Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a elaborat un chestionar prin intermediul caruia vrea sa identifice cele mai potrivite metode pentru introducerea Serviciului Universal si asigurarea accesului populatiei la un set minim de servicii de comunicatii. Serviciul Universal de comunicatii cuprinde furnizarea accesului la reteaua publica de telefonie, la punct fix, alaturi de serviciul de informatii privind abonatii si punerea la dispozitie a registrelor abonatilor si accesul la telefoanele publice cu plata. Adresat tuturor persoanelor interesate in furnizarea sau utilizarea serviciilor de comunicatii incluse in sfera SU, chestionarul este publicat pe pagina de internet a institutiei.
Citeste articolul pe: Financiarul
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a elaborat un chestionar prin intermediul caruia vrea sa identifice cele mai potrivite metode pentru introducerea Serviciului Universal si asigurarea accesului populatiei la un set minim de servicii de comunicatii. Serviciul Universal de comunicatii cuprinde furnizarea accesului la reteaua publica de telefonie, la punct fix, alaturi de serviciul de informatii privind abonatii si punerea la dispozitie a registrelor abonatilor si accesul la telefoanele publice cu plata. Adresat tuturor persoanelor interesate in furnizarea sau utilizarea serviciilor de comunicatii incluse in sfera SU, chestionarul este publicat pe pagina de internet a institutiei.
Citeste articolul pe: Financiarul