indepedente sa nu aiba un impact prea mare” a adaugat acesta.
YouTube poarta de mai multa vreme discutii cu o serie de studiouri de film, precum Lionsgate Entertainment, Sony and Warner Brothers privind oferte de filme ale acestora care ar putea fi inchiriate online prin intermediul YouTube.
SURSA: 20minutos.es

Citeste articolul pe: Capital

YouTube a castigat 10.709 dolari din inchirierea de filme

YouTube a lansat, luna trecuta, un nou serviciu de inchiriere de filme de lung metraj, contra cost, si in zece zile a reusit sa adune 10.709 dolari.
Serviciul YouTube de inchirere de filme a debutat cu cinci filme independente prezentate la Sundance Film Festival. Cele cinci filme, „The Cove”, „One too many mornigs”, „Homewrecker”, „Children of Invention” si „Bass Ackwards” au fost disponibile zece zile, iar in acest timp au fost inchirate de 2,864 de ori, aducand companiei un profit de 10,709 dolari.
Pretul unui film este de 3,99 de dolari, iar plata se face prin intermediul sistemului de plati online Google Checkout.
Cel mai vizionat film a fost „The Cove” – 1.103 vizualizari. Celelalte filme au fost urmarite dupa cum urmeaza „One too many mornigs” – 340, „Homewrecker” – 355, „Children of Invention” – 490, „Bass Ackwards” – 396.
Cei de la YouTube nu vad un esec in noul serviciu. „Ne-a depasit asteptarile”, a declarat Chris Dale, purtatorul de cuvant al YouTube. „Este normal ca astfel de filme obscure si indepedente sa nu aiba un impact prea mare” a adaugat acesta.
YouTube poarta de mai multa vreme discutii cu o serie de studiouri de film, precum Lionsgate Entertainment, Sony and Warner Brothers privind oferte de filme ale acestora care ar putea fi inchiriate online prin intermediul YouTube.
SURSA: 20minutos.es

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 539 ori.

Publica un raspuns