Avant Consulting continua seria de evenimente „Avant Open Days” prin lansarea pe piata din Ardeal a solutiei software pentru gestiunea activitatilor de Asistenta Sociala.
„Odata cu lansarea pe piata din Ardeal – la sfarsitul anului 2009 – a suitei de solutii Avansis, am identificat un interes deosebit pentru aplicatiile software pentru gestiunea activitatilor de Asistenta Sociala. Infiintate de cativa ani ca departamente sau directii in cadrul primariilor, aceste entitati gestioneaza sume importante de bani, iar implementarea unei astfel de solutii se amortizeaza in cel mult un an, printr-o evidenta imbunatatita si gestionare mult mai eficienta a fondurilor sociale”, precizeaza Augustin Dragan, Managing Director – Avant Consulting.
AvanSocial face parte dintr-o suita mai larga de produse software pentru administratia publica locala, reunite intr-un sistem integrat Avansis. Sistemul cuprinde in acest moment 12 componente proiectate unitar, care functioneaza atat independent cat si perfect integrate intre ele. Toate aplicatiile au functionalitati de document management incorporate, ceea ce ofera un avantaj major in circulatia, stocarea si vizualizarea informatiilor chiar in cadrul aplicatiilor, fara a mai fi nevoie de folosirea altor programe.
In afara de aplicatiile AvanTax, AvanTaxVenituri, AvanCont, AvanDoc, AvanPatrimoniu, AvanRegis si AvanSocial ce constituie nucleul Avansis, sistemul mai contine si aplicatii de tip Portal pentru interactiunea cu contribuabilii.
Echipa Avant estimeaza ca va implementa in acest an cel putin cinci sisteme dedicate pentru Asistenta Sociala, fiind deja in discutii avansate cu cateva institutii aferente unor resedinte de judet.

Citeste articolul pe: Agora News

Avant Consulting lanseaza o noua solutie pe piata din Ardeal

Avant Consulting continua seria de evenimente „Avant Open Days” prin lansarea pe piata din Ardeal a solutiei software pentru gestiunea activitatilor de Asistenta Sociala.
„Odata cu lansarea pe piata din Ardeal – la sfarsitul anului 2009 – a suitei de solutii Avansis, am identificat un interes deosebit pentru aplicatiile software pentru gestiunea activitatilor de Asistenta Sociala. Infiintate de cativa ani ca departamente sau directii in cadrul primariilor, aceste entitati gestioneaza sume importante de bani, iar implementarea unei astfel de solutii se amortizeaza in cel mult un an, printr-o evidenta imbunatatita si gestionare mult mai eficienta a fondurilor sociale”, precizeaza Augustin Dragan, Managing Director – Avant Consulting.
AvanSocial face parte dintr-o suita mai larga de produse software pentru administratia publica locala, reunite intr-un sistem integrat Avansis. Sistemul cuprinde in acest moment 12 componente proiectate unitar, care functioneaza atat independent cat si perfect integrate intre ele. Toate aplicatiile au functionalitati de document management incorporate, ceea ce ofera un avantaj major in circulatia, stocarea si vizualizarea informatiilor chiar in cadrul aplicatiilor, fara a mai fi nevoie de folosirea altor programe.
In afara de aplicatiile AvanTax, AvanTaxVenituri, AvanCont, AvanDoc, AvanPatrimoniu, AvanRegis si AvanSocial ce constituie nucleul Avansis, sistemul mai contine si aplicatii de tip Portal pentru interactiunea cu contribuabilii.
Echipa Avant estimeaza ca va implementa in acest an cel putin cinci sisteme dedicate pentru Asistenta Sociala, fiind deja in discutii avansate cu cateva institutii aferente unor resedinte de judet.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 553 ori.

Publica un raspuns