Media Cafe, reprezentantul exclusiv al Yahoo! in Romania lanseaza astazi, in premiera pentru Europa Centrala si de Est, un instrument de comunicare cu piata de publicitate online din Romania, oferind date cantitative si calitative actuale privind traficul din Romania pe cea mai extinsa retea de utilizatori online – reteaua Yahoo!. Instrumentul, creat din nevoia locala de a contribui la ierarhizarea corecta si validata a datelor de audienta si trafic online din Romania, a fost apreciat pe plan regional, astfel ca, in urmatoarea perioada, acesta va fi extins si localizat de Yahoo! in 5 piete EMEA.
„Yahoo! Advertising ofera clientilor de publicitate precum si analistilor pietei locale o serie de resurse complete si actualizate privind dimensiunea si calitatea audientei sale online. Instrumentul pune intr-o lumina validata si credibila pozitia retelei in clasamentul general al audientelor online din Romania, afisand cifre de trafic centralizate si auditate dupa metodologia unei companii listate la Bursa cum este Yahoo!. Suntem convinsi ca acest demers va clarifica pozitia Yahoo! in Romania in topul audientelor online si va contribui la succesul campaniilor de comunicare online cu puterea si impactul pe care il are destinatia numarul 1 online a Romaniei. In plus proiectul ofera indicii importante privind oportunitatile creative care pot fi dezvoltate in campanii de anvergura pe Yahoo!, prezentand exemple si studii de caz din cele mai diverse industrii”, a declarat Mihai Fanache Managing Director Media Cafe, companie care este reprezentantul exclusiv al Yahoo! in Romania din 2006.
„Yahooadvertising.ro va fi un proiect relevant pentru piata de publicitate din Romania. L-am apreciat ca pe unul din cele mai complete produse de acest gen dezvoltate pentru Yahoo! si avem convingerea ca va fi o resursa valoroasa atat pentru piata, cat si pentru pozitionarea Yahoo! in Romania”, a declarat Marvin Liao – Director Comercial Yahoo! pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
Yahoo! Advertising prezinta o serie de informatii demografice si psihografice care permit targetarea riguroasa si eficienta a utilizatorilor romani si prezinta cele mai creative campanii locale derulate in ultimii ani. Acest model de interactiune si comunicare cu piata locala a fost considerat un exemplu de bune practici de catre managementul central al retelei, astfel incat in perioada urmatoare va fi implementat in alte cateva tari cu potential ridicat pentru Yahoo! asa cum este Romania.

Citeste articolul pe: Curierul National

MediaCafe lanseaza www.yahooadvertising.ro, in premiera pentru ECE

Media Cafe, reprezentantul exclusiv al Yahoo! in Romania lanseaza astazi, in premiera pentru Europa Centrala si de Est, un instrument de comunicare cu piata de publicitate online din Romania, oferind date cantitative si calitative actuale privind traficul din Romania pe cea mai extinsa retea de utilizatori online – reteaua Yahoo!. Instrumentul, creat din nevoia locala de a contribui la ierarhizarea corecta si validata a datelor de audienta si trafic online din Romania, a fost apreciat pe plan regional, astfel ca, in urmatoarea perioada, acesta va fi extins si localizat de Yahoo! in 5 piete EMEA.
„Yahoo! Advertising ofera clientilor de publicitate precum si analistilor pietei locale o serie de resurse complete si actualizate privind dimensiunea si calitatea audientei sale online. Instrumentul pune intr-o lumina validata si credibila pozitia retelei in clasamentul general al audientelor online din Romania, afisand cifre de trafic centralizate si auditate dupa metodologia unei companii listate la Bursa cum este Yahoo!. Suntem convinsi ca acest demers va clarifica pozitia Yahoo! in Romania in topul audientelor online si va contribui la succesul campaniilor de comunicare online cu puterea si impactul pe care il are destinatia numarul 1 online a Romaniei. In plus proiectul ofera indicii importante privind oportunitatile creative care pot fi dezvoltate in campanii de anvergura pe Yahoo!, prezentand exemple si studii de caz din cele mai diverse industrii”, a declarat Mihai Fanache Managing Director Media Cafe, companie care este reprezentantul exclusiv al Yahoo! in Romania din 2006.
„Yahooadvertising.ro va fi un proiect relevant pentru piata de publicitate din Romania. L-am apreciat ca pe unul din cele mai complete produse de acest gen dezvoltate pentru Yahoo! si avem convingerea ca va fi o resursa valoroasa atat pentru piata, cat si pentru pozitionarea Yahoo! in Romania”, a declarat Marvin Liao – Director Comercial Yahoo! pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
Yahoo! Advertising prezinta o serie de informatii demografice si psihografice care permit targetarea riguroasa si eficienta a utilizatorilor romani si prezinta cele mai creative campanii locale derulate in ultimii ani. Acest model de interactiune si comunicare cu piata locala a fost considerat un exemplu de bune practici de catre managementul central al retelei, astfel incat in perioada urmatoare va fi implementat in alte cateva tari cu potential ridicat pentru Yahoo! asa cum este Romania.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 645 ori.

Publica un raspuns