Monopoly Media
Grupul Realitatea-Catavencu isi extinde activitatea in Franta prin exportul unui nou model de business. , parte a Grupului si lider pe piata de digital signage din Romania, si-a lansat operatiunile in capitala Frantei.
Compania a semnat deja mai multe contracte cu parteneri francezi care ii vor permite sa instaleze aproape 3000 de ecrane in diferite locatii din Paris, precum patiserii, braserii sau banci. Continutul editorial care va rula aici este furnizat de Realitatea TV si de Monopoly Media.
„Dezvoltarea Monopoly in afara Romaniei s-a aflat pe agenda noastra inca de la inceput. Faptul ca Monopoly a fost aleasa sa dezvolte aceaste retele in Paris a demonstrat ca ceea ce am construit in Romania in ultimii 4 ani reprezinta un model de business care poate fi replicat cu success in alte tari, dar si faptul ca apartenenta la un Grup de presa precum Realitatea-Catavencu este extrem de importanta.” spune Gabriel Faflei, Director General Monopoly Media.
Decizia de a extinde aceasta retea in Franta este o urmare fireasca a strategiei de dezvoltare cu precadere a mediei electronice. Renuntarea la operatiunile de print a permis Grupului Realitatea-Catavencu sa aloce resurse suplimentare acestui tip de business.
Monopoly Media detine o retea, sub marca ZOOM, de aproape 4000 de ecrane in peste 30 de orase din Romania. Acestea sunt situate in zone cu trafic intens de persoane: hypermarket-uri, statii de metrou, aeroporturi, restaurante, clinici medicale si altele. ZOOM este cea mai mare retea de televiziune cu circuit inchis din Europa Centrala si de Est si unul dintre cei mai importanti operatori in domeniu din intreaga Europa.

Citeste articolul pe: Money.ro

Grupul Realitatea-Catavencu se extinde in Franta

Monopoly Media
Grupul Realitatea-Catavencu isi extinde activitatea in Franta prin exportul unui nou model de business. , parte a Grupului si lider pe piata de digital signage din Romania, si-a lansat operatiunile in capitala Frantei.
Compania a semnat deja mai multe contracte cu parteneri francezi care ii vor permite sa instaleze aproape 3000 de ecrane in diferite locatii din Paris, precum patiserii, braserii sau banci. Continutul editorial care va rula aici este furnizat de Realitatea TV si de Monopoly Media.
„Dezvoltarea Monopoly in afara Romaniei s-a aflat pe agenda noastra inca de la inceput. Faptul ca Monopoly a fost aleasa sa dezvolte aceaste retele in Paris a demonstrat ca ceea ce am construit in Romania in ultimii 4 ani reprezinta un model de business care poate fi replicat cu success in alte tari, dar si faptul ca apartenenta la un Grup de presa precum Realitatea-Catavencu este extrem de importanta.” spune Gabriel Faflei, Director General Monopoly Media.
Decizia de a extinde aceasta retea in Franta este o urmare fireasca a strategiei de dezvoltare cu precadere a mediei electronice. Renuntarea la operatiunile de print a permis Grupului Realitatea-Catavencu sa aloce resurse suplimentare acestui tip de business.
Monopoly Media detine o retea, sub marca ZOOM, de aproape 4000 de ecrane in peste 30 de orase din Romania. Acestea sunt situate in zone cu trafic intens de persoane: hypermarket-uri, statii de metrou, aeroporturi, restaurante, clinici medicale si altele. ZOOM este cea mai mare retea de televiziune cu circuit inchis din Europa Centrala si de Est si unul dintre cei mai importanti operatori in domeniu din intreaga Europa.

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 471 ori.

Publica un raspuns