Bob McDonald, presedintele si CEO-ul Procter&Gamble, a declarat ca un singur lucru il tine treaz noaptea si anume inclinarea periculoasa spre tacticile traditionale de marketing ale companiei. In schimb, concentrarea eforturilor de marketing pe zona digitala este una dintre solutiile care pot mentine P&G in linia intai, informeaza Adage.com.

Citeste articolul pe: Wall Street

CEO-ul P&G: Viitorul este marketingul digital

Bob McDonald, presedintele si CEO-ul Procter&Gamble, a declarat ca un singur lucru il tine treaz noaptea si anume inclinarea periculoasa spre tacticile traditionale de marketing ale companiei. In schimb, concentrarea eforturilor de marketing pe zona digitala este una dintre solutiile care pot mentine P&G in linia intai, informeaza Adage.com.

Citeste articolul pe: Wall Street

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 564 ori.

Publica un raspuns