2010 este anul in care primii doi mari operatori de telefonie mobila din Romania isi vor intensifica prezenta in mediul online, in masura in care in 2009 au intrat pe un nou segment, cel al comertului electronic. Cu ce atrag operatorii clientii? Promotii la diverse produse, review-uri, timpi de livrare mai mici si optimizarea continutului existent pe site. Unde vor aparea schimbari? In abordarea fata de retelele sociale, unde ambele companii spun ca isi vor intensifica prezenta in 2010. Aici, Vodafone a facut primul pas catre un blog de companie, prin lansarea, NewsRoom, la care au acces deocamdata doar jurnalistii si bloggerii. Cititi mai multe amanunte in editia de maine.
Citeste articolul pe: Financiarul
2010 este anul in care primii doi mari operatori de telefonie mobila din Romania isi vor intensifica prezenta in mediul online, in masura in care in 2009 au intrat pe un nou segment, cel al comertului electronic. Cu ce atrag operatorii clientii? Promotii la diverse produse, review-uri, timpi de livrare mai mici si optimizarea continutului existent pe site. Unde vor aparea schimbari? In abordarea fata de retelele sociale, unde ambele companii spun ca isi vor intensifica prezenta in 2010. Aici, Vodafone a facut primul pas catre un blog de companie, prin lansarea, NewsRoom, la care au acces deocamdata doar jurnalistii si bloggerii. Cititi mai multe amanunte in editia de maine.
Citeste articolul pe: Financiarul