Geneva Motor Show 2010
Koenigsegg sarbatoreste 15 de existenta la cu un model ale carui caracteristici trezesc cu siguranta invidia concurentilor: supercarul Agera este propulsat de un motor care dezvolta 910 CP si un cuplu maxim de 1100 Nm!
Documente atasate
Date tehnice Koenigsegg Agera
Performanetele motorului aduc valori rutiere impresionante pentru Koenigsegg Agera: de la 0-100km/h in 3,1 secunde si o viteza maxima de 390 km/h.
Motorul montat de pe Agera este un V8 de 4,7 l cu patru valve pe cilindru. Intre 2860 si 6170 rpm motorul poate oferi 1000 Nm, valoarea maxima a cuplului de 1100 Nm fiind atinsa la 5100 rpm. Cu aceste valori Koenigsegg Agera poate atinge in 8,9 secunde 200 km/h. ( Detalii complete despre motor in documentul atasat acestui material)
Sasiul este realizat din fibra de carbon in combinatie cu alumniu. Intreaga masina cantareste 1290 kg. Supercarul franeaza cu ajutorul discurilor ceremice ventilate si pneurilor dezvoltate in colaborare cu Michelin.
Printre echipamentele disponibile se numara si un G senzor, absolut necesar in cazul unui model pentru care producatorul anunta o forta G laterala cu un coeficient de 1.6 G.

Citeste articolul pe: Money.ro

Koenigsegg Agera: 910 CP dezlantuiti la Geneva Motor Show

Geneva Motor Show 2010
Koenigsegg sarbatoreste 15 de existenta la cu un model ale carui caracteristici trezesc cu siguranta invidia concurentilor: supercarul Agera este propulsat de un motor care dezvolta 910 CP si un cuplu maxim de 1100 Nm!
Documente atasate
Date tehnice Koenigsegg Agera
Performanetele motorului aduc valori rutiere impresionante pentru Koenigsegg Agera: de la 0-100km/h in 3,1 secunde si o viteza maxima de 390 km/h.
Motorul montat de pe Agera este un V8 de 4,7 l cu patru valve pe cilindru. Intre 2860 si 6170 rpm motorul poate oferi 1000 Nm, valoarea maxima a cuplului de 1100 Nm fiind atinsa la 5100 rpm. Cu aceste valori Koenigsegg Agera poate atinge in 8,9 secunde 200 km/h. ( Detalii complete despre motor in documentul atasat acestui material)
Sasiul este realizat din fibra de carbon in combinatie cu alumniu. Intreaga masina cantareste 1290 kg. Supercarul franeaza cu ajutorul discurilor ceremice ventilate si pneurilor dezvoltate in colaborare cu Michelin.
Printre echipamentele disponibile se numara si un G senzor, absolut necesar in cazul unui model pentru care producatorul anunta o forta G laterala cu un coeficient de 1.6 G.

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 429 ori.

Publica un raspuns