Bucuresti, 3 martie 2010: Dupa lansarea produsului PrePay Suporter impreuna cu F.C. Dinamo Bucuresti, Orange Romania anunta extinderea partneriatului cu inca patru cluburi cu traditie in fotbalul romanesc: F.C. Brasov, Universitatea Cluj, Universitatea Craiova si Politehnica Iasi.
In curand suporterii echipelor F. C. Brasov, Universitatea Cluj, Universitatea Craiova si Politehnica Iasi vor putea achizitiona pachetul PrePay Suporter personalizat cu logo-ul echipei favorite din magazinele Orange. Daca sunt deja clienti Orange PrePay, incepand cu data de 6 martie, se vor putea inscrie in PrePay Suporter printr-un mesaj gratuit cu numele echipei de fotbal la numarul 321.
PrePay Suporter este un produs de telefonie mobila original, creat special pentru suporterii fotbalului romanesc. Acesta imbina beneficiile produsului Orange PrePay cu bonusuri acordate ori de cate ori echipa favorita marcheaza un gol sau castiga un meci, cu informatii in timp real despre evolutia acesteia si continut mobil pentru personalizarea telefonului.
„Suntem incantati ca, la o saptamana de la lansarea PrePay Suporter pe piata, patru noi cluburi de fotbal renumite din tara ni s-au alaturat in acest proiect. Ne dorim sa incheiem parteneriate asemanatoare cu cat mai multe cluburi, deoarece credem ca PrePay Suporter este un produs care ii poate aduce pe suporteri mai aproape de echipele favorite”, a declarat Dorin Odiatiu, Marketing Director Orange Romania.
“Am incheiat parteneriatul cu Orange pentru ca sustinatorii F.C. Brasov sa fie informati in timp real despre echipa si despre club. Suntem bucurosi ca le putem oferi cartela PrePay Suporter si ne dorim ca toti suporterii sa fie alaturi de noi”, a declarat Dinu Gheorghe, presedintele F.C. Brasov.
„U Cluj are o comunitate puternica de sustinatori in oras, iar parteneriatul cu Orange va intari legatura acestora cu clubul. Avem nevoie de suporterii nostri pentru ca din sezonul urmator sa jucam alaturi de restul echipelor din Liga 1”, a spus Florian Walter, presedintele clubului Universitatea Cluj.
„Ne bucuram de parteneriatul cu Orange, care ne da ocazia sa fim mai aproape de suporterii nostri. Credem in viitorul acestui parteneriat si ne propunem sa il dezvoltam pentru a putea sa comunicam mai bine cu fanii Universitatii Craiova”, a afirmat Lucian Mitu, vicepresedintele clubului Universitatea Craiova.
despre Orange
Orange este lider de piata in Romania cu 10.995.000 de clienti si venituri de1,055 miliarde de euro in 2009. Orange este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 190 de milioane de clienti pe cinci continente.
Orange Romania se remarca prin acoperirea extinsa a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.

Citeste articolul pe: Hotnews

webRelease: PrePay Suporter pentru fanii F.C. Brasov, Universitatea Cluj, Universitatea Craiova si Politehnica Iasi

Bucuresti, 3 martie 2010: Dupa lansarea produsului PrePay Suporter impreuna cu F.C. Dinamo Bucuresti, Orange Romania anunta extinderea partneriatului cu inca patru cluburi cu traditie in fotbalul romanesc: F.C. Brasov, Universitatea Cluj, Universitatea Craiova si Politehnica Iasi.
In curand suporterii echipelor F. C. Brasov, Universitatea Cluj, Universitatea Craiova si Politehnica Iasi vor putea achizitiona pachetul PrePay Suporter personalizat cu logo-ul echipei favorite din magazinele Orange. Daca sunt deja clienti Orange PrePay, incepand cu data de 6 martie, se vor putea inscrie in PrePay Suporter printr-un mesaj gratuit cu numele echipei de fotbal la numarul 321.
PrePay Suporter este un produs de telefonie mobila original, creat special pentru suporterii fotbalului romanesc. Acesta imbina beneficiile produsului Orange PrePay cu bonusuri acordate ori de cate ori echipa favorita marcheaza un gol sau castiga un meci, cu informatii in timp real despre evolutia acesteia si continut mobil pentru personalizarea telefonului.
„Suntem incantati ca, la o saptamana de la lansarea PrePay Suporter pe piata, patru noi cluburi de fotbal renumite din tara ni s-au alaturat in acest proiect. Ne dorim sa incheiem parteneriate asemanatoare cu cat mai multe cluburi, deoarece credem ca PrePay Suporter este un produs care ii poate aduce pe suporteri mai aproape de echipele favorite”, a declarat Dorin Odiatiu, Marketing Director Orange Romania.
“Am incheiat parteneriatul cu Orange pentru ca sustinatorii F.C. Brasov sa fie informati in timp real despre echipa si despre club. Suntem bucurosi ca le putem oferi cartela PrePay Suporter si ne dorim ca toti suporterii sa fie alaturi de noi”, a declarat Dinu Gheorghe, presedintele F.C. Brasov.
„U Cluj are o comunitate puternica de sustinatori in oras, iar parteneriatul cu Orange va intari legatura acestora cu clubul. Avem nevoie de suporterii nostri pentru ca din sezonul urmator sa jucam alaturi de restul echipelor din Liga 1”, a spus Florian Walter, presedintele clubului Universitatea Cluj.
„Ne bucuram de parteneriatul cu Orange, care ne da ocazia sa fim mai aproape de suporterii nostri. Credem in viitorul acestui parteneriat si ne propunem sa il dezvoltam pentru a putea sa comunicam mai bine cu fanii Universitatii Craiova”, a afirmat Lucian Mitu, vicepresedintele clubului Universitatea Craiova.
despre Orange
Orange este lider de piata in Romania cu 10.995.000 de clienti si venituri de1,055 miliarde de euro in 2009. Orange este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 190 de milioane de clienti pe cinci continente.
Orange Romania se remarca prin acoperirea extinsa a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 522 ori.

Publica un raspuns