HP lanseaza o serie de servicii menite sa imbunatateasca eficienta operationala a centrelor de date de dimensiuni mici si medii si sa creasca flexibilitatea bugetelor IT, astfel incat sa asigure respectarea angajamentelor privind nivelul de calitate a serviciilor.
Datorita portofoliului de servicii IT oferit de HP, proprietarii centrelor de date de dimensiuni mici si medii pot sa utilizeze mai rentabil activele de care dispun si sa implementeze proiecte de imbunatatire a sistemului utilizat folosind personalul existent. Aceste servicii simplifica activitatea de administrare a mediilor IT multivendor, oferindu-le clientilor posibilitatea sa beneficieze de modele inovatoare de livrare a serviciilor, precum virtualizare sau cloud computing.
In acelasi timp, HP a dezvoltat o serie de optiuni flexibile de finantare pentru servicii tehnologice personalizate, potrivite atat pentru companii, cat si pentru partenerii din canalul de distributie.
„Echipele centrelor de date se confrunta cu medii tot mai complexe, in special in momentul in care deruleaza proiecte de virtualizare pe platforme si sisteme de operare oferite de vendori diferiti”, a declarat Ron Silliman, analist principal Gartner, Inc. „Aceste provocari sunt cu atat mai mari pentru companiile cu centre de date mici si medii, companii cu personal restrans, ale caror bugete au fost afectate de situatia economica din ultimele luni. Noi le recomandam tuturor clientilor sa abordeze problema eficientei operationale la nivelul intregii arhitecturi IT pentru a reduce astfel riscurile si pentru a obtine rezultate mai bune”.
Este imperativ ca serviciile tehnologice virtualizate comune sa fie disponibile in orice moment, rapid si eficient. De aceea, serviciile HP le dau clientilor posibilitatea sa controleze mai indeaproape fiecare functie de suport din cadrul propriului mediu IT.
Serviciile HP de suport multi-vendor (MVSS) le permit clientilor sa ofere un nivel mai ridicat de calitate a serviciilor si sa reduca, simultan, complexitatea mediilor tehnologice eterogene si costurile asociate administrarii acestora. HP simplifica activitatile de suport printr-un singur contract integrat de servicii, care preia astfel responsabilitatea pentru contractele incheiate cu furnizorii, acordurile de servicii si pentru atingerea obiectivelor cuantificabile stabilite.
HP Insight Remote Support asigura solutionarea rapida a defectiunilor pentru a reduce intreruperile in activitate si riscurile asociate, oferind servicii permanente de monitorizare de la distanta, servicii de diagnoza si de anticipare a problemelor.
HP Active Chat ofera suport pentru solutionarea defectiunilor in timp real, prin servicii web chat, pentru un numar limitat de servere si alte produse de stocare HP.
HP Data Center Training Symposium contribuie semnificativ la cresterea eficientei angajatilor prin programe personalizate de training.
Pregatite pentru centre de date cu suprafete de pana la aproape 500 m2, serviciile de evaluare HP identifica oportunitatile de optimizare a capacitatii de procesare, reducand, simultan, costurile legate de consumul de energie electrica.
De asemenea, HP a simplificat procesul prin care companiile mici si mijlocii pot achizitiona serviciile tehnologice de care au nevoie pentru a valorifica infrastructurile pe care le detin si pentru a utiliza mai bine resursele limitate.

Citeste articolul pe: Agora News

HP lanseaza noi servicii pentru centrele de date mici si medii

HP lanseaza o serie de servicii menite sa imbunatateasca eficienta operationala a centrelor de date de dimensiuni mici si medii si sa creasca flexibilitatea bugetelor IT, astfel incat sa asigure respectarea angajamentelor privind nivelul de calitate a serviciilor.
Datorita portofoliului de servicii IT oferit de HP, proprietarii centrelor de date de dimensiuni mici si medii pot sa utilizeze mai rentabil activele de care dispun si sa implementeze proiecte de imbunatatire a sistemului utilizat folosind personalul existent. Aceste servicii simplifica activitatea de administrare a mediilor IT multivendor, oferindu-le clientilor posibilitatea sa beneficieze de modele inovatoare de livrare a serviciilor, precum virtualizare sau cloud computing.
In acelasi timp, HP a dezvoltat o serie de optiuni flexibile de finantare pentru servicii tehnologice personalizate, potrivite atat pentru companii, cat si pentru partenerii din canalul de distributie.
„Echipele centrelor de date se confrunta cu medii tot mai complexe, in special in momentul in care deruleaza proiecte de virtualizare pe platforme si sisteme de operare oferite de vendori diferiti”, a declarat Ron Silliman, analist principal Gartner, Inc. „Aceste provocari sunt cu atat mai mari pentru companiile cu centre de date mici si medii, companii cu personal restrans, ale caror bugete au fost afectate de situatia economica din ultimele luni. Noi le recomandam tuturor clientilor sa abordeze problema eficientei operationale la nivelul intregii arhitecturi IT pentru a reduce astfel riscurile si pentru a obtine rezultate mai bune”.
Este imperativ ca serviciile tehnologice virtualizate comune sa fie disponibile in orice moment, rapid si eficient. De aceea, serviciile HP le dau clientilor posibilitatea sa controleze mai indeaproape fiecare functie de suport din cadrul propriului mediu IT.
Serviciile HP de suport multi-vendor (MVSS) le permit clientilor sa ofere un nivel mai ridicat de calitate a serviciilor si sa reduca, simultan, complexitatea mediilor tehnologice eterogene si costurile asociate administrarii acestora. HP simplifica activitatile de suport printr-un singur contract integrat de servicii, care preia astfel responsabilitatea pentru contractele incheiate cu furnizorii, acordurile de servicii si pentru atingerea obiectivelor cuantificabile stabilite.
HP Insight Remote Support asigura solutionarea rapida a defectiunilor pentru a reduce intreruperile in activitate si riscurile asociate, oferind servicii permanente de monitorizare de la distanta, servicii de diagnoza si de anticipare a problemelor.
HP Active Chat ofera suport pentru solutionarea defectiunilor in timp real, prin servicii web chat, pentru un numar limitat de servere si alte produse de stocare HP.
HP Data Center Training Symposium contribuie semnificativ la cresterea eficientei angajatilor prin programe personalizate de training.
Pregatite pentru centre de date cu suprafete de pana la aproape 500 m2, serviciile de evaluare HP identifica oportunitatile de optimizare a capacitatii de procesare, reducand, simultan, costurile legate de consumul de energie electrica.
De asemenea, HP a simplificat procesul prin care companiile mici si mijlocii pot achizitiona serviciile tehnologice de care au nevoie pentru a valorifica infrastructurile pe care le detin si pentru a utiliza mai bine resursele limitate.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 392 ori.

Publica un raspuns