Lansat la inceputul acestui an de catre americanii de la Apple, iPad-ul a fost din start asimilat cu ideea de revolutie in IT si nu numai. Astazi, aceasta revolutie incepe sa-si faca simtita prezenta in industria mass-media.
Mai exact, este vorba despre initiativa celor de la Wall Street Journal de a lansa un sistem de abonare care implica platirea unei sume de 17,99 de dolari pentru continutul ziarului. Partea noua este ca acest sistem este adresat posesorilor iPad, intrucat formatul editiei pe care acestia o vor primi contra sumei amintite mai sus este special creat pentru acest gadget.
WSJ mai avea o versiune creata special pentru e-readerul Kindle, care costa 14,99 de dolari, insa se estimeaza ca cea pentru iPad se va bucura de un real succes, dat fiind faptul ca aplicatia lansata deja de New York Times i-a determinat pe advertiseri sa se inghesuie sa cumpere spatiu publicitar ce urma a fi difuzat pe iPad.
Sumele pe care companii precum Coca-Cola sau Fedex le-au platit pentru a-si difuza reclamele pe ecranele gadgetului inventat de compania lui Steve Jobs sunt in jur de 400.000 de dolari pe un pachet publicitar intins pe o durata de 4 luni.

Citeste articolul pe: Capital

Revolutia iPad incepe sa-si faca simtita prezenta

Lansat la inceputul acestui an de catre americanii de la Apple, iPad-ul a fost din start asimilat cu ideea de revolutie in IT si nu numai. Astazi, aceasta revolutie incepe sa-si faca simtita prezenta in industria mass-media.
Mai exact, este vorba despre initiativa celor de la Wall Street Journal de a lansa un sistem de abonare care implica platirea unei sume de 17,99 de dolari pentru continutul ziarului. Partea noua este ca acest sistem este adresat posesorilor iPad, intrucat formatul editiei pe care acestia o vor primi contra sumei amintite mai sus este special creat pentru acest gadget.
WSJ mai avea o versiune creata special pentru e-readerul Kindle, care costa 14,99 de dolari, insa se estimeaza ca cea pentru iPad se va bucura de un real succes, dat fiind faptul ca aplicatia lansata deja de New York Times i-a determinat pe advertiseri sa se inghesuie sa cumpere spatiu publicitar ce urma a fi difuzat pe iPad.
Sumele pe care companii precum Coca-Cola sau Fedex le-au platit pentru a-si difuza reclamele pe ecranele gadgetului inventat de compania lui Steve Jobs sunt in jur de 400.000 de dolari pe un pachet publicitar intins pe o durata de 4 luni.

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 460 ori.

Publica un raspuns