Compania AutoItalia, importatorul marcilor Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Infiniti, Honda Motorcycles, Segway si Abarth are in plan investirea a circa doua milioane de euro in noul spatiu de expunere al marcilor sale din City Gate Tower din Piata Presei Libere.
Dupa ce, la sfarsitul lunii martie, a fost inaugurat in locatia mentionata primul showroom al marcii nipone Infiniti, pe 20 aprilie a fost dat in folosinta si spatiul de expunere destinat marcii Abarth. Conform importatorului, showroomul Infiniti, desfasurat pe o suprafata de 585 mp, necesitat o investitie de 600.000 euro in timp ce zona de expunere Abarth care include si un mic atelier de montaj al kit-urilor, a costat circa 500.000 de euro.
Reprezentantii AutoItalia au declarat ca investitia de 1,1 milioane de euro va continua cu cele doua showroomuri ale brandurilor Alfa Romeo si Maserati, pentru acestea fiind necesare cheltuieli estimate la circa 700.000 – 900.000 de euro.
Compania si-a propus sa vanda 100 de masini Abarth in primul an de la lansarea in Romania. Cristian Milea, seful retelei de dealeri a AutoItalia a precizat ca la momentul deschiderii reprezentantei, importatorul avea receptionate patru comenzi pentru Arbath, modelul bazat pe platforma tehnica a Fiat 500. In Romania vor mai fi aduse modelele de strada Punto Evo, 695 si variantele de raliu 500 Assetto Corse – Trofeo, 500 Rally – N Group, Abarth 500 Rally – R3T Group si Arbath 695 Tributo Ferrari . Preturile Abarth 500 (fiat 500 cu kit Abarth) pornesc de la 17.500 euro, cu TVA, iar preturile orientative pentru modelele de raliu 500 Assetto Corse si Arbath 695 Tributo Ferrari sunt 35.000 euro, respectiv 45.000 euro.
Abarth este un producator italian de masini de curse, fondat in 1949 in Turin. Compania a fost vanduta celor de la Fiat in 1971. Fiat Group a relansat marca Abarth in 2007 prin versiunea Grande Punto.
Conform importatorului, la nivel mondial, din 2008 si pana in prezent au fost comercializate peste 15.000 de unitati Abarth dintre care 6.300 Abarth 500 si 2.100 Grande Punto Abarth livrate doar in anul 2009. La acestea se adauga si cele 2.500 de kituri Essesse, ceea ce face ca unul din 3 modele Abarth 500 sa fie echipat cu un astfel de echipament optional.
Abarth dispune pana in prezent de peste 120 de showroom-uri, 132 de centre de performanta si 220 de puncte service in intreaga Europa.
Modele Abarth:
500 Abarth
Abarth 500 este unic. S-a luat modelul 500 si s-a adaugat o picatura de venin pentru a crea un supercar de dimensiuni reduse ce seduce de la prima vedere. O masina mica, extrem de puternica, ce combina designul unui Fiat cu pasiunea si cunostintele Abarth, oferind astfel o putere de 135 CP care rezulta dintr-un propulsor turbo de numai 1.4 litri.
500 Asseto Corse
O masina de curse cu o multitudine de caracteristici create pentru a ajunge cu usurinta la linia de „finish”: 16 valve, propulsor de 1.4 litri care dezvolta o putere de 190 CP, ecartament marit, garda la sol redusa, frane fata Brembo, priza de aer din carbon, jante de 17 inch din aluminiu de culoare alba. In interior, s-a pastrat doar strictul necesar pentru obtinerea unor viteze cat mai mari, indepartand elementele inutile pentru un dependent de adrenalina si redesenand alte elemente doar pentru curse (scaune anatomice, volan creat special si o bara stabilizatoare conform standardelor de competitie).
Abarth 695 Tributo Ferrari
Noul Abarth 695 “Tributo Ferrari” se evidentiaza printr-un numar de modificari stilistice, dar, si mai important, prin modificari substantiale dezvoltate de inginerii Abarth si Ferrari. Pentru inceput, motorul de 1.4 Turbo T-Jet 16v, a fost tunat pentru a dezvolta peste 180 CP. Acest lucru este combinat cu o cutie de viteze electromecanica MTA (Manual Transmission Automated) ce dispune de padele inspirate din universul curselor pentru a beneficia la maximum de performantele motorului prin reducerea timpului de schimbare a treptelor de viteza.
Sistemele de suspensie si franare au fost de asemenea imbunatatite pentru a face fata performantelor: discuri de frana de 284 mm cu etriere fixe cu patru pistoane, ambele Brembo si amortizoare speciale care Si, desigur, exista „Record Monza” sistemul de evacuare ce dispune de un design „dual mode” cu contrapresiune variabila, proiectat pentru a imbunatati performantele motorului si pentru a oferi un sunet senzational la turatii de peste 3000 rpm.
Kit essesse
Gratie acestui kit, absotul totul este imbunatatit: cuplul maxim atinge o valoare de 230 Nm la 3000 rpm, motorul dezvolta o putere de 160 CP, iar viteza maxima atinsa este de 211 km/h. Adaugati arcuri noi fata/spate, discuri de frana perforate, un filtru de aer special creat de BMC, patru senzori de presiune in pneuri, „gume” performante si jante din aliaj de 17” – culoare alb sau titaniu. Cu alte cuvinte, kitul essesse asigura performante ridicate si o tinuta de drum mult imbunatatita.

Citeste articolul pe: Capital

AutoItalia a investit peste 1 mil. euro in showroomurile din Piata Presei

Compania AutoItalia, importatorul marcilor Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Infiniti, Honda Motorcycles, Segway si Abarth are in plan investirea a circa doua milioane de euro in noul spatiu de expunere al marcilor sale din City Gate Tower din Piata Presei Libere.
Dupa ce, la sfarsitul lunii martie, a fost inaugurat in locatia mentionata primul showroom al marcii nipone Infiniti, pe 20 aprilie a fost dat in folosinta si spatiul de expunere destinat marcii Abarth. Conform importatorului, showroomul Infiniti, desfasurat pe o suprafata de 585 mp, necesitat o investitie de 600.000 euro in timp ce zona de expunere Abarth care include si un mic atelier de montaj al kit-urilor, a costat circa 500.000 de euro.
Reprezentantii AutoItalia au declarat ca investitia de 1,1 milioane de euro va continua cu cele doua showroomuri ale brandurilor Alfa Romeo si Maserati, pentru acestea fiind necesare cheltuieli estimate la circa 700.000 – 900.000 de euro.
Compania si-a propus sa vanda 100 de masini Abarth in primul an de la lansarea in Romania. Cristian Milea, seful retelei de dealeri a AutoItalia a precizat ca la momentul deschiderii reprezentantei, importatorul avea receptionate patru comenzi pentru Arbath, modelul bazat pe platforma tehnica a Fiat 500. In Romania vor mai fi aduse modelele de strada Punto Evo, 695 si variantele de raliu 500 Assetto Corse – Trofeo, 500 Rally – N Group, Abarth 500 Rally – R3T Group si Arbath 695 Tributo Ferrari . Preturile Abarth 500 (fiat 500 cu kit Abarth) pornesc de la 17.500 euro, cu TVA, iar preturile orientative pentru modelele de raliu 500 Assetto Corse si Arbath 695 Tributo Ferrari sunt 35.000 euro, respectiv 45.000 euro.
Abarth este un producator italian de masini de curse, fondat in 1949 in Turin. Compania a fost vanduta celor de la Fiat in 1971. Fiat Group a relansat marca Abarth in 2007 prin versiunea Grande Punto.
Conform importatorului, la nivel mondial, din 2008 si pana in prezent au fost comercializate peste 15.000 de unitati Abarth dintre care 6.300 Abarth 500 si 2.100 Grande Punto Abarth livrate doar in anul 2009. La acestea se adauga si cele 2.500 de kituri Essesse, ceea ce face ca unul din 3 modele Abarth 500 sa fie echipat cu un astfel de echipament optional.
Abarth dispune pana in prezent de peste 120 de showroom-uri, 132 de centre de performanta si 220 de puncte service in intreaga Europa.
Modele Abarth:
500 Abarth
Abarth 500 este unic. S-a luat modelul 500 si s-a adaugat o picatura de venin pentru a crea un supercar de dimensiuni reduse ce seduce de la prima vedere. O masina mica, extrem de puternica, ce combina designul unui Fiat cu pasiunea si cunostintele Abarth, oferind astfel o putere de 135 CP care rezulta dintr-un propulsor turbo de numai 1.4 litri.
500 Asseto Corse
O masina de curse cu o multitudine de caracteristici create pentru a ajunge cu usurinta la linia de „finish”: 16 valve, propulsor de 1.4 litri care dezvolta o putere de 190 CP, ecartament marit, garda la sol redusa, frane fata Brembo, priza de aer din carbon, jante de 17 inch din aluminiu de culoare alba. In interior, s-a pastrat doar strictul necesar pentru obtinerea unor viteze cat mai mari, indepartand elementele inutile pentru un dependent de adrenalina si redesenand alte elemente doar pentru curse (scaune anatomice, volan creat special si o bara stabilizatoare conform standardelor de competitie).
Abarth 695 Tributo Ferrari
Noul Abarth 695 “Tributo Ferrari” se evidentiaza printr-un numar de modificari stilistice, dar, si mai important, prin modificari substantiale dezvoltate de inginerii Abarth si Ferrari. Pentru inceput, motorul de 1.4 Turbo T-Jet 16v, a fost tunat pentru a dezvolta peste 180 CP. Acest lucru este combinat cu o cutie de viteze electromecanica MTA (Manual Transmission Automated) ce dispune de padele inspirate din universul curselor pentru a beneficia la maximum de performantele motorului prin reducerea timpului de schimbare a treptelor de viteza.
Sistemele de suspensie si franare au fost de asemenea imbunatatite pentru a face fata performantelor: discuri de frana de 284 mm cu etriere fixe cu patru pistoane, ambele Brembo si amortizoare speciale care Si, desigur, exista „Record Monza” sistemul de evacuare ce dispune de un design „dual mode” cu contrapresiune variabila, proiectat pentru a imbunatati performantele motorului si pentru a oferi un sunet senzational la turatii de peste 3000 rpm.
Kit essesse
Gratie acestui kit, absotul totul este imbunatatit: cuplul maxim atinge o valoare de 230 Nm la 3000 rpm, motorul dezvolta o putere de 160 CP, iar viteza maxima atinsa este de 211 km/h. Adaugati arcuri noi fata/spate, discuri de frana perforate, un filtru de aer special creat de BMC, patru senzori de presiune in pneuri, „gume” performante si jante din aliaj de 17” – culoare alb sau titaniu. Cu alte cuvinte, kitul essesse asigura performante ridicate si o tinuta de drum mult imbunatatita.

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 493 ori.

Publica un raspuns