Nikon Europe a lansat o noua campanie publicitara pan-europeana, „Sunt Nikon”, care isi propune sa transmita fotografilor entuziasti mostenirea bogata a marcii in materie de profesionalism, originalitate si inovatie. Campania a fost lansata in Europa si in Africa de Sud si cuprinde, pe langa mijloacele clasice de publicitate TV, outdoor sau print, si o componenta online social media unica in acest moment in industria foto.
Printre vedetele care sustin campania se afla si Robbie Williams, care apare in spotul TV intorcand aparatul foto catre multimea de fani in timpul unui concert si dand startul unei avalanse de blituri care inunda stadionul. Cea mai mare parte a spoturilor TV au fost filmate de catre regizorul Ralf Schmerberg cu Nikon D3S, varful de gama DSLR in format FX, care filmeaza HD si poate captura cadre individuale in timpul filmului.
Campania se bazeaza pe sloganul Nikon, „In inima imaginii” (At the Heart of the Image). Redand imagini din culise despre semnificatia aceastei afirmatii pentru utilizatori, mesajul campaniei se poate rezuma la intrebarea „Cine sunteti cu Nikon?”. Majoritatea materialelor filmate reprezinta scene autentice de viata, in care oamenii se definesc cu ajutorul unui aparat foto Nikon. Astfel, o mireasa din Spania declara „SUNT Alba ca Zapada” in timpul nuntii sale, turistii aflati in excursie la piramidele egiptene captureaza momentul afirmand „SUNT aici”, iar cei care interactioneaza pe Internet utilizand aparatele Nikon pot spune ca „SUNT o parte a lumii”.
Componenta de social media este folosita din plin in cadrul acestei campanii, Nikon utilizand canale precum Youtube, Facebook, Twitter si Flickr pentru a intra in contact si a uni comunitatea nikonistilor din Europa. In fapt, experienta Nikon este experienta cumulata a utilizatorilor, care poate fi astfel usor impartasita tuturor.

Citeste articolul pe: Agora News

Robbie Williams sustine cea mai recenta campanie Nikon

Nikon Europe a lansat o noua campanie publicitara pan-europeana, „Sunt Nikon”, care isi propune sa transmita fotografilor entuziasti mostenirea bogata a marcii in materie de profesionalism, originalitate si inovatie. Campania a fost lansata in Europa si in Africa de Sud si cuprinde, pe langa mijloacele clasice de publicitate TV, outdoor sau print, si o componenta online social media unica in acest moment in industria foto.
Printre vedetele care sustin campania se afla si Robbie Williams, care apare in spotul TV intorcand aparatul foto catre multimea de fani in timpul unui concert si dand startul unei avalanse de blituri care inunda stadionul. Cea mai mare parte a spoturilor TV au fost filmate de catre regizorul Ralf Schmerberg cu Nikon D3S, varful de gama DSLR in format FX, care filmeaza HD si poate captura cadre individuale in timpul filmului.
Campania se bazeaza pe sloganul Nikon, „In inima imaginii” (At the Heart of the Image). Redand imagini din culise despre semnificatia aceastei afirmatii pentru utilizatori, mesajul campaniei se poate rezuma la intrebarea „Cine sunteti cu Nikon?”. Majoritatea materialelor filmate reprezinta scene autentice de viata, in care oamenii se definesc cu ajutorul unui aparat foto Nikon. Astfel, o mireasa din Spania declara „SUNT Alba ca Zapada” in timpul nuntii sale, turistii aflati in excursie la piramidele egiptene captureaza momentul afirmand „SUNT aici”, iar cei care interactioneaza pe Internet utilizand aparatele Nikon pot spune ca „SUNT o parte a lumii”.
Componenta de social media este folosita din plin in cadrul acestei campanii, Nikon utilizand canale precum Youtube, Facebook, Twitter si Flickr pentru a intra in contact si a uni comunitatea nikonistilor din Europa. In fapt, experienta Nikon este experienta cumulata a utilizatorilor, care poate fi astfel usor impartasita tuturor.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 552 ori.

Publica un raspuns