Analistii de la Multimedia Research Group au raportat la finele anului 2009 ca numarul de abonati IPTV a depasit prognozele anterioare cu peste 2 milioane de utilizatori. Acestia anticipeaza o crestere a numarului de abonati de la 28 milioane in 2009 la 83 milioane in 2013, ceea ce ar reprezenta o crestere anuala de 31%.
Cifrele optimiste ale analistilor conduc la concluzia ca interesul pentru servicii de televiziune moderne este in crestere continua, iar fenomenul se va accentua masiv in anii care vin. Mai mult, televiziunea HD sau TV pe telefonul mobil sunt alte doua exemple de tendinte care incep sa se manifeste puternic pe piata de servicii TV.
Ca raspuns la aceasta noua directie de dezvoltare a pietei, Ericsson a achizitionat, in 2007, compania Tandberg Television, a carei integrare a fost finalizata la inceputul acestui an. Astfel, marca Ericsson va fi folosita de acum incolo pentru a desemna toate solutiile TV proiectate de producatorul suedez.
Procesul de integrare este insotit si de o lansare importanta: End-To-Endless Television sau, pe scurt, Ericsson E2E TV™– o noua abordare a segmentului serviciilor si produselor TV, care propune un sistem de televiziune de cea mai buna calitate, conectat la internet si capabil sa functioneze pe mai multe platforme.
Datorita schimbarii fundamentale a televiziunii de la o oferta unidirectionala, bazata pe un singur canal, la o experienta multimedia complexa, clientii cer servicii TV personalizate, de calitate, disponibile oricand, oriunde si pe orice dispozitiv. Dupa zeci de ani in care a participat la diferite proiecte care au implicat TV si radio, din media sau din industria de telecomunicatii, viziunea Ericsson este sa transforme aceste experiente TV noi intr-o realitate de zi cu zi pentru toti operatorii de pe piata.
E2E TV este, asadar, o noua abordare strategica ce redefineste ideea Ericsson de a fi un partener end-to-end si de a raspunde cerintelor clientilor si realitatii mediului de afaceri cu elemente noi de tehnologie. E2E TV este sustinut de tehnologie de prima clasa, implementari de succes si servicii de integrare care se constituie intr-o oferta de servicii TV functionala si profitabila.
Aceasta oferta le permite companiilor din industria media, dar si operatorilor sa livreze continut TV, fie direct catre consumatorii finali, fie pentru schimburi profesionale de continut. Ericsson are un portofoliu extins de aplicatii de calitate pentru diferite proiecte din spectrul TV, de la televiziune digitala la televiziune HD, IPTV, TV mobil, avand solutii pentru administrare de continut, publicitate sau chiar pentru interconectarea tuturor dispozitivelor electronice dintr-o locuinta.
Un exemplu de implementare a serviciilor TV oferite de Ericsson il reprezinta contractul pe 10 ani semnat in noiembrie 2009 cu grupul suedez de televiziune TV4 Group. Alegerea companiei s-a bazat pe abilitatea Ericsson de a prelua in totalitate responsabilitatea pentru administrarea de zi cu zi a transmisiunilor TV catre alti furnizori de servicii.
Materialele aparute in aceasta sectiune reprezinta comunicate de presa remise redactiei Capital
Companiile (firmele) care doresc sa-si publice comunicatele (ofertele) in cadrul acestei rubrici sunt rugate sa ia legatura cu:
Emilian C. Dumitru
Mobil:0729-729.312
email: [email protected]

Citeste articolul pe: Capital

Televiziunea viitorului va fi online sau nu va fi deloc

Analistii de la Multimedia Research Group au raportat la finele anului 2009 ca numarul de abonati IPTV a depasit prognozele anterioare cu peste 2 milioane de utilizatori. Acestia anticipeaza o crestere a numarului de abonati de la 28 milioane in 2009 la 83 milioane in 2013, ceea ce ar reprezenta o crestere anuala de 31%.
Cifrele optimiste ale analistilor conduc la concluzia ca interesul pentru servicii de televiziune moderne este in crestere continua, iar fenomenul se va accentua masiv in anii care vin. Mai mult, televiziunea HD sau TV pe telefonul mobil sunt alte doua exemple de tendinte care incep sa se manifeste puternic pe piata de servicii TV.
Ca raspuns la aceasta noua directie de dezvoltare a pietei, Ericsson a achizitionat, in 2007, compania Tandberg Television, a carei integrare a fost finalizata la inceputul acestui an. Astfel, marca Ericsson va fi folosita de acum incolo pentru a desemna toate solutiile TV proiectate de producatorul suedez.
Procesul de integrare este insotit si de o lansare importanta: End-To-Endless Television sau, pe scurt, Ericsson E2E TV™– o noua abordare a segmentului serviciilor si produselor TV, care propune un sistem de televiziune de cea mai buna calitate, conectat la internet si capabil sa functioneze pe mai multe platforme.
Datorita schimbarii fundamentale a televiziunii de la o oferta unidirectionala, bazata pe un singur canal, la o experienta multimedia complexa, clientii cer servicii TV personalizate, de calitate, disponibile oricand, oriunde si pe orice dispozitiv. Dupa zeci de ani in care a participat la diferite proiecte care au implicat TV si radio, din media sau din industria de telecomunicatii, viziunea Ericsson este sa transforme aceste experiente TV noi intr-o realitate de zi cu zi pentru toti operatorii de pe piata.
E2E TV este, asadar, o noua abordare strategica ce redefineste ideea Ericsson de a fi un partener end-to-end si de a raspunde cerintelor clientilor si realitatii mediului de afaceri cu elemente noi de tehnologie. E2E TV este sustinut de tehnologie de prima clasa, implementari de succes si servicii de integrare care se constituie intr-o oferta de servicii TV functionala si profitabila.
Aceasta oferta le permite companiilor din industria media, dar si operatorilor sa livreze continut TV, fie direct catre consumatorii finali, fie pentru schimburi profesionale de continut. Ericsson are un portofoliu extins de aplicatii de calitate pentru diferite proiecte din spectrul TV, de la televiziune digitala la televiziune HD, IPTV, TV mobil, avand solutii pentru administrare de continut, publicitate sau chiar pentru interconectarea tuturor dispozitivelor electronice dintr-o locuinta.
Un exemplu de implementare a serviciilor TV oferite de Ericsson il reprezinta contractul pe 10 ani semnat in noiembrie 2009 cu grupul suedez de televiziune TV4 Group. Alegerea companiei s-a bazat pe abilitatea Ericsson de a prelua in totalitate responsabilitatea pentru administrarea de zi cu zi a transmisiunilor TV catre alti furnizori de servicii.
Materialele aparute in aceasta sectiune reprezinta comunicate de presa remise redactiei Capital
Companiile (firmele) care doresc sa-si publice comunicatele (ofertele) in cadrul acestei rubrici sunt rugate sa ia legatura cu:
Emilian C. Dumitru
Mobil:0729-729.312
email: [email protected]

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 502 ori.

Publica un raspuns