Un raport al Pew Research Center arata ca site-urile de stiri din Statele Unite sunt destul de populare, insa putini utilizatori sunt pregatiti sa plateasca pentru astfel de continut sau sa vizualizeze anunturile cu reclame disponibile pe aceste site-uri. Studiul arata ca 71% dintre utilizatorii de internet, respectiv 53% dintre adultii americani, primesc stirile pe e-mail. Aproximativ 60% dintre consumatorii de mass-media online acceseaza intre doua si cinci site-uri zilnic, insa nu sunt dispusi sa plateasca pentru a avea acces la continutul informational. Peste o treime dintre repondenti (35%) au un site favorit pentru informare si doar 19% dintre acestia ar plati pentru accesul la stiri.
Citeste articolul pe: Financiarul
Un raport al Pew Research Center arata ca site-urile de stiri din Statele Unite sunt destul de populare, insa putini utilizatori sunt pregatiti sa plateasca pentru astfel de continut sau sa vizualizeze anunturile cu reclame disponibile pe aceste site-uri. Studiul arata ca 71% dintre utilizatorii de internet, respectiv 53% dintre adultii americani, primesc stirile pe e-mail. Aproximativ 60% dintre consumatorii de mass-media online acceseaza intre doua si cinci site-uri zilnic, insa nu sunt dispusi sa plateasca pentru a avea acces la continutul informational. Peste o treime dintre repondenti (35%) au un site favorit pentru informare si doar 19% dintre acestia ar plati pentru accesul la stiri.
Citeste articolul pe: Financiarul