Romtelecom
Operatorul a ales sa promoveze printr-o metoda originala un magazin pe care l-a deschis recent in centrul Bucurestiului: la cativa metri de acesta, in mijlocul unei intersectii, o trupa de mimi profita de culoarea rosie a semaforului pentru a indica soferilor si trecatorilor, prin cuburi inscriptionate cu litere, directia spre magazinul nou deschis.
Pe parcursul a circa 30 de secunde, mimii poarta cuburile deasupra capului formand pe rand, la comanda unui fluier, cuvintele „Magazinul”, „Romtelecom” si „Bd. Unirii 65”. Dupa ce terminau scurta reprezentatie, mimii lasau cuburile jos cateva secunde si indicau cu mana locul exact al magazinului, in timp ce soferii ii priveau cu amuzament.
Campania a inceput de joi si se va mai desfasura doar luni. „S-a optat pentru zilele de joi, vineri si luni (intervalul orar 8-10), cand traficul este mai intens. Happening-ul are loc in apropierea noului magazin Romtelecom din zona Vitan, Bucuresti, si are scopul de a promova locatia acestuia”, au spus reprezentanti ai companiei pentru DailyBusiness.ro.
Operatorul a mai desfasurat campanii de promovare a magazinelor Romtelecom si in trecut, insa „aceasta este prima actiune care a presupus o punere in scena pentru care a fost folosita o trupa de mimi. Am ales o abordare inedita pentru a iesi in evidenta in acest peisaj care abunda in formate de evenimente devenite clasice”, au mai spus oficiali ai companiei, lider pe segmentul de telefonie fixa in Romania.
Graffiti BBDO este agentia de publicitate cu care lucreaza Romtelecom, si cea care a organizat acest eveniment.

Citeste articolul pe: Daily Business

Cum isi promoveaza Romtelecom noul magazin din centrul Capitalei: La semafor, o trupa de mimi albastri compune mesaje din cuburi imense (FOTO)

Romtelecom
Operatorul a ales sa promoveze printr-o metoda originala un magazin pe care l-a deschis recent in centrul Bucurestiului: la cativa metri de acesta, in mijlocul unei intersectii, o trupa de mimi profita de culoarea rosie a semaforului pentru a indica soferilor si trecatorilor, prin cuburi inscriptionate cu litere, directia spre magazinul nou deschis.
Pe parcursul a circa 30 de secunde, mimii poarta cuburile deasupra capului formand pe rand, la comanda unui fluier, cuvintele „Magazinul”, „Romtelecom” si „Bd. Unirii 65”. Dupa ce terminau scurta reprezentatie, mimii lasau cuburile jos cateva secunde si indicau cu mana locul exact al magazinului, in timp ce soferii ii priveau cu amuzament.
Campania a inceput de joi si se va mai desfasura doar luni. „S-a optat pentru zilele de joi, vineri si luni (intervalul orar 8-10), cand traficul este mai intens. Happening-ul are loc in apropierea noului magazin Romtelecom din zona Vitan, Bucuresti, si are scopul de a promova locatia acestuia”, au spus reprezentanti ai companiei pentru DailyBusiness.ro.
Operatorul a mai desfasurat campanii de promovare a magazinelor Romtelecom si in trecut, insa „aceasta este prima actiune care a presupus o punere in scena pentru care a fost folosita o trupa de mimi. Am ales o abordare inedita pentru a iesi in evidenta in acest peisaj care abunda in formate de evenimente devenite clasice”, au mai spus oficiali ai companiei, lider pe segmentul de telefonie fixa in Romania.
Graffiti BBDO este agentia de publicitate cu care lucreaza Romtelecom, si cea care a organizat acest eveniment.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 479 ori.

Publica un raspuns