Blocati de norul de cenusa care paralizeaza partial cerul european de aproape o saptamana, pasagerii incercau luni sa se ajute reciproc prin intermediul internetului, in special al retelelor de socializare, pentru a gasi un mijloc de a se intoarce acasa, relateaza AFP.
Pe site-ul de microblogging Twitter, varf de lance in acest fenomen, calatorii blocati in aeroporturi se informau despre potentialele planuri de plecare, prin intermediul unor cuvinte cheie.
Gratie unor subiecte precum “getmehome” sau “roadsharing”, acestia cautau un drum inspre casa cu ajutorul autovehiculelor.
“Un prieten pleaca de la Londra la Copenhaga via Amsterdam si Hamburg in 22 aprilie daca aveti nevoie” sau “E cineva care sa ma duca de la Amsterdam la Madrid? Contribui la suportarea costurilor”, erau cateva dintre mesajele lansate pe internet luni.
Alti utilizatori de Twitter ofereau cazare calatorilor blocati in aeroporturi. Cuvantul “putmeup” permite, de exemplu, gasirea unei camere la Stockholm, “un pat disponibil la Edinborough” sau “doua camere libere la Buenos Aires”.
Daca majoritatea acestor anunturi erau gratuite, au existat si cateva persoane care au incercat sa castige bani din aceasta initiativa, declansand o serie de mesaje ostile.
“Vreau sa vad si eu pe cineva care propune o camera de inchiriat la subiectul putmeup. Nu acesta este spiritul initiativei”, s-a indignat un internaut.
Mai multe companii aeriene au ales Twitter pentru a-si informa clientii, in timp real, si pentru a oferi date legate de schimbarea biletului de avion.
“Lufthansa isi va relua partial zborurile in aceasta seara”, se putea citi pe pagina oficiala a companiei aeriene, in timp ce British Airways asigura clientii ca “studiaza in permanenta planificarea zborurilor”.
Pe Facebook, majoritatea informatiilor schimbate de turisti erau concentrate pe o pagina dedicata norului de cenusi, care aduna la mijlocul zilei peste 6.000 de fani.

Citeste articolul pe: Hotnews

Blocati de norul de cenusa, pasagerii curselor aviatice cauta solutii pe Twitter

Blocati de norul de cenusa care paralizeaza partial cerul european de aproape o saptamana, pasagerii incercau luni sa se ajute reciproc prin intermediul internetului, in special al retelelor de socializare, pentru a gasi un mijloc de a se intoarce acasa, relateaza AFP.
Pe site-ul de microblogging Twitter, varf de lance in acest fenomen, calatorii blocati in aeroporturi se informau despre potentialele planuri de plecare, prin intermediul unor cuvinte cheie.
Gratie unor subiecte precum “getmehome” sau “roadsharing”, acestia cautau un drum inspre casa cu ajutorul autovehiculelor.
“Un prieten pleaca de la Londra la Copenhaga via Amsterdam si Hamburg in 22 aprilie daca aveti nevoie” sau “E cineva care sa ma duca de la Amsterdam la Madrid? Contribui la suportarea costurilor”, erau cateva dintre mesajele lansate pe internet luni.
Alti utilizatori de Twitter ofereau cazare calatorilor blocati in aeroporturi. Cuvantul “putmeup” permite, de exemplu, gasirea unei camere la Stockholm, “un pat disponibil la Edinborough” sau “doua camere libere la Buenos Aires”.
Daca majoritatea acestor anunturi erau gratuite, au existat si cateva persoane care au incercat sa castige bani din aceasta initiativa, declansand o serie de mesaje ostile.
“Vreau sa vad si eu pe cineva care propune o camera de inchiriat la subiectul putmeup. Nu acesta este spiritul initiativei”, s-a indignat un internaut.
Mai multe companii aeriene au ales Twitter pentru a-si informa clientii, in timp real, si pentru a oferi date legate de schimbarea biletului de avion.
“Lufthansa isi va relua partial zborurile in aceasta seara”, se putea citi pe pagina oficiala a companiei aeriene, in timp ce British Airways asigura clientii ca “studiaza in permanenta planificarea zborurilor”.
Pe Facebook, majoritatea informatiilor schimbate de turisti erau concentrate pe o pagina dedicata norului de cenusi, care aduna la mijlocul zilei peste 6.000 de fani.

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 112 ori.

Publica un raspuns