Bogdan Axinia
auto.ro
Pana in 2008 online-ul nu reprezenta un „must” in strategia de promovare a importatorilor. Isi avea locul in mixul de marketing cu procente care nu depaseau 7% din totalul bugetului de promovare. Acum insa situatie e in schimbare spune , Web Development Manager in cadrul Netbridge Development, dezvoltatorul pentru Money.ro.
Care este profilul persoanelor care acceseaza portalurile auto inainte de a merge intr-un showroom?
Utilizatorii auto.ro sunt persoane familiare cu mediul online, care doresc sa afle cat mai multe informatii care sa ii ajute in luarea unei decizii de cumparare (echipari, motorizare, comparatii cu alte modele, total cost of ownership, acoperirea service-urilor oferite de o anumita marca etc).
Ce fel de masini cauta romanii?
Marcile de masini cautate pe auto.ro sunt Dacia, marcile germane (VW, Opel, BMW, Audi), Ford, Skoda.
Pentru masinile second hand, cel mai important criteriu este fara indoiala cel financiar, apoi urmand cele legate de combustibil, motorizare, echipare, etc.
Care sunt avantajele promovarii ofertelor auto online pentru dealer?
Gratuitatea, rapiditatea, increderea de care beneficiaza mediul online.
Care sunt diferentele dintre o oferta online si una offline?
Pana in 2008 online-ul nu reprezenta un „must” in strategia de promovare a importatorilor. Isi avea locul in mixul de marketing cu procente care nu depaseau 7% din totalul bugetului de promovare. Din pacate, in bugetele de media inca nu sunt acordate sume importante mediului online.
auto.ro a fost lansat de NetBridge Development in ianuarie 2007. Cu un trafic ce depaseste 750.000 vizitatori unici pe luna, auto.ro contine anunturi de masini second-hand si noi, precum si stiri auto si test drive-uri.

Citeste articolul pe: Money.ro

Bogdan Axinia, Auto.ro: Pana in 2008 online-ul nu reprezenta un „must” in strategia de promovare

Bogdan Axinia
auto.ro
Pana in 2008 online-ul nu reprezenta un „must” in strategia de promovare a importatorilor. Isi avea locul in mixul de marketing cu procente care nu depaseau 7% din totalul bugetului de promovare. Acum insa situatie e in schimbare spune , Web Development Manager in cadrul Netbridge Development, dezvoltatorul pentru Money.ro.
Care este profilul persoanelor care acceseaza portalurile auto inainte de a merge intr-un showroom?
Utilizatorii auto.ro sunt persoane familiare cu mediul online, care doresc sa afle cat mai multe informatii care sa ii ajute in luarea unei decizii de cumparare (echipari, motorizare, comparatii cu alte modele, total cost of ownership, acoperirea service-urilor oferite de o anumita marca etc).
Ce fel de masini cauta romanii?
Marcile de masini cautate pe auto.ro sunt Dacia, marcile germane (VW, Opel, BMW, Audi), Ford, Skoda.
Pentru masinile second hand, cel mai important criteriu este fara indoiala cel financiar, apoi urmand cele legate de combustibil, motorizare, echipare, etc.
Care sunt avantajele promovarii ofertelor auto online pentru dealer?
Gratuitatea, rapiditatea, increderea de care beneficiaza mediul online.
Care sunt diferentele dintre o oferta online si una offline?
Pana in 2008 online-ul nu reprezenta un „must” in strategia de promovare a importatorilor. Isi avea locul in mixul de marketing cu procente care nu depaseau 7% din totalul bugetului de promovare. Din pacate, in bugetele de media inca nu sunt acordate sume importante mediului online.
auto.ro a fost lansat de NetBridge Development in ianuarie 2007. Cu un trafic ce depaseste 750.000 vizitatori unici pe luna, auto.ro contine anunturi de masini second-hand si noi, precum si stiri auto si test drive-uri.

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 509 ori.

Publica un raspuns