Grupul Realitatea-Catavencu a anuntat extinderea activitatii in Franta prin exportul business-ului Monopoly Media. Compania, parte a grupuluisi lider pe piata de digital signage din Romania, si-a lansat operatiunile in capitala Frantei.
Monopoly Media a semnat deja mai multe contracte cu parteneri francezi care ii vor permite sa instaleze aproape 3.000 de ecrane in diferite locatii din Paris, precum patiserii, braserii sau banci. Continutul editorial care va rula aici este furnizat de Realitatea TV si de Monopoly Media.
„Dezvoltarea Monopoly in afara Romaniei s-a aflat pe agenda noastra inca de la inceput. Faptul ca Monopoly a fost aleasa sa dezvolte aceaste retele in Paris a demonstrat ca ceea ce am construit in Romania in ultimii 4 ani reprezinta un model de business care poate fi replicat cu success in alte tari, dar si faptul ca apartenenta la un grup de presa precum Realitatea-Catavencu este extrem de importanta”, a declarat Gabriel Faflei, Director General Monopoly Media.
Acesta a mai subliniat ca renuntarea la operatiunile de print a permis Grupului Realitatea-Catavencu sa aloce resurse suplimentare acestui tip de business.
Monopoly Media detine o retea, sub marca ZOOM, de aproape 4.000 de ecrane in peste 30 de orase din Romania. Acestea sunt situate in zone cu trafic intens de persoane: hypermarket-uri, statii de metrou, aeroporturi, restaurante, clinici medicale si altele.

Citeste articolul pe: Capital

Realitatea-Catavencu duce reteaua Monopoly Media in Franta

Grupul Realitatea-Catavencu a anuntat extinderea activitatii in Franta prin exportul business-ului Monopoly Media. Compania, parte a grupuluisi lider pe piata de digital signage din Romania, si-a lansat operatiunile in capitala Frantei.
Monopoly Media a semnat deja mai multe contracte cu parteneri francezi care ii vor permite sa instaleze aproape 3.000 de ecrane in diferite locatii din Paris, precum patiserii, braserii sau banci. Continutul editorial care va rula aici este furnizat de Realitatea TV si de Monopoly Media.
„Dezvoltarea Monopoly in afara Romaniei s-a aflat pe agenda noastra inca de la inceput. Faptul ca Monopoly a fost aleasa sa dezvolte aceaste retele in Paris a demonstrat ca ceea ce am construit in Romania in ultimii 4 ani reprezinta un model de business care poate fi replicat cu success in alte tari, dar si faptul ca apartenenta la un grup de presa precum Realitatea-Catavencu este extrem de importanta”, a declarat Gabriel Faflei, Director General Monopoly Media.
Acesta a mai subliniat ca renuntarea la operatiunile de print a permis Grupului Realitatea-Catavencu sa aloce resurse suplimentare acestui tip de business.
Monopoly Media detine o retea, sub marca ZOOM, de aproape 4.000 de ecrane in peste 30 de orase din Romania. Acestea sunt situate in zone cu trafic intens de persoane: hypermarket-uri, statii de metrou, aeroporturi, restaurante, clinici medicale si altele.

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 536 ori.

Publica un raspuns