Romtelecom ofera deja televiziune prin internet (IPTV), insa intentioneaza sa-si completeze portofoliul, pana la sfarsitul anului, cu un serviciu care va permite clientilor sa comande vizualizarea anumitor filme sau emisiuni TV contra unei taxe (Video on Demand – VoD). Operatorul va adauga si alte facilitati in lunile urmatoare, una dintre acestea fiind serviciul „Catch up TV”.
Serviciul de televiziune Dolce Interactiv, bazat pe tehnologia IPTV, a fost lansat in zece orase la finele anului trecut si permite clientilor sa vizioneze la cerere aproximativ 200 de titluri de filme, documentare, concerte de muzica etc. Prin IPTV clientii pot controla si administra mai bine continutul TV, prin selectarea si inregistrarea programelor de care sunt interesati. Abonatii Dolce Interactiv au la dispozitie un portal web prin care vor putea administra propria experienta TV.
Sursa: Mediafax

Citeste articolul pe: Financiarul

Filme si emisiuni TV la comanda, prin Dolce Interactiv de la Romtelecom

Romtelecom ofera deja televiziune prin internet (IPTV), insa intentioneaza sa-si completeze portofoliul, pana la sfarsitul anului, cu un serviciu care va permite clientilor sa comande vizualizarea anumitor filme sau emisiuni TV contra unei taxe (Video on Demand – VoD). Operatorul va adauga si alte facilitati in lunile urmatoare, una dintre acestea fiind serviciul „Catch up TV”.
Serviciul de televiziune Dolce Interactiv, bazat pe tehnologia IPTV, a fost lansat in zece orase la finele anului trecut si permite clientilor sa vizioneze la cerere aproximativ 200 de titluri de filme, documentare, concerte de muzica etc. Prin IPTV clientii pot controla si administra mai bine continutul TV, prin selectarea si inregistrarea programelor de care sunt interesati. Abonatii Dolce Interactiv au la dispozitie un portal web prin care vor putea administra propria experienta TV.
Sursa: Mediafax

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 402 ori.

Publica un raspuns