Romtelecom Business Solutions ofera, prin programul Cost Consultancy, consultanta gratuita privind optimizarea costurilor clientilor business ai companiei.
Firmele de dimensiuni medii si mari pot primi recomandari personalizate din partea consultantilor de vanzari Romtelecom Business Solutions despre cele mai potrivite solutii de comunicatii care pot asigura optimizarea costurilor operationale in urma unei analize a resurselor clientilor si a modului in care acestea sunt utilizate.
Programul presupune o analiza a comportamentului de comunicare al clientilor, luand in calcul informatii precum valoarea facturilor din ultima perioada, traficul de voce si de date, numarul de sedii, numarul de angajatii etc. Pe langa portofoliul actual de solutii Romtelecom, de voce, internet si date, retea, securitate IT, au mai fost create special pentru acest program aproximativ 20 de noi servicii Romtelecom.
Costurile generale, reduse cu pana la 40%
Programul a avut un raspuns foarte bun din partea pietei, 30-40% dintre clienti acceptand o oferta venita din partea Romtelecom dupa o discutie cu specialistii companiei.
Pana acum, cea mai mica diminuare de costuri pentru clientii care au apelat la programul Cost Consultancy a fost de 15%, iar cea mai mare scadere de costuri a fost de 40% pentru un client care initial avea mai multi furnizori de solutii de comunicatii.
Tele sau video conferinta inseamna bani mai putini pe deplasari in teritoriu
“Suntem constienti ca majoritatea clientilor nostri sunt preocupati de modul in care fac fata actualei situatii de pe piata. Cea mai frecventa grija exprimata, pe care o impartasim si noi, este legata de nevoia crescanda de optimizare a costurilor si a utilizarii judicioase a resurselor. Raspundem acestor necesitati prin programul Cost Consultancy. Initiativa vizeaza atat optimizarea costurilor existente cu comunicatiile, cat si a costurilor operationale care pot fi reduse prin folosirea solutiilor de IT si telecomunicatii pe care le propunem in cadrul acestui program. Spre exemplu, in cazul implementarii serviciului de tele sau video conferinta, conform evaluarilor interne, putem diminua cu cel putin 35% costurile clientilor generate de deplasarile angajatilor”, declara Ana Maria Gergely, Director Coordonator Vanzari Corporate Romtelecom.
Noua filosofie: sprijina companiile cand le e greu si isi vor aminti de tine cand le va fi bine
„Filosofia noastra este ca, daca in perioade dificile vei sprijini afacerile locale, isi vor aminti acest lucru. Daca ajutam companiile acum, cand vor fi din nou vremuri bune, isi vor aduce aminte ca le-am fost alaturi si vor folosi produsele si serviciile noastre intr-o mai mare masura”, a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business al Romtelecom.
„Romtelecom a introdus o noua abordare a politicii sale comerciale in ceea ce priveste segmentul business inca de anul trecut, bazandu-se pe oferirea de produse peronalizate prin care sa optimizeze costurile clientulor pentru comunicatii si IT, prin programul Cost Consultancy”, a declarat Yorgos Ioannidis, director general al Romtelecom.
Romtelecom Business Solutions este divizia dedicata sprijinirii companiilor romanesti, prin solutii de comunicatii si IT. A fost infiintata in 2007 ca urmare a nevoii tot mai mari de serivicii specializate si dedicate pentru afaceri, oferind companiilor solutii de voce, date, internet fix si mobil, gazduire si managed services. Programul Cost Consultancy este accesibil prin reprezentantii de vanzari Romtelecom dedicati, sunand la 0800 880 888 sau accesand si completand formularul online. Clientii pot testa si un simulator al modului in care functioneaza programul.

Citeste articolul pe: Capital

Cost Consultancy de la Romtelecom: cum sa iti reduci costurile pe timp de criza

Romtelecom Business Solutions ofera, prin programul Cost Consultancy, consultanta gratuita privind optimizarea costurilor clientilor business ai companiei.
Firmele de dimensiuni medii si mari pot primi recomandari personalizate din partea consultantilor de vanzari Romtelecom Business Solutions despre cele mai potrivite solutii de comunicatii care pot asigura optimizarea costurilor operationale in urma unei analize a resurselor clientilor si a modului in care acestea sunt utilizate.
Programul presupune o analiza a comportamentului de comunicare al clientilor, luand in calcul informatii precum valoarea facturilor din ultima perioada, traficul de voce si de date, numarul de sedii, numarul de angajatii etc. Pe langa portofoliul actual de solutii Romtelecom, de voce, internet si date, retea, securitate IT, au mai fost create special pentru acest program aproximativ 20 de noi servicii Romtelecom.
Costurile generale, reduse cu pana la 40%
Programul a avut un raspuns foarte bun din partea pietei, 30-40% dintre clienti acceptand o oferta venita din partea Romtelecom dupa o discutie cu specialistii companiei.
Pana acum, cea mai mica diminuare de costuri pentru clientii care au apelat la programul Cost Consultancy a fost de 15%, iar cea mai mare scadere de costuri a fost de 40% pentru un client care initial avea mai multi furnizori de solutii de comunicatii.
Tele sau video conferinta inseamna bani mai putini pe deplasari in teritoriu
“Suntem constienti ca majoritatea clientilor nostri sunt preocupati de modul in care fac fata actualei situatii de pe piata. Cea mai frecventa grija exprimata, pe care o impartasim si noi, este legata de nevoia crescanda de optimizare a costurilor si a utilizarii judicioase a resurselor. Raspundem acestor necesitati prin programul Cost Consultancy. Initiativa vizeaza atat optimizarea costurilor existente cu comunicatiile, cat si a costurilor operationale care pot fi reduse prin folosirea solutiilor de IT si telecomunicatii pe care le propunem in cadrul acestui program. Spre exemplu, in cazul implementarii serviciului de tele sau video conferinta, conform evaluarilor interne, putem diminua cu cel putin 35% costurile clientilor generate de deplasarile angajatilor”, declara Ana Maria Gergely, Director Coordonator Vanzari Corporate Romtelecom.
Noua filosofie: sprijina companiile cand le e greu si isi vor aminti de tine cand le va fi bine
„Filosofia noastra este ca, daca in perioade dificile vei sprijini afacerile locale, isi vor aminti acest lucru. Daca ajutam companiile acum, cand vor fi din nou vremuri bune, isi vor aduce aminte ca le-am fost alaturi si vor folosi produsele si serviciile noastre intr-o mai mare masura”, a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business al Romtelecom.
„Romtelecom a introdus o noua abordare a politicii sale comerciale in ceea ce priveste segmentul business inca de anul trecut, bazandu-se pe oferirea de produse peronalizate prin care sa optimizeze costurile clientulor pentru comunicatii si IT, prin programul Cost Consultancy”, a declarat Yorgos Ioannidis, director general al Romtelecom.
Romtelecom Business Solutions este divizia dedicata sprijinirii companiilor romanesti, prin solutii de comunicatii si IT. A fost infiintata in 2007 ca urmare a nevoii tot mai mari de serivicii specializate si dedicate pentru afaceri, oferind companiilor solutii de voce, date, internet fix si mobil, gazduire si managed services. Programul Cost Consultancy este accesibil prin reprezentantii de vanzari Romtelecom dedicati, sunand la 0800 880 888 sau accesand si completand formularul online. Clientii pot testa si un simulator al modului in care functioneaza programul.

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 465 ori.

Publica un raspuns