Salonului International Auto de la Geneva
CR-Z
Editia 2010 a va insemna debutul versiunii europeane a hibridului coupe Honda CR-Z. Versiunea europeana dispune de un sistem 2+2 locuri, precum si de faruri de zi cu opt LED-uri. Modelul va fi pus in vanzare in Europa la mijlocul anului 2010.
Utilizatorii CR-Z se vor putea bucura de primul automobil ce imbina un sistem hibrid cu o cutie de viteze manuala cu sase viteze. Combinand un motor eficient de 1.5 litri alimentat cu benzina si sistemul hibrid unic IMA creat de Honda, CR-Z ofera un nivel scazut de emisii si, in acelasi timp, o experienta de sofat minunata. Datorita caraterului sau flexibil, sistemul hibrid IMA poate fi folosit in combinatie cu o cutie manuala de viteze, permitand conducatorului auto sa foloseasca intreaga forta a vehiculului si in acelasi timp sa economiseasca benzina (5.0 l/100 km).
Pentru a optimiza alegerile utilizatorului in materie de sofat si pentru a spori manevrabilitatea automobilului, CR-Z a fost dotat cu sistemul 3-Mode Drive. Aceasta caracteristica unica permite soferului sa aleaga intre cele trei moduri de conducere, care modifica raspunsul acceleratiei, al directiei, timpul de oprire al motorului la stationare, controlul climei si nivelul de asistenta oferit de sistemul IMA. Prin dezvoltarea acestui mecanism, Honda permite soferului sa adapteze setarile vehiculului in asa fel incat acesta sa se bucure de calatoriile pe care le face, de maximizarea economiei pe care Honda o asigura sau de un echilibru intre cele doua.
Butoanele sport au devenit un lucru obisnuit, de cele mai multe ori oferind un raspuns mai rapid al cuplului, insa Sistemul 3-Mode Drive creat de Honda este diferit. Noul sistem modifica comportamentul sasiului hibridului cat si servodirectia si reglajul intre cele trei moduri. Astfel, acceleratia este mai energica, sistemul hibrid IMA ofera un grad ridicat de asistenta prin motorul electric, si se modifica raspunsul servodirectiei.
Modul ECON poate fi selectat acordand prioritate economiei de combustibil prin actionarea sistemelor drive-by-wire, ECU, a aerului conditionat si a sistemului hibrid. Cand conditiile de sofat nu sunt cele sportive sau placute, functia Eco Assist impreuna cu modul ECON ii da soferului posibilitatea de a economisi combustibil mai mult ca niciodata in drumul spre munca sau in traficul intens.
In orice moment automobilul poate circula in modul NORM, lucru ce prevede un echilibru intre performanta, economie si emisii reduse. In plus fata de functia Eco Assist, iluminarea indicatorului CR-Z este conectata la sistemul de condus cu 3 moduri.In modul NORM, vitezometrul are culoarea albastra, iar in momentul in care automobilul este condus economic, vitezometrul indica „verde”. In modul ECON vitezometrul este de asemenea luminat albastru (stralucind verde cand se conduce economic) dar si verde (apare si pictograma reprezentata de o floare verde eco, alaturi). Cand vitezometrul este “rosu” aceasta indica faptul ca CR-Z este condus in modul SPORT.
Citeste si
Noul Volvo S60 – revolutie in designul scandinav

Citeste articolul pe: Money.ro

Honda CR-Z hybrid debuteaza la Geneva si intra la vanzare din vara

Salonului International Auto de la Geneva
CR-Z
Editia 2010 a va insemna debutul versiunii europeane a hibridului coupe Honda CR-Z. Versiunea europeana dispune de un sistem 2+2 locuri, precum si de faruri de zi cu opt LED-uri. Modelul va fi pus in vanzare in Europa la mijlocul anului 2010.
Utilizatorii CR-Z se vor putea bucura de primul automobil ce imbina un sistem hibrid cu o cutie de viteze manuala cu sase viteze. Combinand un motor eficient de 1.5 litri alimentat cu benzina si sistemul hibrid unic IMA creat de Honda, CR-Z ofera un nivel scazut de emisii si, in acelasi timp, o experienta de sofat minunata. Datorita caraterului sau flexibil, sistemul hibrid IMA poate fi folosit in combinatie cu o cutie manuala de viteze, permitand conducatorului auto sa foloseasca intreaga forta a vehiculului si in acelasi timp sa economiseasca benzina (5.0 l/100 km).
Pentru a optimiza alegerile utilizatorului in materie de sofat si pentru a spori manevrabilitatea automobilului, CR-Z a fost dotat cu sistemul 3-Mode Drive. Aceasta caracteristica unica permite soferului sa aleaga intre cele trei moduri de conducere, care modifica raspunsul acceleratiei, al directiei, timpul de oprire al motorului la stationare, controlul climei si nivelul de asistenta oferit de sistemul IMA. Prin dezvoltarea acestui mecanism, Honda permite soferului sa adapteze setarile vehiculului in asa fel incat acesta sa se bucure de calatoriile pe care le face, de maximizarea economiei pe care Honda o asigura sau de un echilibru intre cele doua.
Butoanele sport au devenit un lucru obisnuit, de cele mai multe ori oferind un raspuns mai rapid al cuplului, insa Sistemul 3-Mode Drive creat de Honda este diferit. Noul sistem modifica comportamentul sasiului hibridului cat si servodirectia si reglajul intre cele trei moduri. Astfel, acceleratia este mai energica, sistemul hibrid IMA ofera un grad ridicat de asistenta prin motorul electric, si se modifica raspunsul servodirectiei.
Modul ECON poate fi selectat acordand prioritate economiei de combustibil prin actionarea sistemelor drive-by-wire, ECU, a aerului conditionat si a sistemului hibrid. Cand conditiile de sofat nu sunt cele sportive sau placute, functia Eco Assist impreuna cu modul ECON ii da soferului posibilitatea de a economisi combustibil mai mult ca niciodata in drumul spre munca sau in traficul intens.
In orice moment automobilul poate circula in modul NORM, lucru ce prevede un echilibru intre performanta, economie si emisii reduse. In plus fata de functia Eco Assist, iluminarea indicatorului CR-Z este conectata la sistemul de condus cu 3 moduri.In modul NORM, vitezometrul are culoarea albastra, iar in momentul in care automobilul este condus economic, vitezometrul indica „verde”. In modul ECON vitezometrul este de asemenea luminat albastru (stralucind verde cand se conduce economic) dar si verde (apare si pictograma reprezentata de o floare verde eco, alaturi). Cand vitezometrul este “rosu” aceasta indica faptul ca CR-Z este condus in modul SPORT.
Citeste si
Noul Volvo S60 – revolutie in designul scandinav

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 506 ori.

Publica un raspuns