Doraly.eu
Dezvoltatorul de spatii comerciale Doraly a investit 25.000 euro in relansarea site-ului oficial al companiei, , intr-un sir de proiecte globale similare. „Obiectivul este sa obtinem un ROI (return on investment – n.r.) pozitiv, ne intereseaza vizitatorii relevanti care sa se transforme in clienti”, a spus Carmen Mihailescu, director executiv al Octogon Total Management SRL, firma care gestioneaza operatiunile Doraly Expo Market.
In suma de 25.000 euro sunt incluse intretinerea si optimizarea pentru o perioada de trei luni de la lansare.
Compania va investi inca circa 25.000 euro in campaniile de media si intr-o serie de servicii de optimizare.
Organizarea siteului ofera informatii pentru toate categoriile de audienta vizate de Expo Market Doraly – cumparatori, potentiali chiriasi si alti beneficiari precum presa sau actionarii, conform oficialilor companiei.
Extensia .eu a fost aleasa in defavoarea .ro intrucat „este un business la nivel global, pentru ca o parte din actiuni apartin grupului financiar britanic HSBC si or sa urmeze si versiuni in alte limbi de circulatie internationala”.
Veniturile Expo Market Doraly au sczut cu 11% in 2009, la 12 milioane de euro, iar pentru acest an este prevazuta o reducere a acestora cu aproximativ 12%, la 10,5 milioane de euro.

Citeste articolul pe: Daily Business

Expo Market Doraly investeste 50.000 euro in relansarea site-ului, pentru a atrage noi clienti

Doraly.eu
Dezvoltatorul de spatii comerciale Doraly a investit 25.000 euro in relansarea site-ului oficial al companiei, , intr-un sir de proiecte globale similare. „Obiectivul este sa obtinem un ROI (return on investment – n.r.) pozitiv, ne intereseaza vizitatorii relevanti care sa se transforme in clienti”, a spus Carmen Mihailescu, director executiv al Octogon Total Management SRL, firma care gestioneaza operatiunile Doraly Expo Market.
In suma de 25.000 euro sunt incluse intretinerea si optimizarea pentru o perioada de trei luni de la lansare.
Compania va investi inca circa 25.000 euro in campaniile de media si intr-o serie de servicii de optimizare.
Organizarea siteului ofera informatii pentru toate categoriile de audienta vizate de Expo Market Doraly – cumparatori, potentiali chiriasi si alti beneficiari precum presa sau actionarii, conform oficialilor companiei.
Extensia .eu a fost aleasa in defavoarea .ro intrucat „este un business la nivel global, pentru ca o parte din actiuni apartin grupului financiar britanic HSBC si or sa urmeze si versiuni in alte limbi de circulatie internationala”.
Veniturile Expo Market Doraly au sczut cu 11% in 2009, la 12 milioane de euro, iar pentru acest an este prevazuta o reducere a acestora cu aproximativ 12%, la 10,5 milioane de euro.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 490 ori.

Publica un raspuns